4H dogsitter palvelusta kokemuksia? OV
Meillä kaksi keskikokoista koiraa, lempeitä luonteeltaan, mutta vetävät taluttaessa. Katselin 4H sivuilta hintoja koirien hoidolle. Onko joku kokeillut sieltä hoitajaa esim. viikonlopuksi? Asuuko hoitaja koirien kanssa? Tuleeko vain yksi hoitaja? Kuinka jaksaa ulkoiluttaa tälläisiä koiria? Minkä ikäisiä hoitajat ovat?
Kommentit (3)
sinulta kysellään koiran koko ym. Meillä keskikokoinen koira joka myös kova vetämään, ja saatiin 17-vuotias tyttö, joka pärjäsi koiran kanssa loistavasti. Tyttö harrasti urheilua ja juoksi koiran kanssa, mikä oli miellyttävä yllätys. Hän ehti tunnin sisällä juosta koiran kanssa läheiselle järvelle, heitellä koiralle siellä keppiä ja juosta tämän kanssa kotiin. Olin erittäin tyytyväinen häneen - harmi että hän muutti sitten muualle.
silloin, kun oma tyttö on ollut ratsastusleirillä eikä ole ehtinyt ulkoiluttaa koiraa iltapäivisin. Meillä vain yksi koira, spanieli, ja dogsitterinä oli ekana kesänä 15 v. poika ja toisena kesänä 14 v. tyttö. Kumpkin oli oikein hyviä ja luotettavia hoitajia, kävivät siis vain ulkoiluttamassa koiraa iltapäivisin tunnin verran.
mulla kävi dogsitteri pari kuukautta. eivät asu koirien kanssa vaan käyvät kotoa ulkoiluttamassa koiria ym mitä pitää tehdä. sun pitää sanoa sinne kun varaat sitterin että on isoja koiria jotka vetää. niin osaa laittaa sitte sellasen hoitajan. se tyttö kuka meillä kävi oli yläasteikänen tyttö siis varmaan 14v. mutta mulla olikin melko pieni koira.