Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten joku kymppitonnin kuussa tienaava _kehtaa_ valittaa veroista mitään?!?

Vierailija
04.03.2011 |

kun käteen jäävällä osuudella varmasti vielä elättää perheensä. En tajua, miten jollakulla riittää pokkaa valittaa, jos on noin hyväosainen. Itsekkyys on maailman syöpä.

Kommentit (120)

Vierailija
41/120 |
04.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paiskin paljon töitä, että sain tuloni yli 9000,00/kk. Ja on ihan älyttömän epäreilua, että joutuu maksamaan törkeitä veroja siksi, että on viitsinyt olla ahkera. Ikävintä on se, että tietää verorahojen menevän joidenkin laiskojen juoppojen holhoamiseen. Jos verot saisi korvamerkitä, minulta ne lähtisi vanhuksille ja vammaisille.

Sun kroppas ei ole ikuinen. Joku saatanan juoppo ajoi päin minua, kun olin työasioilla. Seurauksena meni jalka. No Ei sillä töitä tehdä kun halvaantui puoli vartaloa. Onneksi voin kirjoittaa teille poroporvareille. Kuinka kehtaat haukkua minua juopoksi. Ei ole tällä terveydellä muuta iloa kuin juopotella ja vetää särkylääkkeitä. Sama voi käydä sinulle. Tuolla röyhkeydellä, tuolla röyhkeydellä millä kirjoitat! Kiroan sinulle saman kohtalon,. Toivottavasti halvaannut!

maailmassa on kurjempiakin ihmiskohtaloita. Ja niistäkin osa tsemppaa itsensä takaisin elämään ja vielä työelämään. Ei ne tulot ehkä tonneja kuussa ole mutta se raha ei korvaa sitä minkä siitä työstä saa muuten. Pysyy kenties elämssä kiinni! Sun katkeruutesi ei myöskään ole oikeus olla kenellekään noin ilkeä, mitä täällä huutelet. Kannattaisi varmaan harkita ammattiapua ja oppia siellä ottamaan vastuu omasta loppuelämästään. Sen voi myös tuollaisen valitettavan onnettomuuden jälkeen viettää hieman eri tavalla ja positiivisemmin kuin juopottelemalla ja sekaköytöllä! Nimim. kokemusta on niin aik. työelämästä, sen jälkeisestä omasta sairastumisesta ja sen jälkeisestä muiden saman kokeneiden auttamisesta

Muualla et edes jäisi henkiin. Olet turha. Olet täysin korvattavissa. Rambo 2 elokuvassa Rambo itse mainitsi tuon. Hän on täysin korvattavissa oleva hahmo. Et ole minun silmissä sankari. Vain surkimus menettää vartalonsa työssä. Itse en tekisi ikinä töitä, juuri tuon riskin takia. Meillä on vain yksi elämä, usko sinä taivaaseen, minä en. Yksi elämä. Miksi ottaisin riskin ja loukkaantuisin työtä tehdessä??? Ei mitään järkeä. Minä mieluummin surffaan ilmaiseksi teidän kustannuksella. *Leveä Hymy* Eikä kukaan muistele tätä harmilla 100 vuoden päästä. Ei kukaan.

Sori joo, maailma ei koskaan ole täysin tasa-arvoinen paikka. Sellainen maailma on täysi utopia eikä tule koskaan toteutumaan (sinunkin onneksesi toiset tulee aina tienaamaan enemmän, joten palvelut pelaavat heille ja myös heikompiosaisille). Tosin niin kauan kuin omasta mielestään heikoilla olevat ihmiset eivät itse sitä ymmärrä eivätkä sitä itselleen myönnä, niin on TODELLA PAHA OLLA. Mutta jokainen meistä täällä on kuitenkin aikuinen ihminen ja tekee kussakin tilanteessa omat valintansa. Toiset sopeutuu, toiset ei. Se taas on täysin itsestä kiinni. Jos on päättänyt olla sopeutumatta ja selviämättä, niin se siitä. Sääliä, et tässä maailmassa saa kuin itseltäsi eikä säälillä tässä maailmassa kukaan elä.

