Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten joku kymppitonnin kuussa tienaava _kehtaa_ valittaa veroista mitään?!?

Vierailija
04.03.2011 |

kun käteen jäävällä osuudella varmasti vielä elättää perheensä. En tajua, miten jollakulla riittää pokkaa valittaa, jos on noin hyväosainen. Itsekkyys on maailman syöpä.

Kommentit (120)

Vierailija
21/120 |
04.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tienaavat. Ja olen aivan sataprosenttisen varma, että hän työnsä ei ole niin raskasta kuin niiden pienipalkkaisten siivoojien. Olisin vain iloinen jos mieheni palkasta otettaisiin enemmän veroja ja niitä siirrettäisiin tulonsiirtoina pienituloisille ja muille yhteiskunnassa heikossa asemassa oleville. Se olisi oikeudenmukaista. Itsekkyys ei ole oikeudenmukaista! Mikään ei tietenkään estä meitä lahjoittamasta rahojamme hyväntekeväisyyteen ja niin teemmekin. Olisi kuitenkin parempaa että valtio hoitaisi verotuksessa tuon asian ja asiat tulivat hoidetuksi tasapuolisesti ja oikeudenmukaisesti, niin ettei kukaan jäisi heitteille.

Vierailija
22/120 |
04.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä noin 10, sillä jos tienaa vuodessa 5000 e niin mietipä uudestaan, paljonko se on kuukaudessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/120 |
04.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ahkeruudesta rankaistaan?

joka saan palkkaa 2000 e/kk. Teen vastuullista lääketieteellistä tutkimustyötä, paljon ylitöitä ja työ on stressaavaa.

Kaikin mokomin, työteon pitää kannattaa. Mutta miksi toisten työnteon pitää kannattaa niin paljon enemmän kuin toisten?

Vierailija
24/120 |
04.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uralla eteneminen on toinen juttu.

Pääomatuloistahan verotetaan Suomessa vähän eli kannattaa sijoitta...

Vierailija
25/120 |
04.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan turha laiskojen ruikuttaa. Se on ammatinvalintakysymys!!

Vierailija
26/120 |
04.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kun suurin osa ihmisistä on hyväosaisia, mutta vain osa heistä on ahkeria, säästeliäitä, tulevaisuuteensa sijoittajia. Ei se varakkkuus ja palkka ole useillakaan mikään taivaasta tipahtanut "osa", vaan kovalla työllä ja sinnikkyydellä ansaittu työvoitto, mistä pitäisi sitten vielä rangaistakin? Hyvää päivää ja haloo, laiska Suomi!

Vierailija
27/120 |
04.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sitten vielä pitäsi tehdä, että saisi sen kybätonnin? Mulla on 8 alaista ja erittäin paljon yhteistyötä ja kokouksia eri tahojen kanssa. Työhöni kuuluu kehittäminen ja organisointi ja vastuuta on paljon. Silti palkkani on vain reilut 2000 euroa kuukaudessa... Taidan vaan olla väärällä alalla :). Onneks tää on kivaa työtä... Ai niin, kouluja käyty lukio + 2 muuta tutkintoa.

Vierailija
28/120 |
04.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten isot eläkkeet on, niillä voi reissata ja maksella sijoitusasuntoja. Miten ne vanhusten ja vammaisten tulot nyt yllättäen pienenivät?

Vierailija
29/120 |
04.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paiskin paljon töitä, että sain tuloni yli 9000,00/kk. Ja on ihan älyttömän epäreilua, että joutuu maksamaan törkeitä veroja siksi, että on viitsinyt olla ahkera. Ikävintä on se, että tietää verorahojen menevän joidenkin laiskojen juoppojen holhoamiseen. Jos verot saisi korvamerkitä, minulta ne lähtisi vanhuksille ja vammaisille.

