Eikö vauvakirjoja täytetä LASTA varten, ja kummikehykset ym.
on sille lapselle tarkoitettu? Eikä vanhemmille? Ja ajatuksena että lapsi saa nämä lapsuusmuistot itselleen kun asioiden päälle ymmärtää, viim. esim. muuttaessaan omilleen..?
Kommentit (6)
Mun äiti myös on pitänyt itsellään kaikkien lastensa kamat.Mun siskon kummikehys on vanhaa paksua hopeaa ja sitä se siellä eniten kiillottaa.Kerran muistan jo 15 vuotta sit kysyneeni eikös toi kuulu piiiiip ja se suutahti mulle tosissaan.Pitäkööt.=D =) =)
Ok, no ei ole siis vallan tavatonta moinen omiminen :)
ap
Mun äiti myös on pitänyt itsellään kaikkien lastensa kamat.Mun siskon kummikehys on vanhaa paksua hopeaa ja sitä se siellä eniten kiillottaa.Kerran muistan jo 15 vuotta sit kysyneeni eikös toi kuulu piiiiip ja se suutahti mulle tosissaan.Pitäkööt.=D =) =)
ei ole itse asiassa käynyt mielessäkään, vaikka omillakin lapsilla on sekä kehykset, että vauvakirjat ja vauvakirjoja on täytetty toooosi paljon enemmän kuin omaani.
Varmasti ne joskus saan, mut pitäköön vanhemmat ne muistoina mun lapsuusajoista niin kauan kuin elävät. En omaa kuvaani varmasti laittaisi esille tänä päivänä, vaikka kehys kuvineen mulla olisikin ja vanhemmilla se taas on makuuhuoneensa hyllyllä. Vauvakirja voisikin olla kiva nyt itsellä, mutta olen hyvin pärjännyt kohta 10 vuotta ilmankin.
tiedän, että molemmat saisin, jos vain pyytäisin, mutta... mulle niillä ei ole niin paljon merkitystä tänään kuin vanhemmilleni, joten saavat olla siellä ihan hyvin.
kuin myös esikoisella,joka ei asu enää kotona.Toki annoin ne hänelle omaan kotiin!
Ovat ihania nuistoja hänelle itselleen,joita voi sitten näyttää tuleville lapsilleen,niinkuin minäkin olen näyttänyt niitä omilleni.
että miehen äiti panttaa näitä vaikka mies pariin kertaan kysynyt voisiko saada ainakin kehyksensä itselleen (meillä on minun ja lasten kummikehykset kaikki kimpassa esillä makuuhuoneessa, olisi halunnut omansakin siihen samaan läjään).
Siis ihan mitätön ja tyhmä juttu, mutta jäin ihmettelemään...
ap