Mä en sitten tykkää tosta Idols-Lotasta.
"Mä oon niin nätti ja ihqu ja niin hyvä laulaa. Siks mun on niin helppo olla koko ajan niin positiivinen ja ilonen.."
No joo, ehkä mä oon vaan kateellinen. Mutta minusta tuo tyttö on päässy semeihin vaan ulkonäkönsä ansiosta. Laulajana ei oo kovin kummonen.
Kommentit (53)
Mun mies kun näki tän kyseisen Lotan naaman niin se sano "vittu mikä lärvi!".
Vähän vastapainona niille jotka sanoo että se on nätti.
Mun mies kun näki tän kyseisen Lotan naaman niin se sano "vittu mikä lärvi!".
Vähän vastapainona niille jotka sanoo että se on nätti.
Eli Laura Itkonen, nyt suosikkini on ehdottomasti Stina Girs :)
Mitä kaunista on Stinassa? Eih'n se edes näytä ihmiseltä, ylimeikkattu narkkari, sanoi eilenkin kolme miestä joiden kanssa ohjelmaa katsoi. Juoksisivat karkuun jos tulisi vastaan pimeässä ;D
Ja Laura oli laimean ja vaisun näköinen, btw. Sellanen koira joka on juossu päinä seinää.
Sun mies on varmaan oikee helmi.
Kai ihmisillä saa olla omat mielipiteet ja kaikkien ei tarvii tykätä kaikista. Täällä muutkin on sanoneet oman mielipiteensä.
jos kauneutta lähdetään arvostelemaan, niin kyllähän Lotta on eniten sellainen missimäinen noista semifinalisteista.
Mun mies kun näki tän kyseisen Lotan naaman niin se sano "vittu mikä lärvi!". Vähän vastapainona niille jotka sanoo että se on nätti.
Mulle tuli sama mieleen! Just semmonen sohvaperunaurpo, jolla on todella varaa päästää tommoisia kommentteja suustaan :-DD
yläasteläppää täällä taas lentää.
Mustakin Lotta on ihan mielettömän kaunis, ja vaikka se onkin paljon kauniimpi kuin mä, ei mun tarvitse olla sille yhtään tippaa kateellinen.
Ei mua ole se missään vaiheessa ärsyttänyt, en ole edes ajatellut että se vois jonkun mielestä olla ärsyttävä. Mutta ei siinä mitään, kaikki ärsyttää jotain.
MUTTA munkin mielestä sen lauluääni ei ole kovin erikoinen. Todella kaunis ääni joo, ja laulaa oikein, mutta tason ollessa noin korkea ei Lotan paikka ole ainakaan kolmen parhaan joukossa.
Paitsi, että Fatima sais lähteä seuraavaks. Ja nyt mut varmaan leimataan kateellisen lisäks myös rasistiks :D:D:D
ja mielestäni lauloi huonommin kuin eilen pudotettu Laura...
, opiskelee Vaasassa luokanopettajaksi ruotsinkielisessä koulutusohjelmassa.
Kaunis, mutta ei kauheen hyvä laulaja, siis ainkaaan finaalitasoa.
Enemmän ne tummat siellä misseilee. Nimenomaan on niin ihanan iloinen ja osaa todellakin laulaa.
Mun lemppari!
Älä liikaa tätiydy ja pidä 22-vuotiasta naista teininä.
ei tarkoittanut, että hän olisi kehunut itseään kauniiksi, vaan "tämä ulkonäkö" tarkoitti pikemminkin "kiltteyttä" tai ettei ole kovin räväkän näköinen, kuten usein "rocklaulajat" kliseisissä mielikuvissa. Onhan maailma täynnään erittäin hyvännäköisiä rocklaulajattaria, mutta usein heillä on "rock-henkiset" vaatteet ja vahvat meikitkin, mitä taas Lotalta puuttuu.
Tällaista vanhaa tätiä ei enää onneksi teinit ärsytä, nättejä tyttöjä kaikki ja ihan hyviä laulamaan tuollaisessa teini-formaatissa.
Just joo, jos joku tekopirteä pissis ärsyttää - oikeasti - niin sekö on kateutta ? Lotan "positiivisuus" on samanlaista tekoa kuin Marco B:n - ei vaan kolahda tippaakaan. Lauluääni onneksi kohtalainen.