Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kirjoitetaan tänne, kuinka miehet muistavat meitä naistenpäivänä :)

Vierailija
07.03.2011 |

-odotan huomiseen.

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
08.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

korviaan lotkauta, turha odottaa edes synntäreinä, äitienpäivänä tai hääpäivänäkään...

Vierailija
2/32 |
08.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saan kukkia, tai karkkia tai kortin. Jos olisi vapaata kävisimme syömässä, nyt sitä mahdollisuutta ei ole töiden vuoksi. Luultavasti myös oma isäni, ja mahdollisesti veljeni laittaa tekstiviestin. Ja joskus töissä pomo sanonut jotain, tyyliin hyvää naistenpäivää +joskus joku miespuolinen työkaverikin (riippuu kerä samassa vuorossa)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
08.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka on kohta 9 vuotta. Totesi nukkumaan mennessään että tietää että huomenna on naistenpäivä ja hän voi tehdä kortin ja tiskata, mutta rahaa hänellä on niin vähän että se täytyy säästää (sillä on eräs säästökohde). Riitti mulle :)

Vierailija
4/32 |
08.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka on kohta 9 vuotta. Totesi nukkumaan mennessään että tietää että huomenna on naistenpäivä ja hän voi tehdä kortin ja tiskata, mutta rahaa hänellä on niin vähän että se täytyy säästää (sillä on eräs säästökohde). Riitti mulle :)

ihana nuori mies!

Vierailija
5/32 |
08.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritetään nyt kommentoimalla pitää ylhäällä edes aamuun. :D

Vierailija
6/32 |
08.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihana nuori mies!

Todella suloista.

Enpä usko, että meillä mies muistaa mua mitenkään, kun ei varmaan tiedä, että on naistenpäivä. En mäkään tiennyt, ennen kuin tämän ketjun avasin ja sitten kurkkasin kalenteria.

Vierailija
7/32 |
08.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

naisille työpaikallaan firmanpiikkiin kukat,eipä tuonut kotiin kukkia!!

Vierailija
8/32 |
08.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sain heti aamusta työkaverilta ja varmaan kotonakin odottaa tupllaanikimppu kuten edellisinäkin vuosina. Minulla on ympärilläni ihania miehiä ;)

Vierailija
9/32 |
08.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuten aina.

Vierailija
10/32 |
08.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että tulee tarpeeseen.

Mies tuskin muistaa koko päivää, mutta on yleisesti ottaen huomioiva jne. ja se riittää

Vierailija
11/32 |
08.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
12/32 |
08.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai siis ymmärrän että silloin alkuaikoina taisteltiin äänioikeuden yms. vuoksi.

Mutta miksi juuri tänään pitäisi naisia kukittaa?

Onko tää vähän niin kuin lohduke naisille joita ei äitienpäivänä juhlita?

Vierailija
13/32 |
08.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tää vähän niin kuin lohduke naisille joita ei äitienpäivänä juhlita?

Vierailija
14/32 |
08.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

toivotti hyvää naistenpäivää ja käski minun pitää itseni naisena.

kuvittelin ensin sen olevan äärimmäisen huono ja typerä vitsi, kunnes tajusin hänen olevan tosissaan. minun mieheni kun on niitä miehiä, joille naisen tulee olla ns. naisellinen - enkä tarkoita pelkästään ulkonäköä, vaikka sekin siihen kuuluu. naisen siis pitää olla empaattinen, hellä, pehmeä kodinhengetär, joka on juuri sen verran avuton, että hän saa tuntea olevansa suuri sankarimies.

no, toisaalta. onhan hänelläkin haaveensa oltava. =/

Vierailija
15/32 |
08.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää naistenpäivä pohjautuu naisten alistettuun asemaan ja siksi tuntuu kummalta että oman miehen pitäisi jotenkin lahjoa. Kai yleensä ollaan parisuhteessa tasavertaisia?

Onko tää vaan tullut nykymuodossa vastaavaan tarpeeseen kuin ystävänpäivä -kauppiaiden iloksi?

Vierailija
16/32 |
08.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tää vaan tullut nykymuodossa vastaavaan tarpeeseen kuin ystävänpäivä -kauppiaiden iloksi?

Vierailija
17/32 |
08.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole mies musitanut asiaa, tosin en minäkään. Nyt vasta facebookissa huomasin, kun kaikki sitä toitottaa :)

Parasta ikinä oli, kun paras ystäväni tomi soitti työpaikalleni, että tulehan ulos käymään, menin ja siellä hän odotti minua 120ruusun kanssa :D Tai, kun ystäväni saksasta lähetti minulle kukkalähetyksen. Nuo ovat niitä hetkiä joita muistelen lämmöllä. Lähinnä koska olin niin yllättynyt :)

Vierailija
18/32 |
08.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä tarttiskaan. On kuivahtanut liitto tässä huushollissa.

Vierailija
19/32 |
08.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

luulen että illalla tulee kotiin kukkien kanssa niin kuin aina :)

Vierailija
20/32 |
08.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole venäläinen nainen, jonka elämän tärkein asia on saada rikas mies.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kahdeksan