FB-aikakaudella huomaa ketkä ovat niitä todellisia ystäviä
Tai siis, huomaa jos ei ole FB:ssa, kuten minä. Ei soi enää puhelin eikä tule sähköpostiakaan.
Pari ihmistä soittelee vielä. Juuri ne jotka olisin nimennyt parhaiksi ystäviksi jos kysyttäisiin.
Suosittelen jos haluaa selvittää onko itsellä tosiystäviä. FB-jutuissa on helppo olla sosiaalinen kenen kanssa vaan, mutta tässä mitataan todellinen suhteen syvyys. (Lopputulos tosin voi olla masentava, joten siinä mielessä en suosittele)
t. nainen 36v.
Kommentit (43)
Tai siis, huomaa jos ei ole FB:ssa, kuten minä. Ei soi enää puhelin eikä tule sähköpostiakaan. Pari ihmistä soittelee vielä. Juuri ne jotka olisin nimennyt parhaiksi ystäviksi jos kysyttäisiin. Suosittelen jos haluaa selvittää onko itsellä tosiystäviä. FB-jutuissa on helppo olla sosiaalinen kenen kanssa vaan, mutta tässä mitataan todellinen suhteen syvyys. (Lopputulos tosin voi olla masentava, joten siinä mielessä en suosittele) t. nainen 36v.
Minulla on ystäviä joiden ikähaarukka on 19-76v.
Miksi laittaisin heidät johonkin perkeleen jonoon arviostuksen mukaan?
siis mun mielestä. Oon todennu kans, et pidän mieluummin ne oikeet ystävät. En jaksa välittää siitä, et jos jään sitten jostain ulkopuolelle. Mua ei kiinnosta minkäänlainen kilpailu ja keinotekoisuus ihmissuhteissa, mut tää onkin mun mielipiteeni. Tykkään vaan vähän syvällisemmistä ihmissuhteista. Mä en pidä fb:n keinotekoisuudesta ja sitä paitsi mulla ei ole aikaa olla siellä. Päivällä oon lasten kanssa ja iltaisin jäisin koukkuun sinne. Oon siellä sen verran ollut, että tiedän et siellä mun tulee helposti tuhlattua aikaa ihan turhaan. Ne jutut fb:ssä tuntuu vaan niin latteilta. No, joillakin harvoilla on älykkäitä ja hauskoja juttuja, mut nää tyypit (siis mun tutut) käyttää tolkuttomasti aikaa fb:ssä ja elävät sen kautta. Eikö elämää ja kirjallista lahjakkuutta vois käyttää jotenkin järkevämminkin..
Meillä muilla voi olla hiukan mielenkiintoisempaa yhteydenpitoa ja keskusteluita.
On ystäviä, joita tavataan, ja fb, jossa voi turista joutavia puolituttujen kanssa. Se, mitä järkeä siinä on, on toinen kysymys, mutta eipä siinä mitään menetäkään.