Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten hyvännäköiseksi synnytyksen jälkeen?

Vierailija
03.03.2011 |

Eli synnytytin vajaa 2 viikkoa sitten kolmannen lapseni ja haluaisin päästä kuntoon ja äkkiä :) Imetän enkä siis voi suoranaisesti laihduttaa mutta eihän sitä tarvikaan. Eikö sitä laihdu jo sillä että ei syö herkkuja? :)

Onko teillä kokemuksia miten pääsee kuntoon nopeasti? Ruokavalio? Liikunta? Mulla on "vain" 4.5kg pudotettavana ja kauhea vatsaröllykkä! Oon alottanu corewellness-dvd:n ohjeen mukaisen lantionpohja, syvät vatsalihakset ja selkälihakset-jumpan nyt tehny pari kertaa (semmonen 15min jumppa) ja käyny ulkoilemassa kolme kertaa...

Korsetti pitäis hankkia ja uusia vaatteita... Mut ensin pitäs noita kiloja saada pois ettei mee heti löysiksi :) Mitä muuta sitä vois tehdä että tulis hyvännäköiseksi? Käydä jossain hoidoissa? Tietäiskö joku onko kosmetologeilla esim. jotain hoitoa vatsan seudulle et kiihdyttäis jotai rasvanpolttoa/poistais raskausarpia tms?

Aion alkaa käymään kuntokeskuksessa salilla ja jumpissa myös, mutta ehkä vasta viikon parin päästä?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
03.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen syömisen kanssa. Maito ehtyy helposti, jos et syö tarpeeksi. Anna kehollesi muutenkin aikaa palautua.

Vierailija
2/16 |
03.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

et silleen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
03.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kellään jotain vähän positiivisempaa kommentoitavaa? :)

Joo oon oppinu et ei saa tosiaankaan pitää itteä nälkäisenä muuten sortuu herkkuihin! Yritän pitää huolta ettei nälkä pääse yllättämään :)

Vierailija
4/16 |
03.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

...oothan jo kolmannen lapsen saanut!

Vierailija
5/16 |
03.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ehkä en olekaan tehokkaimmalla mahdollisella tavalla yrittänyt päästä kuntoon kahden ekan jälkeen :)

Vierailija
6/16 |
03.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin luulis sulla olevan jotakin muuta mietittävää kuin laihdutus. Hohhoijaa!

Vierailija
7/16 |
03.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

-

Vierailija
8/16 |
03.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sitten pilatesta, katoaa todellakin se röllykkäkin

Vierailija
9/16 |
03.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin kuukausi, sitten voit alkaa tehdä aluksi vähän vatsalihaksia jne kotona.

Kunnon treenaaminen kannattaa aloittaa vasta muutaman kuukauden kuluttua synnytyksestä.

Jos alkaa kovin nopeasti vatsalihaksia treenaamaan jää vain isompi röllykkä, vatsalihakset ovat vielä "irrallaan" ja saatat vain hidastaa palautumista liian nopeasti aloitetulla ja liian rankalla treenaamisella. Nyt otat ihan rauhassa, lenkillä käynti riittää!

Vierailija
10/16 |
03.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikös ihan niissä sairaalan ohjeissakin ollut että SYVIÄ vatsalihaksia sais alkaa tekeen heti? Joo, en uskallakaan tehdä suoria tai vinoja lihaksia ainakaan 3 kuukauteen...

Mut miten esim. Heidi Klum on päässyt kuntoon synnytyksestä vain kuudessa viikossa personal trainerin ohjauksella? Sehän oli jossain muotinäytöksessä 6 viikkoa synnytyksestä...

Vierailija
11/16 |
03.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ainakin juoksen&pyöräilen eli harrastan tehokasta rasvaapolttavaa liikuntaa. Välttelen hiilihydraatteja painonpudotuksen ajan, ja kun ollaan tavoitteessa niin sitten terveellisiä tummia viljoja yms. :)

Sitten hiusten leikkuu &värjäys/raidotus ja siistit kynnet, hyvin hoidettu iho ja luksuksena jokin kasvohoito/selluliittihoito tekee terää ja jo ollaan niin nättiä että! :) Tsemppiä!

Vierailija
12/16 |
03.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut miten esim. Heidi Klum on päässyt kuntoon synnytyksestä vain kuudessa viikossa personal trainerin ohjauksella? Sehän oli jossain muotinäytöksessä 6 viikkoa synnytyksestä...

Mallithan tekevät tunnetusti välillä vaarallisiakin juttuja vain näyttääkseen hyvältä.

Ja ota huomioon, et Heidi Klum muunmuassa treenasi personal trainerinsa kanssa koko raskauden ajan.

Ota ap ihan rennosti äläkä mieti julkkiksien palautumisia:)

Vierailija
13/16 |
03.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

älä herkuttele paljon, mutta annan vartalollesi aikaa palautua rasituksesta, pelkästään jo se palautuminenkin tekee jo paljon varsinkin sille röllykälle, jos siis lähtötilanteesikin on ollut normaalipainoinen.

Vierailija
14/16 |
03.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin ei kannata kauheasti niitä hiilihydraattejakaan karsia.

Vierailija
15/16 |
03.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei mulla ihan niin kunnianhimoset tavotteet olekaan kun Heidi Klumilla :) Ois kiva jos parissa kolmessa kuukaudessa sais nuo muutamat ylikilot pois ja vähän pienemmäksi tuota vyötäröä...

No tulihan sieltä ihan vinkkiäkin! :D Eli rasvaapolttavaa liikuntaa :) Itse en uskalla vielä juosta kun en ainakaan kahen ekan jälkeen saanu lantionpohjalihaksia viel niin hyvään kuntoon et ois voinu juoksulenkillä käydä, ois lorahtanu housuun :/ Mut spinningissä voisin alkaa käymään! Tuolla kadulla ei oikeen pääse hirveen lujaa meneen, liukastakin vielä! :S

Vierailija
16/16 |
03.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei mulla ihan niin kunnianhimoset tavotteet olekaan kun Heidi Klumilla :) Ois kiva jos parissa kolmessa kuukaudessa sais nuo muutamat ylikilot pois ja vähän pienemmäksi tuota vyötäröä...

No tulihan sieltä ihan vinkkiäkin! :D Eli rasvaapolttavaa liikuntaa :) Itse en uskalla vielä juosta kun en ainakaan kahen ekan jälkeen saanu lantionpohjalihaksia viel niin hyvään kuntoon et ois voinu juoksulenkillä käydä, ois lorahtanu housuun :/ Mut spinningissä voisin alkaa käymään! Tuolla kadulla ei oikeen pääse hirveen lujaa meneen, liukastakin vielä! :S