Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kävin pyykkituvassa pesemässä pyykkiä ja laitoin seuraavalle koneeseen jo valmiiksi ihanan tuoksuista huuhteluainetta

Vierailija
13.09.2025 |

Huuhteluainelokeroon laitoin valmiiksi. Siinä on kyllä tosi vahva ja ihana tuoksu. Laventelin tuoksuista laitoin. Toivottavasti seuraava pyykinpesijä osaa arvostaa tätä.

Kommentit (67)

Vierailija
1/67 |
13.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanasti ajateltu.

Vierailija
2/67 |
13.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tollo. Et tiedä mitä allergioita seuraavalla pyykinpesijällä saattaa olla. Ne "ihanan tuoksuiset" huuhteluaineet haisevat parin viikon päästä pyykeissä kamalalta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/67 |
13.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niissä on kyllä ihania tuoksuja. Sipaisen joka aamu puoli desiä kaulalle. Paljon parempi kuin hajuvedet. 

Vierailija
4/67 |
13.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti et uskaltanut. Kunhan trollaat. 

Vierailija
5/67 |
13.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tollo. Et tiedä mitä allergioita seuraavalla pyykinpesijällä saattaa olla. Ne "ihanan tuoksuiset" huuhteluaineet haisevat parin viikon päästä pyykeissä kamalalta. 

Hyvä tuoksu tuo laventeli. Kestää vaatteissa pitkään hyvän tuoksuisena. Tuskin siitä mitään allergiaa tulee. Luonnollinen ainehan tuo laventeli on.

Ap

Vierailija
6/67 |
13.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikeasti et uskaltanut. Kunhan trollaat. 

Mitä uskaltamista siinä nyt muka on?

Ap

Vierailija
7/67 |
13.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuskin edes huomaisin asiaaa.

en ole tuoksuherkkä.

Vierailija
8/67 |
13.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

tuskin edes huomaisin asiaaa.

en ole tuoksuherkkä.

tai sitten huomaisin mutta ajattelisin, että haistelen omia.

Vierailija
9/67 |
13.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana ullatus anne astmastikolle, joka soitraa varmasti poliisit pyykkituvalle 😆

Vierailija
10/67 |
13.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä vihaan laventelin "tuoksua" :(

Vierailija
11/67 |
13.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhhh. Entiset kämppikset lotrasivat huuhteluaineella ja minulla iski aina migreeni niinä päivinä kun pesivät pyykkiä. Itse käytän korkeintaan väkiviinaetikkaa huuhteluaineena lakanoihin ja muuten en käytä mitään.

Vierailija
12/67 |
13.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vinkistä. Voisin tehdä jonkun hyväntuoksuisen huuhteluaineyhdistelmän. Mulla joku 7 erilaista tuoksuvaa huuhteluainetta.

Vierailija
13/67 |
13.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haisee hyttysmyrkyltä 🤢

Vierailija
14/67 |
13.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haisee hyttysmyrkyltä 🤢

Paskalle.. 

Vierailija
15/67 |
13.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit laittanut samalla jotain hyväntuoksuista pyykinpesuainetta pesuainelokeroon.

Vierailija
16/67 |
13.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti ap on vain typerä trolli. En ymmärrä miksi joillekin on niin vaikea sietää allergioita ja astmaa. Enkä nyt tarkoita näitä jotka suoraan sanottuna feikkaavansa olevansa allergisia ties mille vaan meitä joilla oikeasti allergioita ja astma.

Mä olisin erittäin mielelläni ilman allergioita ja astmaa. En voi mitään sille, että jotkut tuoksut saavat mulle aikaan hengenahdistusta ja/tai päänsärkyä. Joskus ostin kivan tuoksusta huuhteluainetta ja kestin sen tuoksun, mutta sain siitä ihottumaa. Nykyään en käytä ollenkaan huuhteluainetta ja pyykinpesuaine on hajusteetonta. Joitakin mietoja hajuvesiä käytän itsekin, mutta jotkut hajuvedet saa aikana hengenahdistusta.

Vierailija
17/67 |
13.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisit laittanut samalla jotain hyväntuoksuista pyykinpesuainetta pesuainelokeroon.

Tai hajusteetonta pyykinpesuainetta 

Vierailija
18/67 |
13.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No täytyypä sitten ens kerralla laittaa.

Ap

Vierailija
19/67 |
13.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä tuoksu tuo laventeli. Kestää vaatteissa pitkään hyvän tuoksuisena. Tuskin siitä mitään allergiaa tulee. Luonnollinen ainehan tuo laventeli on.

Ap

Ei ole. Se on kemiallinen pommi eikä sisällä laventelikasvia yhtään. Huuhteluaineet eivät ole luonnontuotteita vaan 100% kemiaa.

Vierailija
20/67 |
13.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Se on keinotekoisesti tehty tuoksu, ei oikea laventelin tuoksu. Myös luonnollisille aineille voi olla allerginen. Olen mäkin allerginen esim. koivun siitepölylle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kolme