Sun kroppas ei ole ikuinen. Joku saatanan juoppo ajoi päin minua, kun olin työasioilla. Seurauksena meni jalka. No Ei sillä töitä tehdä kun halvaantui puoli vartaloa. Onneksi voin kirjoittaa teille poroporvareille. Kuinka kehtaat haukkua minua juopoksi. Ei ole tällä terveydellä muuta iloa kuin juopotella ja vetää särkylääkkeitä.

Sama voi käydä sinulle. Tuolla röyhkeydellä, tuolla röyhkeydellä millä kirjoitat! Kiroan sinulle saman kohtalon,. Toivottavasti halvaannut!

Vierailija
30/120 |
04.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja perheensä.

Poliitikoilla ei ole tahtoa muuttaa tätä systeemiä, että osa-aikaiset ja pätkätyöläiset saisivat parempaa suojaa.

On helvetin helppo huudella, että mene töihin. Mutta totuus on ihan toinen.

Vierailija
31/120 |
04.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillähän siitä selvitään. Samalla pienenee verokertymä ja voidaan lakkauttaa kaikki yhteiskunnan maksamat tuet, joihin ei enää ole varaa, kun ei ole maksajia.

Vierailija
32/120 |
04.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

APkin on todennäköisesti hyväosaisempi kuin joku nälkäänäkevä afrikkalaislapsi. Ja kehtaa valittaa.

Vierailija
33/120 |
04.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

APkin on todennäköisesti hyväosaisempi kuin joku nälkäänäkevä afrikkalaislapsi. Ja kehtaa valittaa.

Vierailija
34/120 |
04.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paiskin paljon töitä, että sain tuloni yli 9000,00/kk. Ja on ihan älyttömän epäreilua, että joutuu maksamaan törkeitä veroja siksi, että on viitsinyt olla ahkera. Ikävintä on se, että tietää verorahojen menevän joidenkin laiskojen juoppojen holhoamiseen. Jos verot saisi korvamerkitä, minulta ne lähtisi vanhuksille ja vammaisille.

Sun kroppas ei ole ikuinen. Joku saatanan juoppo ajoi päin minua, kun olin työasioilla. Seurauksena meni jalka. No Ei sillä töitä tehdä kun halvaantui puoli vartaloa. Onneksi voin kirjoittaa teille poroporvareille. Kuinka kehtaat haukkua minua juopoksi. Ei ole tällä terveydellä muuta iloa kuin juopotella ja vetää särkylääkkeitä. Sama voi käydä sinulle. Tuolla röyhkeydellä, tuolla röyhkeydellä millä kirjoitat! Kiroan sinulle saman kohtalon,. Toivottavasti halvaannut!

eli olet vammautuneiden eliittiä, kehtaatkin ruikuttaa.

Vierailija
35/120 |
04.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

verojurputuksia, että painun unten maille. Hyvää yötä. Ehkä huomenna on täällä vähän paremmat aiheet.

ap

Vierailija
36/120 |
04.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei ole kieltänyt hankkimasta hyväpalkkaista työtä. Ihan turha laiskojen ruikuttaa. Se on ammatinvalintakysymys!!

Mulla on oppimisvaikeuksia, en pysty opiskelemaan mitään vaikeata.

En voi sille mitään, että mulla on neurologisia ongelmia.

Vierailija
37/120 |
04.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kylla siita pitaisi joku palkkio saada etta on kouluttanut itsensa

ja edennyt urallaan. suomessa se palkkio joka kuuluisi sille yksilolle katoaa muiden elattamiseen.

Olen itse kehitysvammainen ja hyvin katkera kohtalostani. Haluan samaa kuin sinä. Älyni ei vain riitä lääkärinopintoihin. Me emme ikinä ole samalla lähtöviivalla sanoo äitinikin.

Itken.

Haluaisin ostella niin paljon, kuin tekin. En voi. Mie itken.

