Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olin viime yönä erään kuuluisan rokkibändin laulajan kanssa

Vierailija
06.03.2011 |

Oli tosi ihana ja kiihkee yö.

Mä ihan leijun vieläkin. Lupas soittaa mulle.

Kommentit (56)

Vierailija
41/56 |
06.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta jos ne ovat oikeasti suosittuja, niin pitää olla tosi vahva luonne, että mikki pysyy housuissa.

Vierailija
42/56 |
06.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vietettiin iltaa yhdessä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/56 |
06.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikaisemmin olen seurustellut muidenkin rokkareiden kanssa, koska ystäväpiirini koostuu lähinnä heistä.

Valitettavasti on sanottava, että se itsetunto, mitä rokkarit saavat työnsä kautta, näkyy sängyssä. Olen ollut myös muiden kuin muusikoiden kanssa ja heidän kanssaan touhu on ollut paljon estoisempaa ja vakavampaa. Varsinkin, jos he ovat tienneet minun olleen jonkun tunnetun kanssa aikaisemmin, lähes poikkeuksetta ovat kysyneet, oliko rokkari parempi/isompi/kiihottavampi.

Samoin kuin naisella, joka saa paljon positiivista palautetta mieheltä, rokkarillakin itsetunto vahvistuu halukkaiden naisten myötä. Se, miten kestävää se on, on sitten toinen juttu...

Itse olen rokkarin kanssa avoliitossa ja pian häät. Olemme onnellisia ja tuo mitä kirjoitit, on totta. Parempaa seksiä en ole koskaan saanut. Mieheni ei myöskään huitele keikkojen jälkeen missään, vaan tulee yöksi kotiin, jos ei ole tuhansia kilsoja välimatkaa.

Oma rokkarini ei myöskään ole tyhmä, vaan erittäin älykäs. Hän on multilahjakas monella alueella ja komea. Mitä muuta voi toivoa?=)

Vierailija
44/56 |
06.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikaisemmin olen seurustellut muidenkin rokkareiden kanssa, koska ystäväpiirini koostuu lähinnä heistä.

Valitettavasti on sanottava, että se itsetunto, mitä rokkarit saavat työnsä kautta, näkyy sängyssä. Olen ollut myös muiden kuin muusikoiden kanssa ja heidän kanssaan touhu on ollut paljon estoisempaa ja vakavampaa. Varsinkin, jos he ovat tienneet minun olleen jonkun tunnetun kanssa aikaisemmin, lähes poikkeuksetta ovat kysyneet, oliko rokkari parempi/isompi/kiihottavampi.

Samoin kuin naisella, joka saa paljon positiivista palautetta mieheltä, rokkarillakin itsetunto vahvistuu halukkaiden naisten myötä. Se, miten kestävää se on, on sitten toinen juttu...

Itse olen rokkarin kanssa avoliitossa ja pian häät. Olemme onnellisia ja tuo mitä kirjoitit, on totta. Parempaa seksiä en ole koskaan saanut. Mieheni ei myöskään huitele keikkojen jälkeen missään, vaan tulee yöksi kotiin, jos ei ole tuhansia kilsoja välimatkaa.

Oma rokkarini ei myöskään ole tyhmä, vaan erittäin älykäs. Hän on multilahjakas monella alueella ja komea. Mitä muuta voi toivoa?=)

Kenen tahansa mies pettää, jos haluaa. Ja vaimo myös. Mies ei tarvitse pönkitystä itsetunnolleen. Lavalla saatu adrenaliini ja yleisön kiljunta riittävät. Pian syntyvä lapsemme pitää myös ajatukset aika tiiviisti kotona :) Ihanaa alkavaa viikko sinne, ties vaikka tuntisimme toisemme!

Vierailija
45/56 |
06.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenen tahansa mies pettää, jos haluaa. Ja vaimo myös. Mies ei tarvitse pönkitystä itsetunnolleen. Lavalla saatu adrenaliini ja yleisön kiljunta riittävät. Pian syntyvä lapsemme pitää myös ajatukset aika tiiviisti kotona :) Ihanaa alkavaa viikko sinne, ties vaikka tuntisimme toisemme!

Onnea odotuksen loppumetreille ja ihanaa jatkoa liitollenne=)

T:Toinen rokkarin vaimo

Vierailija
46/56 |
06.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kengurumeininki ei ole rokkibändi

Vierailija
47/56 |
07.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvatus mennyt pahasti pieleen, mutta jokainen tavallaan. Jos on lusikalla annettu niin ei voi kauhalla vaatia. Kateellinen en todellakaan ole, hyi vittu mitä touhua nussia jonkun ns suomimuusikon kanssa transitin takatilassa ja vuoroa odottaa basisti, rumpali jne jne. Kyllä siinä tytöllä sitten omanarvontunne kasvaa nollasta varmaan paljon. Kunnon katuhuorakin on paljon fiksumpi, mutta jokainen rockhuora voi itelleen valehdella, että oli jotenkin niin jännittävää.

Vierailija
48/56 |
07.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

piästin kissan pihalle ja piästin kunnon pierun.

Vierailija
49/56 |
07.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opettele reppana lukemaan

Vierailija
50/56 |
07.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä aloitin "bändäriurani" 34-vuotiaana ja aion jatkaa valitsemallani tiellä :) Hauskempia bileitä saa etsiä kuin keikan jatkot. Ja mulle riittää yksi kitaristi ;) Ei tartte kaikkia hoidella eikä todella missään transitin takatilassa.

Hauskaa vaihtelua ja piristystä arkielämään se vaan on!

Vierailija
51/56 |
07.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin tänne tulee joku dorka hehkuttamaan sitä että on edellisenä iltana saanut munaa. Wau. Olisit nyt sitten edes kertonut keneltä, sen minä ainakin olisin halunnut kuulla että tässä jutussa olisi ollut jotain kiinnostavaa.

Sitten. Tänne on nyt vastannut jo varmaan kymmenen henkilöä, jotka ovat myös saaneet munaa julkkikselta ja kaikki ovat tietysti olleet myös vakavassa parisuhteessa eivätkä mitään luuseribändäreitä. Teillä on kyllä mammat ihan uskomattomia juttuja aina ajoittain. Olisihan tämä tietysti jo ketjun otsikosta pitänyt arvata että oikea otsikko kuuluisi: Porvoolaiset tai muutenvaan julkisuushakuiset tänne juttelemaan.

Vierailija
52/56 |
07.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on ihan saletisti joku Jimin hoito... Voisin kertoa siitäkin pari "hauskaa" tarinaa, mitä juttuja puhuu tuolta panoistaan.. :D

Vierailija
53/56 |
07.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kateellinen en todellakaan ole, hyi vittu mitä touhua nussia jonkun ns suomimuusikon kanssa transitin takatilassa ja vuoroa odottaa basisti, rumpali jne jne.

Etkä tiedä mitään. Rumpali ottaa AINA parhaat päältä.

Vierailija
54/56 |
12.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten kengurumeininki tähän liittyy?

Vierailija
55/56 |
12.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonkun kengurumeininkiläisen kaa?

Vierailija