G: Mitä teette pieniksi jääneille, hyväkuntoisille ja laadukkaille lastenvaatteille?
Kommentit (24)
koska kuvittelen meneväni myymään kirpputorille tai laittavani myyntiin huutonettiin. Olen viidessä vuodessa myynyt huutiksessa max 10 vaatetta, kuten haalareita.
Kun olen aikani hautonut vaatteita varastossa, annan ne suurinpiirtein kuka ensimmäisenä ovesta tulee sisälle. Kyllä on välillä kirpaissut, kun on lähtenyt ilmaiseksi uudenveroisia ja hinnakkaitakin vaatteita ja paljon. Mutta sen siitä saa kun on laiska.
...mutta suurimman osan laitan uffiin tai muuhun vastaavaan laatikkoon.
Olen niin laiska viemään kirpputorille, saati myymään netissä.
Saan paljon ystäviltäni lastenvaatteita, joten vaatteisiin ei uppoa paljon rahaa. Tykkään myös kierrellä kirpputoreilla.
Olisi hienoa, jos olisi joku perhe jolle voisi lahjoittaa suoraan vaatteet..
Meillä vasta yksi lapsi ja toiveissa joskus toinen, joten olen kaikki vaatteet säästänyt seuraavaa lasta varten. Antaisin myös lähipiirille, jos jollekin ilmaantuu vauva ennen meitä. Muutaman (2-3) vaatetta ajattelin säästää "muistoksi"
Ne vaatteet, jotka ovat kahden lapsen jälkeen vielä hyväkuntoisia (käymme kaverin kanssa yhdessä läpi) annan hyväntekeväisyyteen (eräs tuttumme vie itse suoraan Viroon köyhille perheille)