Jätänpä sitten menemättä Ruotsin risteilylle, koska...
..lapsellani on 38-39 asteen kuume jo kolmatta päivää ja lisäksi angiina ja märkärupi... Huoh..en vaan pystynyt lähtemään ja jättämään 6v lasta sukulaisen hoiviin pariksi päiväksi tuossa kunnossa vaikka matkasta on puhuttu ja sitä suunniteltu jo puoli vuotta... Toisaalta risteilyn menetys harmittaa, mutta... Pikkuiseni on silti tärkein asia mun elämässä...
Kommentit (28)
näkeehän tuon nyt tyhmempikin, että ap. vastailee monena kirjoittajana.
sinä joka jaksat jankuttaa sitä omaa asiaas johon kukaan muu ei usko. Maijua lainaten HANKI ELÄMÄ.
Kyllä muakin harmittais jos en olis esim pitkään aikaan mihinkään päässyt mutta pääset sit ensi kerralla! Ja näille märisijöille...menkää ulos haukkaamaan happea se kenties auttaa tohon pahaan oloonkin!
Lähinnä viesti oli kirjoitettu, koska reissun lähtö peruuntui omalta osalta ja harmitti vietävästi. Tiedän, etten olisi juurikaan pystynyt nauttimaan risteilystä nyt, joten ole tyytyväinen päätökseeni jäädä kotiin vaikka se varmaan vielä illalla/huomenna harmittaakin hieman. En minä kehuja tarvii, niinkuin muutama täällä luulee. Toki on mukava kuulla teinkö mielestänne oikean ratkaisun jäämällä lapseni luo.
AP
Olen pahoillani, että tuotan sulle, mikä numero nyt olitkaan, pettymyksen toteamalla, että en ole tänne kirjoittanut muuten kuin AP:na ja yksi viesti taisi tulla ilman AP merkintää vahingossa. En siis ole Maijumaijamikäsenytolikaan... :)
Ja jottei nyt tule väärinkäsityksiä, niin AP ilmoittaa olevansa viestien 1,6,8 ja 29 kirjoittaja - en muiden... :)
Plus tietysti tämän, minkä juuri kirjoitin... :)
AP
Ja jottei nyt tule väärinkäsityksiä, niin AP ilmoittaa olevansa viestien 1,6,8 ja 29 kirjoittaja - en muiden... :)
Plus tietysti tämän, minkä juuri kirjoitin... :)
AP
viestin numero 28 kirjoittaja. Muista ne pisteet, kun esität jotakuta toista. =DDDD
eikä kyseessä ole ap joka on sitä. t. ohis
tulee enemmänkin mieleen, että ap. haluaa sympatiaa, kun kaverit kehtaavat lähteä, vaikka hän joutuu jäämään sairaan lapsen kanssa kotiin.