Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kenelläkään rikosrekisterissä H-merkintää?

Vierailija
24.02.2011 |

Miten vaikuttanut työelämään? Oletteko saaneet töitä vaikka merkintä löytyikin? Kokemuksia kaipaan.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
25.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiitos siitä vanhemmilleni ja hyvälle kasvatukselle

Vierailija
2/16 |
25.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alallani ei rikosrekisteriä tarkisteta. Mennyt on mennyttä kohdallani.



Oli muuten minullakin hyvä kasvatus, aina kaikki ei vaan mene kivojen kirjojen mukaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
25.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu siitä, minkä alan töitä teet/haet. Tulli, poliisi, oikeuslaitos, vartoiointihommat etc.; ongelmia voi tulla. Lisäksi kaikki hommat, joilla rikosrekisteri tarkistetaan automaattisesti. Joihinkin duuneihin voit joutua toimittamaan ns. rikostaustaotteen (mm.lasten kanssa työskentely); siellä näkyy ihan kyllä huumausaineen käyttörikoskin, ei tarvitse olla vaakaa takataskussa pidätettäessä.Pitäis kadota joidenkin vuosien kuluttua (määrä en osaa suoralta kädeltä sanoa), mutta poliisi muistaa kauan: Yhdelle tuttavalleni aina vinoillaan asiasta. Jos vaikka poliisi pysäyttää ja puhalluttaa, niin annetaan tikkari (huumausaineiden pikatesteri)suuhun samantien. Hänellä on käyttörikoksesta kuitenkin jo 7 vuotta aikaa. En sitten tiedä, mistä rekisteristä tarkistavat...

Vierailija
4/16 |
01.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellän on h-merkintä.

Selvisin sakoilla eli rikosrekisteriä ei tullut.

Liikenteessä kynnys joutua tikkaria imeskelemään on selkeästi laskenut, joskus jopa on uukkarilla lähdetty perään tarkistamaan. Vaikka omat hommani "sillä alalla" siihen jäi, eipä heitä voi normaalista liikennevalvonnasta syytellä.



Muuta vaikutusta en ole missään muualla huomannut.

Aikaa tapahtumasta nyt reilut pari vuotta.



Olen myös huomannut, että alueen poliisit tunnistavat helpommin ihan autostakin ja rekisterinumeroita valvova laite vissiin hälyyttää jollakin tavalla koska jos tärkeämpää tekemistä ei ole, jarruvalot laulaa ja tehdään uukkareita perään.



Matkustamista EI OLE haitannut mitenkään vaikka joka kesä lennän useasti. Kuulusteluissa mainittiin myös, ettei jenkkiläänkään ole vaikeuksia päästä koska sakkorangaistus alla - ei rikosrekisteriä siis.



Vierailija
5/16 |
01.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

en moista noloa luuseria haluaisi omaan firmaani töihin.

Vierailija
6/16 |
01.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitä tarvi työhaastattelussa sanoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/16 |
01.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei luojan kiitos oo koskaan tullu hölmöiltyä

kiitos siitä vanhemmilleni ja hyvälle kasvatukselle





Ap, riippuu alasta. Suurimmassa osassa ei rikosrekisteriä tutkita. Tsemppiä työnhakuun!

Vierailija
8/16 |
05.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai luuseri? Jos on blaadannu nurtsia joskus? Hei, mä en usko, et kukaan tommosen jäykkiksen kanssa duunia haluis tehdäkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/16 |
24.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole rikosrekisterissä mitäään merkintää, eikä tuole olemaankaan, jollei lastani joku uhkaa.

Vierailija
10/16 |
24.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

H-merkintä tulee huumausainerikoksesta, josta on tuomittu ankarampi rangaistus kuin sakot.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/16 |
24.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohtalotovereita?

Vierailija
12/16 |
24.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vai tuleeko se vasta myynnistä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/16 |
24.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vai tuleeko se vasta myynnistä?

mutta liian iso satsi ollakseen vain "omaan käyttöön"

Vierailija
14/16 |
24.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että olet tietysti kauppaamassa sitä eteenpäin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/16 |
10.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihminenhän ei voi muuttua...
Ihme pelle
Ikinä en halua tommoselle luuserille töihin

Vierailija
16/16 |
10.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole rikosrekisterissä mitäään merkintää, eikä tuole olemaankaan, jollei lastani joku uhkaa.


Selkään tulee sinun(kin) lapselle jos tulee jotain pahoja tekemään.