Missä Helsingissä voisi tavata hyvännäköisiä lääkäri- tai asianajajamiehiä?
Kommentit (58)
Tuli mieleen että olin vähän aikaa sitten Kluuvikadun Yumessa syömässä ja siellä istui sellaista sovinnaisen ja sileän näköistä sakkia, että voisivat olla lääkiksestä, oikiksesta tai kauppiksesta. Naisilla Vuittonia, Burberryä ja tyhjä katse. Miehilläkin tyhjä katse, viinan nostattama puna poskilla ja kova ääni. Maamme nuoria menestyjiä! :D
Eiks nykyään naisetkin pärjää omillaan ja sossun sponsslla. Ei siinä mitään lääkäriä tarvita. Lisäksi rakkaus...
Voin suositella lääkärimiehiä! Minun omani on ihana, huolehtivainen, uskollinen, urheilullinen ja komeakin vielä. Hyvä ammatissaan, hyvä aviomies minulle, hyvä isä lapsillemme:-) .
Mites toi Heikki, olisiko taas vapaana?
Ellet ole akateeminen niin turha haaveilla.
Ihme harakka kylla olet, muiden rahojen perassa juokset! Jaiko ylakoulu kesken vai tarvitsetko kolmen eri miehen lapsillesi uuden lompakon?
[quote author="Vierailija" time="16.06.2014 klo 07:31"]
Tuli mieleen että olin vähän aikaa sitten Kluuvikadun Yumessa syömässä ja siellä istui sellaista sovinnaisen ja sileän näköistä sakkia, että voisivat olla lääkiksestä, oikiksesta tai kauppiksesta. Naisilla Vuittonia, Burberryä ja tyhjä katse. Miehilläkin tyhjä katse, viinan nostattama puna poskilla ja kova ääni. Maamme nuoria menestyjiä! :D
[/quote]
Kuulostavat kyllä pikemminkin tyypillisiltä kollegoiltani, myynti- ja markkinointipuolen henkilöiltä. Luultavasti vielä koulutukseltaan pääsääntöisesti tradenomeilta. Nimittäin lääkärit, varsinkin miehet, ovat niitä entisiä nörttejä, ja harvemmin välittävät hirveästi pukeutumisesta. Juristit taas ovat äänekkäitä lähinnä laulaessaan, koska ovat tottuneet puhumaan diskreetisti niin, ettei kukaan vahingossakaan kuule luottamuksellisia asioita.
Ja minulla on kokemusta kaikista näistä piireistä, olen onnistunut tekemään eräänlaisen hattutempun, eli seukkaamaan suhteellisen vakavasti lääkärin, ekonomin ja lakimiehen, samoin kuin parin muun akateemisen kanssa. Yhden heistä kanssa on nykyään naimisissakin. Näin tapahtui yrittämättä, opiskelin vain itse sopivalla paikkakunnalla tarpeeksi pitkään ennen muuttoa Helsinkiin.
[quote author="Vierailija" time="22.05.2014 klo 00:26"]
[quote author="Vierailija" time="04.03.2011 klo 18:19"]
haluat siis miehen joka kuksii kaikkea mikä liikkuu, ei kunnioita sua pätkääkään, ei ole ikinä kotona ja kauhaa jotain laki- tai lääketiedejargonia päivät pitkät. Boring.
[/quote]
Mutta jolla on rahaa!
Not so boring!
[/quote]
Miksi haluat käsiksi toisten rahoihin? Vastenmielistä loismaista pyrkyryyttä, en ymmärrä miksi kukaan lääkäri tai juristi sekaantuisi tuollaiseen onnenonkijaan (paitsi yhden yön verran, jos oikeasti olet ulkonäöltäsikään mistään kotoisin).
Toi, että lääkärit on yleensä niitä ressukkanörttejä, on väärä harhaluulo. Niin mäkin luulin ennenkun tapasin mieheni. Onhan siellä toki paljon niitäkin, mutta tosi paljon ihan tavallista, hyvin pukeutuvaa porukkaa:). Ja yllättävän paljon urheilijoita!
Lääkärin tapaa kyllä varmimmin opiskeluaikana, siellä samalla cursuksella. Toiseksi paras vaihtoehto on opiskelija-aikoina jossain lääkiksen bileissä tai mahdollisesti muissa opiskeluriennoissa.
Muuten alkaa olla jo aika hakuammuntaa, lääkärit pariutuvat nuorina (mielellään toisten lääkärien kanssa) ja hankkivat lapsetkin nuorina, huomattavasti aiemmin kuin muut korkeakoulutetut.
No, toiselle kierrokselle lääkärin saattaa saada esimerkiksi työskentelemässä sairaalassa...
Tietysti oikkiksessa ja lääkkiksessä. Tyttäresi vain ensin täytyy päästä jompaankumpaan tiedekuntaan sisälle niin siellähän tutustuu;-)
Tästä aloituksesta tuli mieleen vanha Suomi elokuva jossa neiti ihminen yrittää etsiä äitinsä mieliksi juristia/lääkäriä/johtajaa 😁
Mies on juristi ja itse olen ammattikoulun käynyt duunari. Hänellä paljon juristeja ystävinä ja ihan tavallisia mukavia sydämellisiä ihmisiä jotka eivät arvostele ihmisiä koulutuksen tai ammatin perusteella. Ja ovat valinneet puolison rakkauden perusteella eikä koulutuksen tai palkan. Naapurissa asuu pariskunta jossa nainen lääkäri ja mies kirvesmies. Ovat olleet onnellisesti naimisissa jo 40 vuotta. Oishan näitä esimerkkejä.
Niin ja miehen kanssa tavattiin juoksutapahtumassa.
Baarit ja yökerhot on vielä toistaiseksi kiinni, joten suosittelen ottamaan ensikontaktin netissä. Käyppä kurkkaamassakatsomassa mitä tarjoaa LinkedIn. Ilmaisversio riittää tähän tarkoitukseen hyvin.
Ne löytyy sairaalasta tai lakitoimistosta.
Storyvillessä ja Kallessa ovat. Kalle tosin vissiin kiinni. Mutta viihtyvät kyllä tiedetysti tasokkaassa seurassa, joten ehkä varmemmin niin, että kännissä telot itsesi päivystyksen kautta käräjille.
Vierailija kirjoitti:
Toi, että lääkärit on yleensä niitä ressukkanörttejä, on väärä harhaluulo. Niin mäkin luulin ennenkun tapasin mieheni. Onhan siellä toki paljon niitäkin, mutta tosi paljon ihan tavallista, hyvin pukeutuvaa porukkaa:). Ja yllättävän paljon urheilijoita!
Toi ei ole suomen kieltä,tuo on.
Entä mistä löytyy komeita poliiseja?