Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä en sitten tykkää tosta Idols-Lotasta.

Vierailija
06.03.2011 |

"Mä oon niin nätti ja ihqu ja niin hyvä laulaa. Siks mun on niin helppo olla koko ajan niin positiivinen ja ilonen.."

No joo, ehkä mä oon vaan kateellinen. Mutta minusta tuo tyttö on päässy semeihin vaan ulkonäkönsä ansiosta. Laulajana ei oo kovin kummonen.

Kommentit (53)

Vierailija
1/53 |
06.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänen äänensä ei vaan ole miellyttävä minun korvaani. Liian nasaali.

Vierailija
2/53 |
06.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian nasaali.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/53 |
06.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sietämätön rantasvenssoni, luussijaneito oikein kertoi olevansa

Vierailija
4/53 |
06.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo svenska vaan ihan suomalainen

Vierailija
5/53 |
06.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo svenska vaan ihan suomalainen

ei tässä kansallisuudesta puhuttukaan, vaan kielestä.

Vierailija
6/53 |
06.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

muuten ole suomen-ruotsalainen!

Ja minä pidän, ei Anna Puullakaan mikään ihme ääni ole, mutta niin vaan veteli listaykkösenä.

Vierailija
7/53 |
06.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

samat aatokset.. On vaan jotenkin liian.. Jotain! En osaa eritellä, mutta ärsyttävä.

Ja lauloi mielestäni todella huonosti! Olin varma, että saa palautetta huonosta kappalevalinnasta, mutta eikös mitä. Kaikki ne hiljaa laulettavat kohdat lauloi todella heikosti ja tuntui, että ääni pettää hetkenä minä hyvänsä.

Vierailija
8/53 |
06.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukunimi viittaa siihen suuntaan että on

Vierailija
9/53 |
06.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukunimi viittaa siihen suuntaan että on

kuvittelisin, että on suomenruotsalainen...

Vierailija
10/53 |
06.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en pidä, koska Lotta laulaa niin usein nenä-äänellä, kuulostaa kamalalta.

Enkä myöskään Hennariikasta, ihan tasapaksua tuuttausta.

+olen musiikki alalla, jos se nyt yhtään tärkeää on..

Vierailija
11/53 |
06.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kai se on liian kaunis, valoisa ja iloinen kateellisten AV-mammojen makuun...

Vierailija
12/53 |
06.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuoho, että av-mammat on vaan kateellisia?

Eikö voi ihan oikeasti olla sitä mieltä, että kaunis on mutta ei niin hirmuisen hyvä laulaja? :/

Yleistystä...

Vierailija
13/53 |
06.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tommosta pysty teeskentelemään! Veti kyllä niin tunteella biisinsä ja tuijotti suoraan kameraan että mä ihan liikutuin... Tosin tykkään siitä biisistä muutenkin.

Mun mielestä kaikki tytöt lauloivat upeasti tänään!

Vierailija
14/53 |
06.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kai se on liian kaunis, valoisa ja iloinen kateellisten AV-mammojen makuun...

Näimpä juuri, samaa mietin itsekin.

Kateushan se siellä suomalaisilla nostaa päätään.. voi voi.. ei oo varmastikaan helppoo kun aina pitää kadehtia.. Onneks itellä ei oo sitä ongelmaa. Oikeesti, kiitän niin luojaa siitä. Se tuntuu olevan tosi rajoittava iirre ihmisessä.

Musta Lotta on kaikista paras. Kaunis, hyvä esiintyjä, upea ääni..

Mutta tottakai joutuu vielä "todistelemaan" kaikille että on oikesti hyvä eikä vain nätti naama. Niinhän se kauniilla ihmisillä aina menee. Pitää aina todistella ihmisille että on lahjakas, fiksu yms yms.. ettei vaan vedota just tuohon että pääsee ulkonäollään pitkälle.. Musta se on pikemminkin rasite et on kaunis koska ihmiset on niin saatanan kateellisia.

Olin varma et Lotta tippuu, koska kateelliset ei viiti äänestää.. mu onneks pääs jatkoon. :)

Näinhänse on ollut esim Tanssii tähtien kanssa ohjelmassakin et ne kaikista kauneimmat naiset (missit yms) on aina pudonneet ekoina..

Mistä se kertoo? Suomalaisten kasansairaudesta nimeltä kateus.

Selititte miten päin vaan, niin kateutta tuo on. Ja myönsihän ap sen jo itsekin.

Vierailija
15/53 |
06.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lauluääni on heikko eikä ihan puhdaskaan. Persoonana mukavan tuntuinen tyttö, ehkä mallina tai juontajana olisi oikein hyvä. Mutta ei hänestä Idols-voittajaa tule. paitsi jos oppii paremman laulutekniikan. iän myötä sekin paranee, toivottavasti.

Vierailija
16/53 |
06.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näinhänse on ollut esim Tanssii tähtien kanssa ohjelmassakin et ne kaikista kauneimmat naiset (missit yms) on aina pudonneet ekoina..

