Kerronko miehelleni oman pääni sisällä vellovista ajatuksista vai olisiko parempi jättää kertomatta?
Meillä on hirveän hyvä avioliitto, mies on aivan ihana, turvallinen, rakastava ja osallistuu kiitettävästi. Läheisyyttä on, suukkoja ja haleja keskellä arkiaskareita, seksi ihanaa.. Toisin sanoen kaikki on täydellistä, mutta...
Mielessäni ja sydämessäni on nyt jokin vaihe, kaipaan jotain muuta..
Näen unia "vaarallisesta nuoruudenrakkaudestani" (laitoin siitä taannoin aloituksenkin jos joku muistaa), haikailen jotain, en vaan tiedä mitä.
Hölmöin juttu tulee tässä: Näin tänään Twilight- houkutus- elokuvan ensimmäistä kertaa ja tajusin, että juuri tuota minä haluaisin; aitoa, intohimoista, vaarallista rakkautta.
Ja tiedän, että rakkautemme mieheni kanssa ON aitoa, intohimoista..mutta mutta..
En koskaan milloinkaan pettäisi miestäni, enkä ikinä haluaisi erota. Olen onnellinen, mitään ei puutu ja todellakin rakkautta riittää puolin ja toisin. Miksi siis unelmoin/uneksin jostain erilaisesta?
Mikä minulla on? Mitä tehdä? Tuntuu, kuin pettäisin miestäni näine ajatuksineni ja siksi ajattelin kertoa ne myös hänelle, kannattaako?
Sekava kirjoitus, kiitos jos joku jaksoi lukea ja kommentoisikin. En kuitenkaan ajattele näitä ihan koko ajan, kuten sanoin olen onnellinen, mutta näitä ajatuksia on alkanut tulemaan ja haluaisin selvittää niihin syyn, ennenkuin asiat menevät liian pitkälle (jos edes menevät).
Kommentit (22)
Onhan se totta, että ihminen kaipaa sitä, mitä ei ole, ja näkyy tuo olevan pitkissä suhteissa aika tavallistakin, että aletaan haikailla kaikkea muuta kuin mitä jo on. On hyvä, että kuitenkin tiedostat suhteesi hyvät puolet, etkä voivottele sen tappavaa tylsyyttä. Näitäkin on nähty - ensin harmitellaan, miten suhde tylsistyttää kuoliaaksi, sitten löydetään se kiva jännittävä tyyppi, jonka takia laitetaan se vanha ja tylsä äiäj kiertoon, ja jonakin päivänä herätään teho-osastolta, jos tuuri käy. Jos ei käy, ei herätä, vaan ohikulkija löytää kilon paloina matkalaukusta tienposkesta.
No mutta, takaisin asiaan. Päiväunia on kaikilla, mutta sanoisin, että vain siinä tapauksessa että olet sataprosenttisen varma siitä, että suhde kestää niiden julkituomisen, kerro ne ääneen. Jos yhtään epäröit, seuraako riitaa ja murjotusta vai ei, ole hiljaa. Ihmisellä on mielikuvitus hyvästä syystä, ja nykyään apuna on myös tämä internetin ihmeellinen maailma - näiden avulla voit luoda juuri sellaisen päiväunen kuin haluat, ja palata sitten sen tutun ja turvallisen miehen kainaloon.
Turkin itsekään haluaisit tietää miehesi päiväunista, joihin sinä et liity.