Missä Helsingissä voisi tavata hyvännäköisiä lääkäri- tai asianajajamiehiä?
Kommentit (58)
Mun sohvalla makaa yksi lääkäri (neurologi), sitä voit tulla tapaamaan. Saatanan mulkku mies. Ota pois, jos ei haittaa että meillä on kolme lasta ja vielä sormuksetkin sormissa.
Tapasin kirurgimieheni seksipalstalla, tänä kesänä naimisiin!
[quote author="Vierailija" time="04.03.2011 klo 18:02"]
Tammikuun alussa on Lääkäripäivät Messukeskuksessa. Esim. Kirurgipäivät marraskuussa on myös iso tapahtuma. Netissä löytyy tietoa. Sinne vaan bongailemaan!
[/quote]
alkoi naurattaa tää ihan sairaasti :D av-mammat kärppänä messukeskuksessa pokaamassa kirurgeja
Täälki yks nelikymppinen mamma tartteis uuden miehen. Pitää kai niitä aikoja alkaa varailla mieslääkäreil.
Kyllä ne pääsääntöisesti haluaa vertaisensa:) sry
Voiskos teatterissa olla? Tämä on veikkaus.
Kallea olisin minäkin tarjonnut. Siellä käy myös tylsät, mutta varakkaat insinöörit ja konsultit.
[quote author="Vierailija" time="15.06.2014 klo 23:57"]Kyllä ne pääsääntöisesti haluaa vertaisensa:) sry
[/quote]
Mä olen käynyt vain peruskoulun ja nyt matalapalkkaisella alalla.
Nimim. kirurgin kanssa naimisiin menossa
Baarit: Teatteri, Grotesk, Ahjo, Kalle, A21... sinne vaa metsästää ;)
[quote author="Vierailija" time="16.06.2014 klo 00:01"][quote author="Vierailija" time="15.06.2014 klo 23:57"]Kyllä ne pääsääntöisesti haluaa vertaisensa:) sry
[/quote]
[/quote] Vaikea uskoa. Sulle on sitten käynyt uskomattoman hyvin, jos toi niiku on totta.
[quote author="Vierailija" time="16.06.2014 klo 00:01"][quote author="Vierailija" time="15.06.2014 klo 23:57"]Kyllä ne pääsääntöisesti haluaa vertaisensa:) sry
[/quote]
[/quote] Vaikea uskoa. Sulle on sitten käynyt uskomattoman hyvin, jos toi niiku on totta.
Kirurgipäivien jatkobileet ovat aina Storyvillessä
eliittikumppani.fi :D
"Korkealaatuista seuraa".
Vai lakimiehiä ja lääkäreitä ?
Oletko Jonna Keravalta ?
Eliittikumppanit.fi ainakin, siellä on myös Markku, kirurgi.
[quote author="Vierailija" time="16.06.2014 klo 03:59"]Vai lakimiehiä ja lääkäreitä ?
Oletko Jonna Keravalta ?
Hyvä Jonnaaaaa:D
[quote author="Vierailija" time="15.06.2014 klo 23:47"]
Mun sohvalla makaa yksi lääkäri (neurologi), sitä voit tulla tapaamaan. Saatanan mulkku mies. Ota pois, jos ei haittaa että meillä on kolme lasta ja vielä sormuksetkin sormissa.
[/quote]
Eihän se ap:ta kuulunut haittaavan. Piti olla rahakas. Ehkä voisit tarjota salarakkaaaks. Voi olla, että elatusmaksut veisi potista liian ison osan.
Tai aikuisten oikeesti... Vapaana parempi tutustua. Vaan tällä palstalla monilla näyttää...money talks and bull shit walks.
Kukaan täysjärkinen, itseään kunnioittava nainen, ei sellaisia narsistipaskoja halua. Usko huvikses, tämä on totuus!
Up