Mä en sitten tykkää tosta Idols-Lotasta.
"Mä oon niin nätti ja ihqu ja niin hyvä laulaa. Siks mun on niin helppo olla koko ajan niin positiivinen ja ilonen.."
No joo, ehkä mä oon vaan kateellinen. Mutta minusta tuo tyttö on päässy semeihin vaan ulkonäkönsä ansiosta. Laulajana ei oo kovin kummonen.
Kommentit (53)
Lotta ei ole ollenkaan ärsyttävä. En pysty arvioimaan laulutaitoa, mutta esiintyjänä hän on mielestäni hyvä.
..laulamaan kuin tänään pudonnut Laura, jonka mä koin ärsyttävänä ja huonona... :)
ärsyttää siinä ehkä se, että se itsekin tuntuu pitävän itseään niiiin kauniina. Että "ei tällä hymyllä ja ulkonäöllä uskoisi, mutta tykkään laulaa rokkia" jne. Kun ei se kuitenkaan nyt mikään ihmeellinen ole, nätti kyllä. Mutta liian itserakas.
"Positiivisuuden ja iloisuuden" takaa kuitenkin näkyy liiallinen itsevarmuus ja luulo omasta "ylivoimaisuudesta", aika ajoin häivähtää jopa koppavuus. Ei tuollaisella asenteella pitkälle pötkitä.
Itse idän Lotasta kovasti, mutta olenkin jo "kunnolla" aikuinen, jonka ei enää tarvitse olla kateellinen. Iloitsen kovasti hänen valovoimaisuudestaan ja kyvystään olla energinen.
Mutta en kyllä ymmärtänyt eilisen kappalevalintaa Lotan kohdalla alkuunkaan. Miten tuollaisella kappaleella on tarkoitus osoittaa laulutaitoa, kun kappale sisältää enemmän taukoja kuin laulettavaa osuutta.
Musta oli todella huono kappalevalinta, ja siksi olinkin yllättynyt, että tuomarit niin kehuivat. Tosin kaikkiahan ne kehuivat aika tasapuolisesti, joten sinänsä ei sitten mikään yllätys kuitenkaan...
siitä hänen positiivisuus ja hyvä itsetunto on peräisin, se vasta ärsyttävää onkin;)
Sen naama on jotenkin hevosmainen ja se lävistys vaan pahentaa.Sit sen artikulaatio on onnetonta,laulu on puuromaista ja hönkivää.
Näinhänse on ollut esim Tanssii tähtien kanssa ohjelmassakin et ne kaikista kauneimmat naiset (missit yms) on aina pudonneet ekoina..
Kateutta joo.
Lotta ei ole mitenkään erityisen häikäisevä tai persoonallinen laulaja. Pelkän ulkonäön perusteella taas ei pitäisi äänestää laulukilpailuun osallistuvia.
Eli Laura Itkonen, nyt suosikkini on ehdottomasti Stina Girs :)
kauneudesta puhumista. nätti ja iloinen nuori aninen kyllä, mutta ei mitenkään kaunotar (silmät erityisesti). Esimerkiksi Stina on paljon klassisemman näköinen.
mietin kyllä eile,n, että yksikään noista ei ole sellainen, joka joutaisi putoamaan laulutaitojensa takia. Ja jokainen esiintyi varsin luontevasti. kova kisa.
"Positiivisuuden ja iloisuuden" takaa kuitenkin näkyy liiallinen itsevarmuus ja luulo omasta "ylivoimaisuudesta", aika ajoin häivähtää jopa koppavuus. Ei tuollaisella asenteella pitkälle pötkitä.
"häivhdyksiä", mutta kaiap sitä jokainen näkee mitä haluaa. Joka asiasta löytää huonoja puolia jos haluaa etsiä, mutta sitten kannattaakin miettiä miksi niitä haluaa etsiä! Luulen että hän pötkii pitkälle elämässään tavalla tai toisella.
ja esiintyminen jäykkää, kummassa asennossa laulaa.
mutta kaunis ja valloittava persoona on kyllä.
ei tarkoittanut, että hän olisi kehunut itseään kauniiksi, vaan "tämä ulkonäkö" tarkoitti pikemminkin "kiltteyttä" tai ettei ole kovin räväkän näköinen, kuten usein "rocklaulajat" kliseisissä mielikuvissa. Onhan maailma täynnään erittäin hyvännäköisiä rocklaulajattaria, mutta usein heillä on "rock-henkiset" vaatteet ja vahvat meikitkin, mitä taas Lotalta puuttuu.
