Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Koska ootte lähteneet esikoisen syntymän jälkeen eka kerran ihan ryyppäämään? ov

Vierailija
04.03.2011 |

Enkä tarvi tähän ketjuun mitään taivasteluja siitä kuinka ei tarvii ryypätä jne. Ja kuinka seuraava päivä sujui, oliko darra, miten mahdollinen vauvan suhtautuminen äitiin poissaolon jälkeen?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
04.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun esikoinen oli 4v. Nyt hän on 6v eikä ole ollut haluja lähteä ryypiskelemään.

Vierailija
22/27 |
04.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun esikoinen oli 4v. Nyt hän on 6v eikä ole ollut haluja lähteä ryypiskelemään.

mulla oli krapula :X

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
04.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole lähtenyt ryyppäämään. En harrasta ryyppäämistä.

Vierailija
24/27 |
04.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli esikoinen oli vuoden. Kerron nyt kuopuksenkin iän, vaikket sitä kysynyt:P Hänen syntymänsä jälkeen lähdin ekan kerran kun oli 6kk. Sujui krapulassa. Vauva ok, koska oli kotona, näki mut aamulla vaikka en toki heti kyennyt itse hoitamaan:)

Vierailija
25/27 |
04.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla esikoinen 4 kk ja mieli tekis tuulettumaan, olen pahemman kerran mökkihöperöitymässä, mutta en "uskalla" jättää lasta. Ottaa pullosta, ollut isänsä hoidossa 2-3 h ja kiltti tyytyväinen vauva. En tajua, miks en vaan uskalla luottaa muille. Tissillä muutaman kerran yössä, ehkä se suurin ongelma, kun mietin että jos hermostuu kun pulloa pitää lähteä lämmittää, jos nyt isänsä edes havahtuu, ennen kuin on täysi huuto päällä. Itse herään jo tuhinoihin...Argh. On mullaki ongelmat!Ap

Vierailija
26/27 |
04.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en koskaan. Esikoinen 7 v. "Ihan ryyppaamaan" lahdin viimeksi varmaan teinina tai vahan paalle 2-kymppisena. Toki olen kaynyt ulkona ja alkoholiakin olen nauttinut seka kotona etta poissa sielta, mutta "ihan ryyppaamaan" ei ole tullut mieleen lahtea...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
27/27 |
04.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

baariin, elämäni ensimmäistä kertaa :)

Ennen sitä baarireissua syntyi kakkonen ja kolmonenkin.