Onpa hassu maailma täällä av:lla. Todellisuus on aivan toista.
Luen täältä, kuinka kellään ei ole rahaa tehdä mitään. Ei se ainakaan täällä pk-seudulla näy.
Itselläni on kaksi asuntoa myynnissä ja mielenkiintoa on ollut paljon. Molemmissa on potentiaalisia ostajia, jotka menevät ensi viikolla pankkiin neuvottelemaan lainasta.
Enhän tiedä, paljonko tinkaavat, mutta mielenkiintoa on niin paljon flippaus-sijoitus-yhtiötä myöten, etten vielä tingi. Ei kukaan flippaa asuntoja, jos ei usko niiden myyvän.
Kun saan asuntoni myytyä, niin ostan uuden auton. Olen nyt pari viikkoa kiertänyt liikkeitä ja voi että niissä on paljon asiakkaita. Joka myyjä koko ajan varattu. Kaksi autoa mennyt jo sivu suun, kun myyty nopeasti.
Kommentit (62)
Vierailija kirjoitti:
Tilastot kertoo muuta
Jankuti jankuti
Vierailija kirjoitti:
Täällä pyörii ns. heikompi aines, normaalit ihmiset tekee jotain aivan muuta
Mikä siis selittää sen, että sinä olet täällä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä siis selittää sen, että sinä olet täällä?
Tai me kaikki?
Ap, en tiedä oletko koulupudokas vai et et, kirjoituksesi oli kuitenkin sekavaa. Tuskin olet mitään myymässä, tai ostamassa.
Täällä on mielestäni paljon tuilla toimeen tulevia, vaikka en yleensä koskaan arvostele toisen ihmisen tilannetta.
Vierailija kirjoitti:
Ap, en tiedä oletko koulupudokas vai et et, kirjoituksesi oli kuitenkin sekavaa. Tuskin olet mitään myymässä, tai ostamassa.
Koulupudokkaana voin sanoa että on minula tarpeeks järkeä etten yritä esittää jotain rikkaampaa sakkia.
Miksi tulet tänne kehumaan? Fiksut eivät tee niin, vaikka olisivatkin varakkaita.
Hassua kun erakko eis saa kaupaksi tussua 🐖
Vierailija kirjoitti:
Kyllä täällä on ihmisiä ihan laidasta laitaan.
Vierailija kirjoitti:
Miksi tulet tänne kehumaan? Fiksut eivät tee niin, vaikka olisivatkin varakkaita.
Fiksit ei tule vauva palstalle ollenkaan.
Kirjoittajien kirjo laaja, olen katsellut. Työttömiä, tuista riippuvaisia. Parempia ihmisiä joilla on tarve väheksyä suorittavaa työtä tekeviä, sitten tietysti lasten äitejä, isiä. Yksi ryhmä on omaa propagandaansa tekevät mutta moderointi näyttää olevan aika nihkeä harhaisiin.
Yksi asia varmaan yhdistää meitä kaikkia, jonkun tason yksinäisyys ja puheseuran puute. Ainakin minulla. Olen palstan eläkeläisiä.
Vierailija kirjoitti:
Kehumaan? Ihan normaali ihminen olen. Tämän ikäisenä on jo omaisuutta myös perintöjen kautta. Eikä auton ostaminen mitenkään tavatonta ole.
Ihmettelen vain sitä, ettei kellään-ole-ikinä-varaa-ostaa-yhtään-mitään näy arjessa.
Ap
Onhan täällä monessa ketjussa myös ökyrikkaita.
Eiköhän meitä täällä ole ihan laidasta laitaan.
Miksi sun asunnonostajat ei ole selvittäneet lainaansa etukäteen? Ainakin minä sain lainalupauksen tietystä summasta ennen kuin oli asunnosta tietoakaan, osto onnistui käytännössä päätöstä seuranneena päivänä ilman mitään uusia lainaneuvotteluja.
Tämä on naisvaltainen keskustelupalsta palsta eikä naiset todellisuudesta välitä kun naiset välittävät vain tunteistaan.
Jos naisesta tuntuu että taivas on vihreä ja nurmikko sininen niin nainen aivan varmasti väittää näin eikä suostu avaamaan silmiään että näkisi itse että todellisuudessa taivas on sininen ja nurmikko vihreä. Naisten tunteiden ja todellisuuden välillä on hyvin harvoin mitään yhteistä mutta eihän se naisia estä väittämästä että minun tunteet on absoluuttinen totuus
Vierailija kirjoitti:
Miksi sun asunnonostajat ei ole selvittäneet lainaansa etukäteen? Ainakin minä sain lainalupauksen tietystä summasta ennen kuin oli asunnosta tietoakaan, osto onnistui käytännössä päätöstä seuranneena päivänä ilman mitään uusia lainaneuvotteluja.
Moni kiertää asuntoja aikomatta ostaa. Sitten innostuu jostain ja tajuaa, että lainaakin pitää hakea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tilastot kertoo muuta
Jankuti jankuti
Orpopurra ei usko enää tilastoihin. Ikävistä asioista ei saa puhua.
Vierailija kirjoitti:
Juuri tämä on palstalla outoa. Elämän normaaleita toimenpiteitä pidetään kehumisena av:lla.