Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olin viime yönä erään kuuluisan rokkibändin laulajan kanssa

Vierailija
06.03.2011 |

Oli tosi ihana ja kiihkee yö.

Mä ihan leijun vieläkin. Lupas soittaa mulle.

Kommentit (56)

Vierailija
21/56 |
06.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai kaikki rokkitähtien kanssa seksiä harrastavat naiset ovat bändäreitä? Oikeasti mammat. Teidän kaksinaismoraalinne on kuin raikas tuulahdus viktoriaaniselta ajalta.

Siinä tapauksessa, että on hänen kanssaan muusta syystä, ei esim tunne pantavaa ennen eikä tiedä hänen statustaan. Rockhuorat on mun asteikolla valitettavasti erittäin alhaalla, sama se tosiaan jos panee jotain surkuhupaisaa Harkimioa tai suomalaista ns näyttelijää. Se on vähän kuin hullulle hoitoa eli kyllä silloin on naisella päässä vikaa.

jotka ylipäätään harrastaa yhden illan juttuja? Huoria?

Vierailija
22/56 |
06.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palsta täynnä kateellisia akkoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/56 |
06.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuttaako se seksin laatua jos toinen osapuoli on kuuluisa? Ihan mielenkiinnosta kysyn kun ei ole kokemusta :O

Muuttaako se seksin laatua jos toinen osapuoli on kuuluisa? Ihan mielenkiinnosta kysyn kun ei ole kokemusta :O

Ei ainakaan kokemuksieni mukaan ole sen erikoisempaa kuin muiden humalaisten(tai aineissa olevien) miesten kanssa.

Ei minua loukkaa, vaikka huoraksi tai bändäriksi sanottaisiinkaan, ei haitannut silloin kun sellainen olin varmaan koko 90-luvun. Nykyään en ole, minulla on lapsia ja mies. Enkä petä, ei ole tauteja. Eikä ole katumusta, miksi olisi?

Vierailija
24/56 |
06.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olinko oikeassa? Ja onko ap missi..?

Vierailija
25/56 |
06.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän että itsetuntoa voi hivellä kun saa huomiota joltain rokkitähdeltä...mutta vaikea uskoa että siitä mitään sen vakavempaa syntyis.

En varmaankaan olis itse ryhtynyt mihinkään julkkiksen kanssa, paitsi jos olis joku todella puoleensavetävä ja sellainen josta voi olla muutenkin kiinnostunut.

Ei kai se julkkis eroa muista yhden illan jutuista, pItsi siinä että sillä on luultavasti paljon enemmän naisia tyrkyllä.

Vierailija
26/56 |
06.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on ollut aivan ihana suhde erään rockmuusikon kanssa- molemminpuolinen ja kyllä hän soitteli ja laittoi ihania tekstiviestejä. En varmasti ollut eka enkä vika- mutta hyvänen aika, MITÄ VÄLIÄ??? Aivan ihana muisto jäi hänestä- en olisi häntä lasteni isäksi halunnut, mutta täytyy sanoa että ehkä siinä esiintymisessä ja heittäytymisessä on jotain joka teki hänestä hyvän rakastajan. Ja olihan se hienoa olla keikalla, katsoa kun mimmit joraa ja tietää että mua se odottaa ja ajattelee laulaessaan. Ja ehkä niissä biiseissäkin on hippunen jotain siitä mitä meille tapahtui.

Että ootte ihan törkeitä kanoja!! Kateellisia? Happamia sanoi kettu...????

Vierailija
28/56 |
06.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

" Lupas soittaa mulle"

otit sitte jotenkin erikoisen hyvin suihin? annoit b-rappua?

Vierailija
29/56 |
06.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

bändäri on sellainen joka saa AIDOLTA rokki tai poppitähdeltä. käytännössä siis ei-suomalaiselta. ei ole olemassa yhtään suurta suomalaista supertähteä, valitan.

böndäri on sit se, joka saa joltain neverhöörd-suomi"tähdeltä". sit se menee nahkahousuissa lähiöbaariin huutamaan ROKNRollll

Vierailija
30/56 |
06.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja heti on kateelliset kotkat haaskalla.