Vierailija
42/120 |
04.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksan kymppitonnin tuloistani 5000 veroja. Se osuus menee lyhentämättömänä teidän laiskojen läskiperseiden elättämiseen.

Käteen jäävästä 5000 eurosta menee 500 euroa päivähoitoon, 500 euroa autolainaan ja 1000 euroa asuntolainaan.

Jäljelle jäävästä 3000 eurosta maksetaan laskut, jotka eivät ole ihan pieniä meillä joita EI ELÄTÄ sosiaalitoimi.

Lopulla 1500-2000 eurolla kuussa ollaan sitten ihan vitun rikkaita olevinaan. Sama summa jää käteen monella puolet meikäläisen tuloista tienaavalla.

Että jatkakaa läskiperseen kasvatusta ihan rauhassa, olen joka tapauksessa erittäin tyytyväinen elämääni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/120 |
04.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kirjottelee tähän ketjuun.. huh huh mitä tekstiä..

Annan esimerkin: Siivoja kävi vaikka ammattikoulua 3 vuotta, valmistui ja meni töihin ja on siitä asti tienannut elääkseen. Käynyt ulkona, tavannut miehen ja saanut lapsia jne jne..

Minä opiskelin lukion (3.v), sen jälkeen yliopiston(4.v) ja sen jälkeen lähdin Saksaan opiskelemaan lisää (5.v) Samalla väänsin duunia missä milloinkin elääkseni.. Kaverisuhteita minulla oli koulussa ja miehistä ei kai tarvitse edes puhua.. Sain alaltani töitä ja muutin Espanjaan, työskentelin välillä 12 tuntisia päiviä noustakseni ylemmäs työpaikassa. Tätä kesti 7.v kunnes sain Suomesta hyvä palkkaisen duunin (11500e/kk) mieskin löytyi vasta Suomeen muutettuani.

Koko minun opiskeluni ajan siivoja on toki raatanut omassa työssään sen 7 tuntia päivässä, mutta pääsyt sen jälkeen perheensä luo, joten on se nyt saatana kummallista että minun raatamistani verrataan siivojaan.

Vierailija
44/120 |
04.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

luokan kovispissikset sanoivat, että jokainen joka menee lukioon on luuserinörtti ja kaikki fiksut menevät amikseen ja töihin. No, menin lukioon ja yliopistoon ja nyt tienaan 9000 €/kk. Pissikset jonottavat sossun luukulla.

Vierailija
45/120 |
04.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksan kymppitonnin tuloistani 5000 veroja. Se osuus menee lyhentämättömänä teidän laiskojen läskiperseiden elättämiseen.

Käteen jäävästä 5000 eurosta menee 500 euroa päivähoitoon, 500 euroa autolainaan ja 1000 euroa asuntolainaan.

Jäljelle jäävästä 3000 eurosta maksetaan laskut, jotka eivät ole ihan pieniä meillä joita EI ELÄTÄ sosiaalitoimi.

Lopulla 1500-2000 eurolla kuussa ollaan sitten ihan vitun rikkaita olevinaan. Sama summa jää käteen monella puolet meikäläisen tuloista tienaavalla.

Että jatkakaa läskiperseen kasvatusta ihan rauhassa, olen joka tapauksessa erittäin tyytyväinen elämääni.

Miksi otatte aina oikeudeksi haukkua meikäläisiä läskiperseiksi?

Teidän perseessä on taatusti enemmän läskiä, kuin minun rotuperseessäni. En myöskään ole laiska. Olen oppinut. Se miksi olen oppinut on syynä siihen etten ole kuten te. Olen varma että teidän perseestä löytyy enemmän läskiä, kuin meidän perseestä. Siksi teidän läskiperseitä niin kupataankin.

Vierailija
46/120 |
04.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

luokan kovispissikset sanoivat, että jokainen joka menee lukioon on luuserinörtti ja kaikki fiksut menevät amikseen ja töihin. No, menin lukioon ja yliopistoon ja nyt tienaan 9000 €/kk. Pissikset jonottavat sossun luukulla.

kokemus toisinpäin, eli se joka ei mennyt lukioon ja yliopistoon tienaa parhaiten. Ei se koulutus, vaan oikea ala ja ahkeruus.

