Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
19.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten te jaksatte tuota samaa länkytystä viikosta toiseen

joka sanoo poliisille pyörein tyhjin silmin että "meilläpäin sitä kutsutaan sinnikkyydeks.."

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
19.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

väliä kuka ajaa paremmin, kun meillä on hienommat autot. Ne parkkeeraakin itsekseen, niin voin keskittyä Latten juomiseen. Kun ei halua ajaa ollenkaan, niin tilataan taxi. Ne tulee täällä helsingissä minuutissa, ei tarvitse tilata viikkoa etukäteen kirjallisesti.

Vierailija
4/8 |
19.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten jossain Pohjanmaalla ylipäätään voidaan kolaroida, kun siellä ei ole kunnolla autojakaan. Kuinka ne sen tekee..? Käänteistä lahjakkuutta?

Vierailija
5/8 |
19.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missäs ne tämän talven ensimmäiset pahat kolarit ajettiinkaan, ettei olisi ollut juuri Pohjanmaalla...?

Vierailija
6/8 |
19.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Rikosylikonstaapeli Mikael Appel Pohjanmaan poliisista kertoo, että pohjalaiset osaavat ajaa huonossa kelissä."

No mutta todella hienoa. En vain nähnyt missään sitä miksi "hesalaisten" tarvitsisi hävetä. Liittyy ehkä jotenkin pohjalaisuuteen.

Vierailija
7/8 |
19.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että toivotaan, että kaikki kautta Suomen selviää talvikeleissä mahdollisimman hyvin ja lopettaa tää "stadilaiset ei hallitse talvea"-vittuilu. Sitä on jatkunut jo marraskuusta lähtien.

Mä lupaan pyhästi, etten vittuile kun Pohjanmaalla tulvii tai kesämyrksy vie päiviksi sähköt Savosta ja Etelä- ja Pohjois-Karjalasta.

Vierailija
8/8 |
19.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helsingissä oli tänään aamulla varsin liukas ajokeli. Liikenne sujui hyvin, en nähnyt ketään pulassa. Minusta on vähän koomista että jotkut vääntävät (provoillen?) tästä aiheesta jutunjuurta. Itsekin olen maalta kotoisin ja asun nykyisin pääkaupunkiseudulla. En tiedä pitäisikö minun kuulua hyviin vai huonoihin talviautoilijoihin.

Minulla on sukua maalla ja aivan samoja juttuja talviliikenteeseen liittyen kuulen heiltäkin. Aina välillä on joku rysäyttänyt penkkaankin (kapeilla teillä joita pääkaupunkiseudun ulkopuolella riittää) ja sitten on "isäntä" käynyt traktorilla vetämässä ylös.

Aika kiihkottomasti täällä pääkaupungissa ihmiset suhtautuvat tuohon autoiluun. Kesäisin yleisin "ongelma" autoilussa on parkkipaikat, joita on yksinkertaisesti liian vähän suhteessa autoihin (autoja liikaa suhteessa tilaan). Tässä ympäristössä asuu miljoona suomalaista. Ei mikään ihme että pääkaupunkiseudun liikenteestä myös uutisoidaan ja uutisoinnissa seuloutuu pinnalle ongelmat.

Olisi tosi kiva kun pääkaupunkiseudun ulkopuolella asuvat "maalaisserkkumme" voisivat tulla toimeen pääkaupunkiseutulaisten "hesalaisten" kanssa, eikä tällaisesta teennäisestä aiheesta tarvitsisi alkaa vääntämään riitaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä seitsemän