Kirjoitetaan tänne, kuinka miehet muistavat meitä naistenpäivänä :)
Kommentit (32)
ja tuli kotiin mukanaan se kilpi - mutta myös kimppu tulppaaneja. Toivotti hyvää naistenpäivää ja äitien päivää (miehen kotimaassa äitejä juhlitaan tänään). :)
irvistin sille.
Ei ole tapana tehdä mitään numeroa siitä, että olen nainen. Äitienpäiväkin on vähän sillä rajalla, että ärsyttääkö se. Syntymäpäivänäni odotan muistamista, koska silloin juhlitaan minua ihmisenä, eikä pelkkänä äitinä tai naisena.
Mies kysyi aamulla, pitääkö onnitella ja vastasin, että ei en ole venäläinen nainen, jonka elämän tärkein asia on saada rikas mies.
Kuinka monta ennakkoluuloa, huonoa käytöstä ja tietämättömyyttä yhteen keskusteluunne mahtuu? Varmasti typerin naistenpäivän keskustelu, mitä olen eläissäni kuullut.
Ihanaa naistenpäivää kaikille upeille naisille.
T. Mies
saan kenties kukkia ja ehdottomasti saan ihanan leffaseuran ja piiiitkän hieronnan :)
on ollut yön töissä eri paikkakunnalla ja tuleekin kotiin vasta viikon päästä, laittoi aamulla ennen nukkumaan menoaan viestin, että mukavaa päivää ja hyvää naistenpäivää rakas! Tämä kyllä riittää minulle, koska tiedän miten "huono" mieheni on muistamaan merkkipäiviä.
mies 'muistaa' tekemällä töitä iltavuorossa, eli eipä taideta edes nähdä koko päivänä...
jos vanhat merkit paikkansa pitää.
Ollaan asuttu Venäjällä ja siksi aina jotenkin juhlistetaan naistenpäivää. Ja kyllä sitä siellä juhlii ihan kaikki naiset, ei ainoastaan se promille, joka metsästää rikasta miestä. :-D
Työ- ja opiskelupaikoilla miespuoliset tuovat esim. ruusun jokaiselle naiselle, suklaata tai kuohuviiniä.
Juttelin tästä virolaisen ystäväni (naispuolisen) kanssa, ja hän piti naistenpäivää äitienpäivää fiksumpana juhlana mm. siksi, että silloin juhlitaan kaikkis naisia, myös niitä, joista ei koskaan tule/tullut äitiä.
toivotuksen vähän sen jälkeen kun mies lähti töihin. Kuuli varmaan naistenpäivästä radiosta :-) Ennen olen aina saanut kukkia...katsotaan tuoko kun tulee kotiin. Ei tuonut ainakaan ystävänpäivänä, vaikka tähän asti on aina tuonut... niin se suhde arkipäiväistyy...
Mies keitti kahvit aamulla ja tarjoili lempimuksita, tosin hän tekee niin joka päivä läpi vuoden. Lisäksi hän toivotti hyvää naistenpäivää ja vei postiin kirjekuoret minun puolestani. Ei sen ihmeempiä, enkä muuta edes kaipaa=)
Normaalisti on aviomies vienyt syömään, mutta tänään kutsuttiin kyläilemään(syömään), joten se ei toteutunut.
Sain aamulla sitten pusun ja oli piilotellut kukkapuskaa (paketissa! ihme että vielä eli) vaatehuoneessa.
että muistaa, ettei meillä moista päivää vietetä. Niin kuin ei vaikkapa ystävänpäivääkään. Olen sitä mieltä, että naistenpäivällä vain korostetaan naisten ja miesten välistä epätasa-arvoa, jota ei ole vielä saatu kitkettyä Suomessakaan. Ei se yksi päivä kesää tee, mieluummin ottaisin 365 tasa-arvon päivää.
Oma mieheni on usein tuonut kukkia naistenpäivänä, saas nähdä, miten tänä vuonna käy.