Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minkälaista musaa teidän 7- 8-vuotiaat POJAT kuuntelevat?

Vierailija
05.03.2011 |

Järkytyin, kun lapsi kertoi, että he kuuntelevat aina koulumatkalla kaverin kännykästä Petri Nygårdia. Haloo, minkälainen vanhempi antaa 7-vuotiaan ladata kännykkäänsä moista paskaa?! :(

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
05.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mun mielestä lapsia voi missään ihmeen tyhjiössäkään pitää, kyllähän he nyt kuulevat ja näkevät ympärilleen. Mutta en minäkään suostunut Nygårdin biisejä lataamaan ekaluokkalaisen kännykkään, sanoin ettei se ole lapsille sopivaa. Tosin poika alkoi heti ihmetellä miksi sitä sitten on radiossa ja telkkarissa. Hevin paheksuntaa en ymmärrä ollenkana.

"jallu, kossu ja kalja

hölkyn kölkyn

nostakaa malja!

hyvä päivä hyvä päivä

hyvästi selvä päivä!"

tai

"tulta munille ja skumppaa tiskiin!"

SIIS JOS ETTE ITSEKÄÄN SITÄ HYVÄKSY??

Olen niin surullinen nykylasten puolesta. Eikä mun mielestä hevibänditkään ole lapsille sopivia, mutta niiden sanoja lapset eivät sentään ymmärrä.

Vierailija
22/27 |
05.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

suosikki on lauri tähkä ja pmmp

ultra bran levyn ovat minulta omineet

petri nygårdia ovat kuulleet kerran ei tuntuneet välittävän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
05.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta tarkoitin näitä ihmisiä, jotka kirjoittavat tyyliin "meidän poika kuuntelee petri nygårdia, vaikka en oikein siitä välitä". Mun mielestä tämä ilmaisu tarkoittaa, että hän kuuntelee sitä aktiivisesti eikä vaan joskus sattumalta radiosta. 7-vuotias ei mielestäni kuuntele mitään aktiivisesti, jos vanhemmat eivät sitä salli/valvo.

nro 22 (vai mikä se nyt olikaan)

Vierailija
24/27 |
05.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

paljoo kiinnostavan. tyttö 9v. tykkää antti tuiskusta, ja osaa sitä youtubesta etsiä.

Vierailija
25/27 |
05.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

poika 8 v... mulla autossa radio päällä, samoin isällä, mutta yleensä kuunnellaan yle mondoa, isä urheilua ja jos on musiikkia, niin en mäkään tykkää kuunnella mun mielestä huonoa musiikkia, joten jos sellainen kappale tulee, käännän kanavaa. Itse kuuntelen mieluiten instrumentaalista, niin klassista, jazzia, bluesia ym. Joten sitä ne lapsetkin kuuntelee tai sitten ihan lasten musaa. Mua itseäni ihan hirveesti häiritsee törkeät sanat tai kiroilu tai jatkuva seksin jauhaminen musiikissa, siinä ei ole musta mitään mielekästä, ja en todellakaan halua lasten kuulevan vaikka ei tässä vaiheessa kenties ymmärtäisikään sanojen todellisia merkityksiä. Meillä kun lapset puhuu myös englantia ei auta sanoa, etteivät niistä ymmärtäisi.

Musta kanssa on käsittämätöntä, mitä musiikkia annetaan lasten kuunnella.

Vierailija
26/27 |
05.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhuva KOne ja Asa mieluisinta ( uudemmat levyt joissa sanoitukset aika sivistyneitä). Kavereilla on myös Petri Nygårdia kännyissään mutta meidän poika ei siitä välitä koska ei jaksa kuunnella kiroilua yms. Ollaan joskus kuunneltu jopa notkeata rottaa radiosta joka on aivan hirveää minun mielestäni. Ei olla kuitenkaan koskaan suhtauduttu jyrkästi jos sitä " vittua" tulee runsaammin jostain vaan juteltu että ompa ruman kuuloista ja ei kenellekään mukavaa kuunneltavaa. Siksipä poikani ei pidä nyt 8 vuotiaana niin erikoisena noita Petrejä yms, toisin kuin kaverinsa jotka hihittelee just näille rumille sanoille..

Vierailija
27/27 |
05.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä tokaluokkalainen kuuntelee