Vierailija
47/120 |
04.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

luuserit saa edelleen 500 e/kk vanhoinakin (+ilmaiset lääkkeet, sairaanhoidon, asumisen)

Vierailija
48/120 |
04.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

1500-2000 euroa, mistä pitäisi vielä maksaa vuokra, auton lyhennykset ym. laskut? Siitä jääkin sitten hyvällä onnella n. 400-500 euroa.

Eli jipii! Sillä ei hirveesti mitään ylimääräisiä ostella.

Terveisiä duunariperheeltä!

Vierailija
49/120 |
04.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten joku kymppitonnin kuussa tienaava _kehtaa_ valittaa veroista mitään?!? kun käteen jäävällä osuudella varmasti vielä elättää perheensä. En tajua, miten jollakulla riittää pokkaa valittaa, jos on noin hyväosainen. Itsekkyys on maailman syöpä.

niin toki siitä toivoisi saavansa käteen vähän enemmänkin kuin mitä menee verottajalle ja veroluontoisiin maksuihin. Se on aika eri asia kuin jos syljeskelis kattoon ja saisi sen 1500 käteen. Ei kannusta yrittämään jos teet peräsuoli pitkällä töitä ja puolet liksasta menee kaiken maailman kotimammatukiin plus näiden mammojen lasten virikehoitoihin.

Jotkut haluaa elämältä vähän enemmänkin kuin sen, että tilipäivän aattona tilillä on euro ja että jos kodinkone hajoaa se on puolen vuoden vyönkiristys, eikä siinä pitäisi olla mitään vikaa. Mutta Suomessa kukaan ei saisi yrittää ja ansaita, ainoat poikkeukset ovat lottovoittajat, vormulatähdet ja lätkänpelaajat. TUrha sanoa että se on poissa joltain muulta joka voisi tehdä samaa työtä. Meidän(kin) alan osaajista on sekä Suomessa että maailmalla jatkuva pula. Tervetuloa vaan yrittämään.

Vierailija
50/120 |
04.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne varmaan jonottaa työkkärin luukulla, ei sossun?

Vierailija
51/120 |
04.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne, jotka ovat opiskelleet ja tehneet työtä saadakseen ammatin jossa tienaa hyvin, ovat sen ansainneet.

Valintakysymyksiä nämä ovat. Jos on valinnut uran lähohoitajana, kaupan kassana, päiväkodin tätinä, siivoojana, tarjoilijana, toimistotyöntekijänä, yliopistoassarina tai -tutkijana, diakonissana, sairaanhoitajana jne. jne. niin vastuu on silloin itsellä. Puhumattakaan niistä jotka eivät edes kouluttaudu peruskoulun jälkeen. Varmasti jokainen

on ollut tietoinen siitä, että noilla tuloilla ei tulevaisuudessa juhlita.

Toiset ovat tehneet toisenlaisia valintoja. Turha silloin kaikessa kateudessa ja katkeruudessa alkaa syyttelemään niitä, jotka ovat aikanaan tehneet taloudellisesti oikeita valintoja ja tehneet töitä niiden eteen.

Naurettavaa piipitystä.

Vierailija
52/120 |
04.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

syljeksivät kattoon. Ehei. Syljemme teitä päin. Te ylimykset ylennätte itsenne kattoon olette SYLKEÄ.

Ette ansaitse muuta. Ei teidän kuuluisi ansaita muuta roistot!

Vierailija
53/120 |
04.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne, jotka ovat opiskelleet ja tehneet työtä saadakseen ammatin jossa tienaa hyvin, ovat sen ansainneet.

