Huomenna alkaa laihis, tsempatkaa!
Aikaisemmat yritykset aina päätynyt syöpöttelyyn, mutta nyt aloitan laihiksen ekaa ja vikaa kertaa. :) Tai pitäisikö sanoa laihis/kiinteytyskuuri! Kellään muulla samainen projekti käynnissä? Miten menee?
Ja lähtömitat 168 cm ja vajaat 70 kg!
Kommentit (5)
Mitat 168cm ja 73kg!
Sen jälkeen sitten jatkan laskemalla painonvartijapisteitä, kun on vanhat materiaalit kotosalla. Liikuntaa lisään pikkuhiljaa, en väkipakolla heti täyttä kunto-ohjelmaa, mutta jos vaikka ihan kävelystä aloittaisin. :)
Itsellä 165/67, -5kg tammikuun alusta. Kohti kesää kevennellen. Nyt ollut muutama viikko samoissa lukemissa, mutta eiköhän tuosta laske. Itsellä motivaationa mm. kiristämättömät kesävaatteet!
Mitat 168cm ja 73kg!
Sen jälkeen sitten jatkan laskemalla painonvartijapisteitä, kun on vanhat materiaalit kotosalla. Liikuntaa lisään pikkuhiljaa, en väkipakolla heti täyttä kunto-ohjelmaa, mutta jos vaikka ihan kävelystä aloittaisin. :)
Kuulostaa hyvältä, noin sen pitääkin mennä! Itse olen joskus alkanut dieetata tiukalla liikuntalinjalla, ja lopputuloksena liikunta aina alkanut maistua puulta... Mutta hei me pystytään tähän! :)
Mä aloitin tänään! Oon syönyt aamupalaksi kaurapuuron raejuustolla ja sokerittomalla mehukeitolla, päivällä nutrilett patukan, ja illalla ohuen ohut- broilerpihvin, raejuustoa ja itsetehtyä guacamolea:)
Kolme pikkuateriaa päivässä ja mahdollisimman vähän kaloreita, tätä jatkuu ainakin kuun loppuun, kyllä pitäis tippua. :)
mutta tsemppaan sua! Ajattele miten ihanaa on olla hoikka ja käyttää kaikkia niitä kivoja vaatteita mitä haluat! Kesällä ei ole tuskaista! Voit ostaa uudet bikinit! Jaksat paremmin ja olet tyytyväinen itseesi!
Hyvä ap!!! Onnistut varmasti :)