Vierailija
31/56 |
06.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palsta täynnä kateellisia akkoja.

Ens yönä sillä on kemiaa(ja fysiikkaa)jonkun muun kanssa ;-)

Vierailija
32/56 |
06.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

" Lupas soittaa mulle" otit sitte jotenkin erikoisen hyvin suihin? annoit b-rappua?

Miten ihmisestä voi tulla noin katkera ja v****mainen??? Sääli lapsia joilla on noin pimeä äiti. Vaikka et kyllä oo ainut tässä ketjussa.

Vierailija
33/56 |
06.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

toinen on kokenut onnellisen hetken. Eikö teillä oo vastaavia vai onko ukkonne pettänyt teitä niin et teistä on tullut noin katkeria? MInä olen ap;n puolesta iloinen. Itsekin kokenut vastaavan, jatkui toista vuotta, en koskaan unohda:)

Vierailija
34/56 |
06.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kateellinen ämmä

Nuorena saa elää ja hehkuttaa, ja miksei vanhanakin, jos aihetta on ;)

Vierailija
35/56 |
06.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kateus on kansantauti :D

Kiva, ap, että oli kivaa! Toivotaan että soittaa :) kyllähän noilla muusikoilla vientiä riittää, mutta ei kai se tarkoita sitä ettei hekin vois joskus oikeasti ihastua.

T. Pari wannabe-rokkaria kokenut :D (voi niitä aikoja)

Vierailija
36/56 |
06.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne teki susta sen biisinkin En koskaan mene sänkyyn ruman naisen kanssa (mutta monen vierestä oon herännyt).

Vierailija
37/56 |
06.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

nimenomaan- voi niitä aikoja!! Ei takaisin kaipaa-on ihanaa kasvattaa lapsiaan vähän seesteisemmin- ja nimenomaan siksi että on taskussa juttuja mitä muistella vielä vanhana. Että tulipa elettyä ja seikkailutua ja koettua jos jonkinlaista hurmiota:) Kyllä kaduttais jos ei olis muuta elänyt kuin sovinnaisen tien koulun penkiltä perhettä pyörittämään ja toisia paheksumaan.

Vierailija
38/56 |
06.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös ne just sen Kirsin kanssa eronnu?

Vierailija
39/56 |
06.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikaisemmin olen seurustellut muidenkin rokkareiden kanssa, koska ystäväpiirini koostuu lähinnä heistä.

Valitettavasti on sanottava, että se itsetunto, mitä rokkarit saavat työnsä kautta, näkyy sängyssä. Olen ollut myös muiden kuin muusikoiden kanssa ja heidän kanssaan touhu on ollut paljon estoisempaa ja vakavampaa. Varsinkin, jos he ovat tienneet minun olleen jonkun tunnetun kanssa aikaisemmin, lähes poikkeuksetta ovat kysyneet, oliko rokkari parempi/isompi/kiihottavampi.

Samoin kuin naisella, joka saa paljon positiivista palautetta mieheltä, rokkarillakin itsetunto vahvistuu halukkaiden naisten myötä. Se, miten kestävää se on, on sitten toinen juttu...

Vierailija
40/56 |
06.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on valinneet kätevän kaksoiselämän; kotona kiva ja järkevä vaimo ja keikoilla sit mitä on. Välillä enemmän välillä vähemmän.Onkohan kukaan pystynyt 100% kieltäytymään houkutuksista? Ehkä joku.

Ja sehän siinä just on et sillä rokkarilla on usein hyvä miehinen itsetunto ja osaa asiansa ilman turhaa säätämistä. osaa heittäytyä ja rakastaa naista siinä hetkessä täysillä- luulempa et siinä myös yksi syy miks rokkarit saa niin paljon anteeksi. Ja miksi naiset rakastuvat renttuihin.. jotain siinä on:)