Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tärkein ominaisuus vaunuissasi?

Vierailija
04.03.2011 |

Miksi valitsit juuri omistamasi vaunut? ja minkä merkkiset.

minulla on teutonia fun ja koko on aivan must!

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
04.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla tärkein ominaisuus on isot renkaat!

Pitää olla myös tukevat ja 4 samankokoista rengasta! Metallinen tavarakori on aivan ihana!

Minulla on Emmaljunga Crossway ja on mahtavat.

Vierailija
2/13 |
04.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään on kyllä kevympiä ja käytännöllisempiä, nämä vaunut ostettu v. 2001. Emmaljungan Minior Edge-rattaat.

Olen nyt etsinyt hyviä tuplia ja toiveessa edelleen tukevat rattaat, joita kevyt työntää säällä kuin säällä. Pieni kääntösäde on toisarvoinen, haluan lenkkeillä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
04.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

duo mondial ja ostin sen "paremman" rungon tähän eli sporttirungolla ja se on must meille. Kunnon pyörät ja teleskooppiaisa ja erittäin tyylikäs ulkonäkö kuosissa oli siis kans aika tärkeetä ;)

Vierailija
4/13 |
04.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta muutamia:

-tukevat ja luotettavat, ei siis halpis heppanan tuntuiset

-helppo työntää säässä kuin säässä ja maastossa kuin maastossa

-tilavat, että vauva mahtuu koppaan isompana toppapuvussakin ja sitten rattaina myös tilavat

Ja meillä on Ora Taigat. Hyvät ovat olleet.

Vierailija
5/13 |
04.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on ykkösvalinta kaupungin keskustassa. Pieni ja näppärä. Ja trendikäs ja kallis :D

Vierailija
6/13 |
04.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

järjellisellä vaivalla!

Meillä on Emmaljunga Ceroxit ja niissä ei ole koskaan pysynyt ilma. Ja pumppaus on todella hankalaa kun venttiili väärässä asennossa ja aivan pinnojen vieressä. Kammottavat, oikea suunnittelun irvikuva! Nämä ostettu 2003 eli ehkä kehittyneet sen jälkeen.

Tilava tavarakori on tärkeä, samoin se että menee järjellisesti kasaan (takakonttiin).

Vierailija
7/13 |
04.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosin kyse rattaista

Vierailija
8/13 |
04.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sekä autoilemme paljon joten tärkein vaatimus on helppo ja nopea kasattavuus. Pieni koko, jotta mahtuu hissiin ja kauppoihin sisälle. Tietysti hyvä ulkonäkö on city-vauvalle myös tärkeä. Emmaljungat ja muut sopivat minusta vain maalle tai lähiöön. Meidänkin valinta oli Bugaboo.

Vierailija
9/13 |
04.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Carena Freet

Vierailija
10/13 |
04.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska oli tukevat, kapeat ajatellen porttikongeja ja ratikoita, hyvät leveät renkaat.

Vierailija
11/13 |
04.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on ykkösvalinta kaupungin keskustassa. Pieni ja näppärä. Ja trendikäs ja kallis :D

ja noi on kyllä tärkeitä ominaisuuksia :D oon ollu ihan tosi tyytyväinen valintaan.

Vierailija
12/13 |
04.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emmaljungat City Cross. Kennorenkaat ja ihan näppärät kaupungissa. Itse en pidä liian brassaavista vaunuista

Vierailija
13/13 |
04.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan vauvat kannettu liinassa kunnes siirtyneet avorattaisiin. Jos kuitenkin vaunut hankittaisiin niin renkaiden pitäisi olla ISOT ja sellaiset ettei märkä lumi tartu niihin kiinni. Nykyisissä rattaissa renkaiden pinta on sellainen, että vastasatanut märkä lumi jämähtää hetkessä kiinni ja metrin välein joutuu potkimaan lunta irti. Myös pieneen tilaan menevät ja helposti kasattavat on kivat. Tässä yksi päivä kuljettiin bussilla ja jouduttiin menemään sisään etuovesta, koska takaovet ei auenneet ollenkaan eikä voitu jäädä odottamaan seuraavaa vuoroa niin kiitin onnea kevyistä ja helposti kasattavista rattaista kun raijasin niitä etuoven kautta. Niin ja etuovistakin aukesi vain toinen eli kapeasta aukosta mentiin.