Tällaista vanhaa tätiä ei enää onneksi teinit ärsytä, nättejä tyttöjä kaikki ja ihan hyviä laulamaan tuollaisessa teini-formaatissa.
Mutta kai se on liian kaunis, valoisa ja iloinen kateellisten AV-mammojen makuun...
Näimpä juuri, samaa mietin itsekin. Musta Lotta on kaikista paras. Kaunis, hyvä esiintyjä, upea ääni.. Mutta tottakai joutuu vielä "todistelemaan" kaikille että on oikesti hyvä eikä vain nätti naama. Niinhän se kauniilla ihmisillä aina menee. Pitää aina todistella ihmisille että on lahjakas, fiksu yms yms.. ettei vaan vedota just tuohon että pääsee ulkonäollään pitkälle.. Musta se on pikemminkin rasite et on kaunis koska ihmiset on niin saatanan kateellisia. Olin varma et Lotta tippuu, koska kateelliset ei viiti äänestää.. mu onneks pääs jatkoon. :) Näinhänse on ollut esim Tanssii tähtien kanssa ohjelmassakin et ne kaikista kauneimmat naiset (missit yms) on aina pudonneet ekoina.. Mistä se kertoo? Suomalaisten kasansairaudesta nimeltä kateus.
Onhan tuo kisa täynnä kauniita naisia (klassisesti kaunis esim. Hennariikka ja vähän erikoisemmin esim. Stina). Miksei heille sitten olla kateellisia? Martta oli todella kaunis ja hän oli yksi ennakkosuosikeista. Ei vaan ollut niin ärsyttävä. Eli jos jotain pitää ärsyttävänä = kateellinen. Ok uskotaan sitten sinua. Ja P.S. Ihan yksi kaunis missi jopa VOITTI tanssii tähtien kanssa kisan...
Klassinen tarkoittaa kyllä puhdaspiirteistä ja HR on leveäkasvoinen ja silmät kaukana toisistaan. Kisassa ei ole yhtään klassisen kaunista tyttöä, mutta nättejä ja hyvin laulavia kyllä.
kauneudesta puhumista. nätti ja iloinen nuori aninen kyllä, mutta ei mitenkään kaunotar (silmät erityisesti). Esimerkiksi Stina on paljon klassisemman näköinen. mietin kyllä eile,n, että yksikään noista ei ole sellainen, joka joutaisi putoamaan laulutaitojensa takia. Ja jokainen esiintyi varsin luontevasti. kova kisa.
leuka ja ns hevosennaama. Lotta on piristävä poikkeus ihan siksikin, ettei ole käynyt sillä samalla suomalaiselle epäsopivalla hiusväripurkilla, jolla jokainen muu on hiuksensa mustannut. Luonnollisuus käytöksessä ja ulkonäössä herättää huomiota, vähän niin kuin tatuoimattomuus tänä päivänä, kun kaikki ovat samasta muotista.
Eri näköisiä ja omannäköisiänsä. Minusta ihmisten ei tarvitse kaikkien edustaa jotain "keskimääräistä standardikauneutta". En ymmärrä, miksi toisten ulkonäköön pitää puuttua noin negatiivisesti. Arvioitteko tosiaan toisia ihmisiä aina noin kovasti naaman perusteella? Ehkä ikä tuo teillekin suhteellisuudentajua elämään.
Tavallinen itsevarmuus tuntuu heikommalla itsevarmuudella varustellusta, itsestään epävarmasta pöyhkeilyltä. Prosentuaalisesti jo joka toisella teinillä on huono minäkuva, joten ei ihme, että aika monet suhtautuvat kanssaihmisiin negatiivisesti ja arvostelevasti.
Loistava esiintyjä ja persoonallinen hyvä ääni. Valitettavasti hän on niin kaunis, että se kääntyy häntä vastaan, kuten täälläkin palstalla voi huomata. On mielestäni aika kohtuutonta sanoa, että hän pääsee eteenpäin vain ulkonäöllään!
Itse idän Lotasta kovasti, mutta olenkin jo "kunnolla" aikuinen, jonka ei enää tarvitse olla kateellinen. Iloitsen kovasti hänen valovoimaisuudestaan ja kyvystään olla energinen.