Koska ootte lähteneet esikoisen syntymän jälkeen eka kerran ihan ryyppäämään? ov
Enkä tarvi tähän ketjuun mitään taivasteluja siitä kuinka ei tarvii ryypätä jne. Ja kuinka seuraava päivä sujui, oliko darra, miten mahdollinen vauvan suhtautuminen äitiin poissaolon jälkeen?
Kommentit (27)
Ryyppäämisestä puhuin viimeksi joskus 18-vuotiaana. Kuulostaa joltain sikalameiningiltä "lähteä ryyppäämään". Möyritäänkö silloin jossain lähiökuppilan takapihalla polvet auki tyhjennetyt taskumatit povitaskussa?
ystävien kanssa ravintolassa ja tulin aamuyöllä. Sen jälkeen en ole tainnnutkaan käydä - kuopus kohta 7 v! Pitäisköhän ensi kesänä repäistä?
minä yli 6kk
ei ollut mitään ihmeempää havaittavissa vauvan käytöksessä tai ehkä pientä kitinää ei voi muistaa enää.
..Muissa illanvietoissa olen kyllä ollut.
En kyllä huomannut, että jo yksi siideri olisi noussut päähän, mutta varovasti otin siltikin. Seuraavana aamuna oli sen verran heikotusta, että kyllä huomasi ottaneensa, mutta sen enempää ei oksettanut tai pää ollut kipeänä.
en nyt ihan tarkasti muista, kun en merkannut ylös mihinkään:D
Hyvin pärjäsi yön (nukkui tietty suurimman osan poissaoloajastani), mutta olisi pärjännyt isänsä kanssa muutenkin. Pullosta sai maitonsa tuolloin. Alkoholi nousi päähän ihan kuin ennenkin (ei mietenkään helpommin) ja darra olis samanlainen kuin ennenkin. Ja pääasia, että oli hauskaa:D
ja esikoisen syntymästä on kohta 3 vuotta (ei vielä toista tulossa, joten ei raskausrajoitteita). Mutta kerran erehdyin juomaan 2 lasillista viinä ja seuraavana päivänä tein ns. pientä kuolemaa. Alkoholi ei taida enää sopia mulle...
vauva ei ollut moksiskaan kun hoidosta tuli, mummin luona oli hyvin viihtynyt ja tyytyväisenä tuli myös takaisin kotiin.
- 10 -
Sain nukkua pitkään joten olo oli ihan ok siihen nähden että bailattiin pikkutunneille asti:)
kun lähdin kaverin kanssa iltaa istumaan. Meni muistaakseni noin yhteen asti yöllä. Pikku hiprakka siinä tuli, mutta ei krapulaa.
Isä hoiti vauvaa sillä välin kotona ja antoi pumpattua maitoa pullosta.
En olisi muuten varmaan lähtenyt noin aikaisin, mutta tämä kaveri oli harvinainen vieras ulkomailta, joten päätin tavata häntä kahden kesken drinkkien merkeissä.
Vauva ei tuntunut tästä kärsivän, enkä minäkään ikävöinyt pahemmin vauvaa kun oli niin paljon ystävän kanssa juteltavaa. Kerran kävin pumppaamassa tissit tyhjiksi.
Enkä harrasta ryyppäämistä, mutta viihteellä käyn.
Ryyppäämisellä tässä tarkoitan sitä, kun äiti ihminen juo itsensä humalaan, jossain aikuisten seurassa (toivottavasti ilman lapsia). Anteeksi maalaisuuteni. Ap.
silloin kun poika oli parin kuukauden ikäinen.
Oli siskoni hoivissa. Siskoni siis ollut tekemisissä lapsen kanssa lähes päivittäin heti ekoista sekunneista lähtien (kuten vielä nykyäänkin), joten oli ainakin hyvin tuttu tyyppi.
Lapsen isä ei silloin ollut kuvioissa, kun päätti neljän vuoden suhteen pari kuukautta ennen la:ta kun ei kuulemma perhe-elämä ollutkaan häntä varten.
kun lähdin ekan kerran muka ryyppäämään, Mamban keikalle. Ei sit kuitenkaan oikein kalja maistunut, mutta keikka oli hyvä ja hauskaa oli kaverin kanssa. Lähdin kuitenkin kotiin jo yhden aikaan, ei siis ollut mitään darraa tms. sen jälkeen.
Ihan sit oikeesti ryyppäämään lähdin kun lapsi oli kaksi kuukautta. Sillon vedettiinkin sit ihan olan takaa, kotiin tulin neljän aikaan aamuyöstä ja seuraavana päivänä lähinnä loikoilin vauvan kanssa, ei jaksanu muuta tehdä.
silloin kun poika oli parin kuukauden ikäinen.
Oli siskoni hoivissa. Siskoni siis ollut tekemisissä lapsen kanssa lähes päivittäin heti ekoista sekunneista lähtien (kuten vielä nykyäänkin), joten oli ainakin hyvin tuttu tyyppi.Lapsen isä ei silloin ollut kuvioissa, kun päätti neljän vuoden suhteen pari kuukautta ennen la:ta kun ei kuulemma perhe-elämä ollutkaan häntä varten.
Eikä vauva tuntunut olevan moksiskaan siitä, että äiti oli ollut poissa kun oli kuitenkin nukkunut suurimman osan ajasta.
Ryyppäämisellä tässä tarkoitan sitä, kun äiti ihminen juo itsensä humalaan, jossain aikuisten seurassa (toivottavasti ilman lapsia). Anteeksi maalaisuuteni. Ap.
En juo koskaan itseäni humalaan,parit voin ottaa ja olla pienessä sievässä.
:)
Kuopus taas taisi olla väähn päälle 1v kun tuli ekan kerran lähdettyä.
ei ollut darra eikä enää vauvojakaan