Vierailija
38/120 |
04.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun kroppas ei ole ikuinen. Joku saatanan juoppo ajoi päin minua, kun olin työasioilla. Seurauksena meni jalka. No Ei sillä töitä tehdä kun halvaantui puoli vartaloa. Onneksi voin kirjoittaa teille poroporvareille. Kuinka kehtaat haukkua minua juopoksi. Ei ole tällä terveydellä muuta iloa kuin juopotella ja vetää särkylääkkeitä. Sama voi käydä sinulle. Tuolla röyhkeydellä, tuolla röyhkeydellä millä kirjoitat! Kiroan sinulle saman kohtalon,. Toivottavasti halvaannut!

maailmassa on kurjempiakin ihmiskohtaloita. Ja niistäkin osa tsemppaa itsensä takaisin elämään ja vielä työelämään. Ei ne tulot ehkä tonneja kuussa ole mutta se raha ei korvaa sitä minkä siitä työstä saa muuten. Pysyy kenties elämssä kiinni!

Sun katkeruutesi ei myöskään ole oikeus olla kenellekään noin ilkeä, mitä täällä huutelet. Kannattaisi varmaan harkita ammattiapua ja oppia siellä ottamaan vastuu omasta loppuelämästään. Sen voi myös tuollaisen valitettavan onnettomuuden jälkeen viettää hieman eri tavalla ja positiivisemmin kuin juopottelemalla ja sekaköytöllä!

Nimim. kokemusta on niin aik. työelämästä, sen jälkeisestä omasta sairastumisesta ja sen jälkeisestä muiden saman kokeneiden auttamisesta

Vierailija
39/120 |
04.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

maailmassa on kurjempiakin ihmiskohtaloita. Ja niistäkin osa tsemppaa itsensä takaisin elämään ja vielä työelämään. Ei ne tulot ehkä tonneja kuussa ole mutta se raha ei korvaa sitä minkä siitä työstä saa muuten. Pysyy kenties elämssä kiinni!

Sun katkeruutesi ei myöskään ole oikeus olla kenellekään noin ilkeä, mitä täällä huutelet. Kannattaisi varmaan harkita ammattiapua ja oppia siellä ottamaan vastuu omasta loppuelämästään. Sen voi myös tuollaisen valitettavan onnettomuuden jälkeen viettää hieman eri tavalla ja positiivisemmin kuin juopottelemalla ja sekaköytöllä!

Nimim. kokemusta on niin aik. työelämästä, sen jälkeisestä omasta sairastumisesta ja sen jälkeisestä muiden saman kokeneiden auttamisesta

Muualla et edes jäisi henkiin. Olet turha. Olet täysin korvattavissa. Rambo 2 elokuvassa Rambo itse mainitsi tuon. Hän on täysin korvattavissa oleva hahmo. Et ole minun silmissä sankari. Vain surkimus menettää vartalonsa työssä. Itse en tekisi ikinä töitä, juuri tuon riskin takia.

Meillä on vain yksi elämä, usko sinä taivaaseen, minä en. Yksi elämä. Miksi ottaisin riskin ja loukkaantuisin työtä tehdessä???

Ei mitään järkeä. Minä mieluummin surffaan ilmaiseksi teidän kustannuksella. *Leveä Hymy*

Eikä kukaan muistele tätä harmilla 100 vuoden päästä. Ei kukaan.

Vierailija
40/120 |
04.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät ota vastuuta heikoista. Heille on luotu vastuullisten lahjat. Hyvät älyt ja nopeat hoksottimet, joilla pärjätä elämässä.

He eivät kuitenkaan ota johtajina vastuuta heikoimmistaan. Heikoista, jotka raatavat kaivoksissa, pesuloissa, huoltamoilla itsestäänselvyyksinä.

Te jumalat odotatte meiltä pitkää hermoa?

Kuinka pitkälle hermot venytetään näillä senteillä?

Ei kovin. Lapset kärsii.

Teillä on lahja, johtajien lahja. Käytätte sen itseenne!