Valintakysymyksiä nämä ovat. Jos on valinnut uran lähohoitajana, kaupan kassana, päiväkodin tätinä, siivoojana, tarjoilijana, toimistotyöntekijänä, yliopistoassarina tai -tutkijana, diakonissana, sairaanhoitajana jne. jne. niin vastuu on silloin itsellä. Puhumattakaan niistä jotka eivät edes kouluttaudu peruskoulun jälkeen. Varmasti jokainen

Toiset ovat tehneet toisenlaisia valintoja. Turha silloin kaikessa kateudessa ja katkeruudessa alkaa syyttelemään niitä, jotka ovat aikanaan tehneet taloudellisesti oikeita valintoja ja tehneet töitä niiden eteen.

Naurettavaa piipitystä.

Naurettavaa piipitystä.

Tai sitä ei pidetä edes peruskouluntodistuksen arvoisena suorituksena.

Itkee.

Vierailija
54/120 |
04.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naurettavaa piipitystä.

Naurettavaa piipitystä.

Tai sitä ei pidetä edes peruskouluntodistuksen arvoisena suorituksena.

Itkee.

Vierailija
55/120 |
04.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko sitä mieltä, että se tekee 5 kertaa arvokkaampaa työtä kuin minä

Miksi ahkeruudesta rankaistaan?

joka saan palkkaa 2000 e/kk. Teen vastuullista lääketieteellistä tutkimustyötä, paljon ylitöitä ja työ on stressaavaa.

Kaikin mokomin, työteon pitää kannattaa. Mutta miksi toisten työnteon pitää kannattaa niin paljon enemmän kuin toisten?

On aika selvä asia, että jotta yliopistotutkija - jonka työ rahoitetaan pääasiassa valtion varoin - saa sen paritonnia, pitää jonkun muun tienata kymppitonni + työnantajan sivukulut, että tutkijalle voidaan se paritonninen - jälleen sivukuluineen ja veroineen - maksaa.

Vierailija
56/120 |
04.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne varmaan jonottaa työkkärin luukulla, ei sossun?

Eivät edes välitä tuollaisista yksityiskohdista. Samaa mutaa olemme heidän silmissään. He ovat herroja. Heitä pitää pussata takamuksiin. He ovat He ja me ovat me.

Siihen tulee vielä muutos.

Vierailija
57/120 |
04.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että joku on viitsinyt ja jaksanut itselleen ammatin hommata, mistä tienaa rahaa.

Teille laiskoille paskoille tai työttömillekö ne rahat pitäisi antaa?

Mieti mitä kirjoitat!!!

Vierailija
58/120 |
04.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kerran on jäänyt auton alle niin että jäljelle on jääneet vain pyörivät silmämunat tai on syntynyt sellaisena, eikä sille mitään voi tehdä, kannattaa asennoitua niin että elämä on nyt tätä ja ottaa ilo irti siitä mistä sen saa. Vaikka sitten v-uilemalla ja ruikuttamalla täällä palstalla. Mun puolesta se on ok. Jos taas voisi itse vaikuttaa elämäänsä, niin on helevetin typerä, jos vaan vinkuu ja valittaa eikä TEE elämäänsä paremmaksi. Esimerkiksi mun opiskelukaverini, joka sokeutui nuorella iällä, on oman menestyvän firmansa toimitusjohtaja.

Vierailija
59/120 |
04.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

minua eräästä jonka joskus tunsin:) Viihdyttävää, mielipuolisuudessaan jotenkin söpöä:) Mutta, ikävä sanoa, ei kovin uskottavaa.

Vierailija
60/120 |
04.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

syljeksivät kattoon. Ehei. Syljemme teitä päin. Te ylimykset ylennätte itsenne kattoon olette SYLKEÄ.

Ette ansaitse muuta. Ei teidän kuuluisi ansaita muuta roistot!

Muutos tulee pian. Te olette sylkeä ( tai ainakin osa teistä)... Moni tietää sydämissään vääryyden ja se loppuu pian. Ahneudelle laitetaan loppu. Pian vanhukset saavat hoitoa ja sairaat lääkkeitä. Sille ei näy loppua. Olemme ylivoima. Te teette kuten käsketään. Maksatte kiltisti veroja. Sääli ettei veteraanit koskaan saaneet palkkiota, minkä eläkeläiset ottavat.