Koska ootte lähteneet esikoisen syntymän jälkeen eka kerran ihan ryyppäämään? ov
Enkä tarvi tähän ketjuun mitään taivasteluja siitä kuinka ei tarvii ryypätä jne. Ja kuinka seuraava päivä sujui, oliko darra, miten mahdollinen vauvan suhtautuminen äitiin poissaolon jälkeen?
Kommentit (27)
kun esikoinen oli 4v. Nyt hän on 6v eikä ole ollut haluja lähteä ryypiskelemään.
mulla oli krapula :X
en ole lähtenyt ryyppäämään. En harrasta ryyppäämistä.
eli esikoinen oli vuoden. Kerron nyt kuopuksenkin iän, vaikket sitä kysynyt:P Hänen syntymänsä jälkeen lähdin ekan kerran kun oli 6kk. Sujui krapulassa. Vauva ok, koska oli kotona, näki mut aamulla vaikka en toki heti kyennyt itse hoitamaan:)
Mulla esikoinen 4 kk ja mieli tekis tuulettumaan, olen pahemman kerran mökkihöperöitymässä, mutta en "uskalla" jättää lasta. Ottaa pullosta, ollut isänsä hoidossa 2-3 h ja kiltti tyytyväinen vauva. En tajua, miks en vaan uskalla luottaa muille. Tissillä muutaman kerran yössä, ehkä se suurin ongelma, kun mietin että jos hermostuu kun pulloa pitää lähteä lämmittää, jos nyt isänsä edes havahtuu, ennen kuin on täysi huuto päällä. Itse herään jo tuhinoihin...Argh. On mullaki ongelmat!Ap
en koskaan. Esikoinen 7 v. "Ihan ryyppaamaan" lahdin viimeksi varmaan teinina tai vahan paalle 2-kymppisena. Toki olen kaynyt ulkona ja alkoholiakin olen nauttinut seka kotona etta poissa sielta, mutta "ihan ryyppaamaan" ei ole tullut mieleen lahtea...
baariin, elämäni ensimmäistä kertaa :)
Ennen sitä baarireissua syntyi kakkonen ja kolmonenkin.
kun esikoinen oli 4v. Nyt hän on 6v eikä ole ollut haluja lähteä ryypiskelemään.