Tässä ei ole kyse kateudesta, vaan siitä että Lotta on tosi ärsyttävä eikä oikeesti osaa laulaa. Ja tämä on tietysti vaan makuasia, mutta minusta Lotta ei ole erityisen kaunis, vaan pikkusievä. Esim. Hennariikka (?) on kaunis, mutta ei koe tarvetta nostaa itseään jalustalle, pärjää laulutaidollaan.

Vierailija
17/53 |
06.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näimpä juuri, samaa mietin itsekin.

Musta Lotta on kaikista paras. Kaunis, hyvä esiintyjä, upea ääni..

Mutta tottakai joutuu vielä "todistelemaan" kaikille että on oikesti hyvä eikä vain nätti naama. Niinhän se kauniilla ihmisillä aina menee. Pitää aina todistella ihmisille että on lahjakas, fiksu yms yms.. ettei vaan vedota just tuohon että pääsee ulkonäollään pitkälle.. Musta se on pikemminkin rasite et on kaunis koska ihmiset on niin saatanan kateellisia.

Olin varma et Lotta tippuu, koska kateelliset ei viiti äänestää.. mu onneks pääs jatkoon. :)

Mistä se kertoo? Suomalaisten kasansairaudesta nimeltä kateus.

Onhan tuo kisa täynnä kauniita naisia (klassisesti kaunis esim. Hennariikka ja vähän erikoisemmin esim. Stina). Miksei heille sitten olla kateellisia? Martta oli todella kaunis ja hän oli yksi ennakkosuosikeista. Ei vaan ollut niin ärsyttävä. Eli jos jotain pitää ärsyttävänä = kateellinen. Ok uskotaan sitten sinua.

Ja P.S. Ihan yksi kaunis missi jopa VOITTI tanssii tähtien kanssa kisan...

Vierailija
18/53 |
06.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyviä laulamaan, nättejä ja kivan oloisia. Kukaan ei ärsytä yhtään.

Vierailija
19/53 |
06.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta se vaan täytyy olla kateutta. Kaunis, iloinen, ystävällinen tyttö, joka osaa esiintyä.

Kaikki semifinalistit ovat kauniita naisia, mutta Lotassa on erityistä säteilyä kyllä. Nimenomaan tähtiainesta, ja oikein ihana idoli olisi pikkutytöille!

Mitään epäpuhtautta en hänen laulustaan erityisemmin kuullut, sen sijaan Hennariikalla, Lauralla ja Fatimalla oli ongelmia. Mutta Fatima oli vain valinnut jotenkin ihan väärän biisin, upeasti laulaa kuitenkin!

Vierailija
20/53 |
06.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näimpä juuri, samaa mietin itsekin. Musta Lotta on kaikista paras. Kaunis, hyvä esiintyjä, upea ääni.. Mutta tottakai joutuu vielä "todistelemaan" kaikille että on oikesti hyvä eikä vain nätti naama. Niinhän se kauniilla ihmisillä aina menee. Pitää aina todistella ihmisille että on lahjakas, fiksu yms yms.. ettei vaan vedota just tuohon että pääsee ulkonäollään pitkälle.. Musta se on pikemminkin rasite et on kaunis koska ihmiset on niin saatanan kateellisia. Olin varma et Lotta tippuu, koska kateelliset ei viiti äänestää.. mu onneks pääs jatkoon. :) Näinhänse on ollut esim Tanssii tähtien kanssa ohjelmassakin et ne kaikista kauneimmat naiset (missit yms) on aina pudonneet ekoina.. Mistä se kertoo? Suomalaisten kasansairaudesta nimeltä kateus.

Onhan tuo kisa täynnä kauniita naisia (klassisesti kaunis esim. Hennariikka ja vähän erikoisemmin esim. Stina). Miksei heille sitten olla kateellisia? Martta oli todella kaunis ja hän oli yksi ennakkosuosikeista. Ei vaan ollut niin ärsyttävä. Eli jos jotain pitää ärsyttävänä = kateellinen. Ok uskotaan sitten sinua. Ja P.S. Ihan yksi kaunis missi jopa VOITTI tanssii tähtien kanssa kisan...

Ja vittu vali vali..

Mua esim ärsyttä stina ihan älyttömästi ja miestäni myös, mjut en mä tuu silti sit tänne palstalle mollaamaan. Jokainen meistä kun tykkää eri tyyppisistä ihmisistä.

AP:n aloitus vaan viittasi hyvin pitkälti ulkonäköön ja iloiseen luonteeseen.

Ymmärtäisin jos olisi enemmän selittänyt että on esim. leuhkan oloinen, naama nurinpäin tai muuta "negatiivista". Mutta että iloinen, kaunis nainen!!

Niin voi hirvitys sentään.

Onhan se tietysti kova pala jos on ite kauhee harakka ja aina kyrpä otassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kolme