Oikeastiko kaikki miehet pettää?
Jos kymmenen hengen miesporukka lähtee yhdessä ulkomaille ja heistä 7 käy maksullisissa, kahdeksas pettää muuten ja kahdesta ei ole tietoa, melkein voi sanoa jo pelkästään tuon perusteella, että kaikki pettää... Vai onko kyseessä vain tietyn ammattiryhmän tapa rellestää poikien reissuilla? Oksettavaa ja seurustelu-/vakiintumishalut karisi ihan täydellisesti tuon tiedon myötä. :(
Olen miettinyt pettämistä koko yön (en tämän takia valvonut kuitenkaan vaan muuten), ja mietin naisia, jotka on varmoja, ettei oma mies petä. MITEN te voitte olla niin varmoja? Sama tietysti toisinpäin, tiedän, että osaa naisetkin pettää.
Kommentit (31)
Kyllä aika suuri osa ihmisistä, myös miehistä, pitää maksullisten käyttämistä epäonnistumisena.
En ikinä olis kuvitellut, et ex-mieheni pettäisi mua. Eikä kukaan ystävistämmekään olisi uskonut. Aina sanoivat, et jos joku ei petä se on mun mies.
Niin vei viina järjen ja kännipäissään petti.
Typerä yleistys. Ihan samalla tavalla voisit yleistää, että kaikki naiset pettää.
Tiedän 100% varmuudella että mieheni ei petä. Ja mistäkö tiedän? Tunnen mieheni sen verran hyvin, että hän ei pystyisi elää itsensä kanssa jos pettäisi. Eikä hänellä kyllä ole oikein mahdiollistakaan pettäminen kun työ ja perhe-elämä vie kaiken ajan. Ja pidän muuten mieheni tyytyväisenä ;) Viime vkl seksiä 5 kertaa ja eilenkin kahdesti.
T: Kahden pienen lapsen onnellinen äiti
Onneksi kaikki eivät lähde eivätkä känää;-)
mutta voi sitä muutenkin olla paskiainen.
Onneksi kaikki eivät lähde eivätkä känää;-)
mieheni juomaan kavereidensa kanssa, ei tarvitse pelätä että pettäisi.
petä vakuuttelijat ovat kyllä niitä jotka tatusti pettävät kun mahis tulee. Tilaisuus tekee varkaan. Sad but true.
Tiedän 100% varmuudella että mieheni ei petä. Ja mistäkö tiedän? Tunnen mieheni sen verran hyvin, että hän ei pystyisi elää itsensä kanssa jos pettäisi. Eikä hänellä kyllä ole oikein mahdiollistakaan pettäminen kun työ ja perhe-elämä vie kaiken ajan. Ja pidän muuten mieheni tyytyväisenä ;) Viime vkl seksiä 5 kertaa ja eilenkin kahdesti. T: Kahden pienen lapsen onnellinen äiti
kun joku voi vilpittömästi luottaa näin lujasti. :) En siis tarkoita kuittailla, kuinka "sullekin joku päivä totuus valkenee", vaan ihan oikeasti. Noin sen kuuluukin mennä! :)
Kaikki miehet petä, eiväthän naisetkaan!
Ensinnäkin, mieheni ei edes halua lähteä miesporukalla ryyppyreissulle ulkomaille.. Mökillä käy poikien kanssa kerran vuodessa.
Toiseksi, parisuhteeseen kuuluu LUOTTAMUS. Ei ole mitään järkeä olla yhdessä, jos ei voi luottaa toisen rakkauteen ja uskollisuuteen... eli luotan mieheeni, ja hänkin luottaa minuun. 100% en voi olla varma toisesta ihmisestä, mutta uskon, toivon ja luotan ettei sitä tekis. Ollaan molemmat villiä sinkkuaikaakin vietetty tahoillamme ja tavattu vasta kolmekymppisinä, joten osaamme molemmat arvostaa sitä mitä meillä on.
Jos sinä olet varma itsestäsi ettet voisi pettää, miksei miehesi voisi ajatella samoin?
Itse joskus olin myös epäilevä (ilman syytä) että pettäisikö mieheni. Itsestäni olin varma etten missään tapauksessa pettäisi. Pikkuhiljaa aloin uskoa miestäni että ei hänelläkään olisi syytä pettää... molemmilla toinen avioliitto joissa petetty, tietää miltä se tuntuu olla petetty ja pettäjä, seksi mahtavaa jollaista mieheni ei muualta saisi (uskon että tutun kanssa hienompaa kuin sellaisen joka ei tiedä toisen mieltymyksiä), riski menettää kaikki mitä saavuttanut.... luotan mieheeni!
ja tilaisuuksia kyllä tulee vaikka milloin, jos haluaisi pettää-
Olen tehnyt täysin selväksi, että pettäessään loppuu meidän parisuhde.
Mieluummin elän lasten kanssa yksin kuin miehen kanssa, jota pitää epäillä pettämisestä.
Niin vain oma miehenikin petti sitten yhteisen 15 v jälkeen, vaikka olin pitänyt häntä rehellisenä. Miehen periaatteisiin on kuulunut uskollisuus. Mies ei edes käy millään matkoilla tai edes muutenkaan paljon missään. Lasten puolesta vaan harmittaa rikkoa perhe, mutta eihän tässä muutakaan voi. Luottamusta ei kuitenkaan koskaan tulisi takaisin ja elämä olisi yhtä kyttäämistä
on paljon tyhjää puhetta toiminnan sijaan ;)
Mä tunnen niin fikuja miehiä, pettäjiä vain yhden, niin en mitenkään voi moiseen tilastoon uskoa, edelleenkään.
Seura voi heikon miehen/naisen tehdä kaltaisekseen, se on tosi, mut eipä mun mies ole ikuna hinkunut mihinkään poikien matkalle, me mennään yhdessä/perheen kanssa, joten moisesta ei mulla huolta.
Muutenkin, eipä hällä muuta mahdollisuutta ole pettää kun työpaikalla/lähikaupassa oikeastaan, joten kyllä mä olen varma ettei ole pettänyt. Ja senkin takia olen varma, koska minä en ole pettänyt, joten tiedän että on mahdollista olla pettämättä. Niin miehen kuin naisen.
petä vakuuttelijat ovat kyllä niitä jotka tatusti pettävät kun mahis tulee. Tilaisuus tekee varkaan. Sad but true.
niin taatusti petän? Ja mahollisuuksia on ollut ihan kymmenittäin, aan enpä ole pettänyt, koska minä en ikinä petä, en kännissä enkä selvinpäin, no need!
että tosi moni nainenkin pettää. Se on kyllä aika surullista.
Jotka matkustaisivat poikaporukalla. Pettämistä on kyllä sekä tuntemillani miehillä että naisilla, mutta siis enemmän rinnakkaissuhteita kuin satunnaisia.
Odottakaa vähän, niin niillä ei enää seiso. Eipä tarvitse enää pelätä että pettää.
Tosiasiahan on, että normaali nainen voi saada enemmän orgasmeja kuin normaali mies samassa ajassa, joten miksi ihmeessä jokainen mies pettäisi? Kyllä varmasti monille miehille riittää seksi yhden naisen kanssa. Hyvä, kiinteää parisuhdetta lähentävä kahdenkeskinen seksisuhde on täysin mahdollinen ja useimpien tavoittelema.