Meidän vauva on ihana!
Varmasti teidänkin! :)
Siks ajattelin kyhätä tälläsen ketjun, jossa kaikkis aa kehua vauvansa maasta taivaisiin! :)
Kommentit (21)
vaikkei enää olekaan vauva, täyttää 1 v.
nimittäin olen tässä jo 5 kk ihastellut vauvaani ihan hupsuna, pitää tuijotella edelleenkin yöimetyksen jälkeenkin, miten kaunis ja suloinen voikaan pieni tyttö olla!! Ihana oli esikoinenkin, mutta nyt olen vielä hullummin rakastunut :)
vaikkei enää olekaan vauva, täyttää 1 v.
mutta ainahan se on sun vauva ;)
Poikien jälkeen ihana tyttövauva =)
3kk ja ääneen nauraa kun hassutellaan
on kyllä vaan niin ihana ja kaunis! Joskus oikein ihmettelen, miten minä olen saanut sellaisen kultakimpaleen.
Muutenkin niin helppohoitoinen. Hymyilee paljon ja itkee vähän. Ihana!
monenko pojan jälkeen? toi on varmasti ihana tunne!
Saatan nauraa ääneen ihan vain siksi, että tyttö laittaa suun jännästi ja katsoo veikeästi. Se on niin söpö.
En usko.
Olet naurettava, get a life ;)
Olen kai outo, mutta en oikeasti pidä toisten lapsista yhtään. Omat on jees.
Meilläkin on ihana vauva, vaikka se onkin jo 1,5 vuotta, niin silti se on mun vavva.... Sillä on maailman söpöimmät kasvot ja se on huumorintajuinen ja fiksu pikkupoika!
Se tulee halaamaan mun jalkoja ja haluaa pussata mua aina jos näkee että mieheni kanssa suudellaan.... Ja nauraa päälle silmät sirrillään.
En usko.
Suosittelen ihan samaa kaikille ketjuun osallistuneille. Tai ylipäätään täällä roikkuville:)
Meidän hymypoika on niiiiiiiiin suloinen! En olisi koskaan uskonut, että minusta voisi kirjaimellisesti tulla tuollainen hurmuri! Nuo suklaanappisimmut ja pyöreät posket!! ihanaa
Ja ei se omakaan aina niin täydellinen ole;)
En mäkään pidä muiden lapsista mutta omat on ihania
AP:n lapsi on aivan ihana! Etenkin meidän kakaraan verrattuna.
Mutta keisarinleikkaukseen ei ollut syytä.
En mäkään pidä muiden lapsista mutta omat on ihania
Ei kukaan ole täydellinen. En juttele omasta lapsestani ellei kysytä, sillä ärsyttää kun jotkut äidit jaksavat jauhaa omasta täydellisestä pallerostaan. Kotona miehen kanssa ihastellaan omaa itsetehtyä ihanuutta. Kummilapsellekin vien lahjat yms, mutta en jaksa innostua lapsen tekemisistä... oma on aina oma
monenko pojan jälkeen? toi on varmasti ihana tunne!
En usko.
Suosittelen ihan samaa kaikille ketjuun osallistuneille. Tai ylipäätään täällä roikkuville:)
Joo joo katos, mut ku toi vauveli nukkuu ni ei voi tehdä mitään elämää suurempaa ;)
5 kk vanha.Nappisilmät ja nuppusuu.Nukkuu ja syö hyvin.Ärhäkkäkin välillä,mutta nopeasti sylissä rauhoittuu.