Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

No jo nyt on, työkaveri naureskelee ja ilkkuu kun käytän

Vierailija
07.03.2011 |

luomua. Siis mihin tämä maailma on menossa, jos siitäkin pitää ilkkua.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
07.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jokaisen oma asiahan se on. Taitaa työkaverilla olla melko pieni hiekkalaatikko jos pitää makuasioihin puuttua.

Vierailija
2/4 |
07.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun nettishoppailulle :O On kuulemma niin vaarallista enkö sitä tiedä??!?! Juu onhan se vaarallista tilata esim netanttilasta tai stockalta ;D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
07.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teetkö siitä ison numeron, jolloin työkaveri saattaa tuntea, että sinä arvostelet hänen valintojaan?

Itsekin käytän luomua, mutta päällepäin evääni näyttävät ihan samoilta kuin työkavereiden - hedelmä, jugurtti, salaatti tai kasviskeitto ei kerro olevansa luomu, ellen minä sitä erikseen mainitse.

Esim. kasvissosekeiton reseptiä kysyttäessä kerron käyttäneeni vaikkapa porkkanaa, enkä erikseen julista, että ihan itse maasta nostamaani luomuporkkanaa - ellei työkaveri erikseen tätä kysy.

Vierailija
4/4 |
07.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun nettishoppailulle :O On kuulemma niin vaarallista enkö sitä tiedä??!?! Juu onhan se vaarallista tilata esim netanttilasta tai stockalta ;D

Joillekin on vaan niin käsittämätöntä, jos joku toimii toisin jossain asiassa. Mulle työkaveri on suutahtanut kun näki mun ostavan (kotiin) vääränmerkkistä kahvia. Nettiostosten tekeminen on ihan hirveän vaarallista tosiaan. Mulla ei edes ole luottokorttia ja tilaan vaan kotimaisista firmoista. Mutta vaarallista on, kun jossain on sanottu niin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kaksi