Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen masennus, mitä pitäisi tehdä?

Vierailija
14.03.2011 |

Mieheni on selvästi masentunut.

Hän on lakannut kaymästä töissä ja koska hän on yksityisyrittäjä niin laskut eivä lakkaa tulemasta.

Olen nähnyt lukuisia perintäkirjeitä laskujen joukossa ja viime viikolla tuli joku posti ulosottovirastostakin.

Hän on kaiken aikaa tyytymätön elämään, milloin on kroppa kipee nukkumisesta ja milloin taas ei saa levättyä tarpeeksi.

Aina on liikaa tai liian vähän tekemistä, yms.

Minä haluaisin nauttia elämästä onneni kukkuloilla, koska olen viimeistä (3.) kertaa äitiyslomalla.

Kaytännössä elätän perhettämme äitiyspäivärahoilla ja hoidan kaikki juoksevat asiat lasten ja kodin lisäksi. Minua ei masenna pätkääkään ja harmittelen että mieheni tilanne vetää elämänilon minustakin, rahoista puhumattakaan.

Miten tilanteen voisi oikaista?

Lääkäriin mies ei mene ja mitä hyötyä siitä olisikaan kun hän on yrittäjä.

Miten voisin itse auttaa? Tähän mennessä olen vain yrittänyt ymmärtää, hoitaa kaikki asiat mitä suinkin voin, en ole puuttunut hänen talouden pitoonsa ja yritän pitää positiivista ilmapiiriä yllä.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
14.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollanen äijä pilaa sun ja lasten elämän. Hankkiudu eroon siitä kun vielä kerkiät.

Vierailija
2/2 |
14.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollanen äijä pilaa sun ja lasten elämän. Hankkiudu eroon siitä kun vielä kerkiät.

Kiitti vinkistä, mutta satun rakastamaan tätä lasteni isää ja elämäni pilaajaa todella paljon.

Luulen myös ettei hän hylkäisi minua jos tilanne olisi toisinpäin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kolme