Ahdistaa tuo yksi psykoosi-mamma tällä palstalla
joka kirjoittelee sukulaisistaan ja tutuistaan vainoharhaisia aloituksia ja itse vastailee niihin. Hyi helvetti, en ymmärrä ihmisiä jotka työskentelevät hullujen parissa ja joutuvat kuuntelemaan vastaavia horinoita joka päivä.
Kommentit (3)
Tunnistamaan, eikä niitä ole pakko lukea. Kys. henkilöt eivät ole häiriköineet toisten ketjuissa. Pitäisikö mt-ongelmaisilta kieltää netin käyttö? Senhän saatte aikaan, jos ilmoittelette ylläpidolle. Oletteko arvon mammat nettikiusaajia. Miettikääpä nyt hiukan.
Tunnistamaan, eikä niitä ole pakko lukea. Kys. henkilöt eivät ole häiriköineet toisten ketjuissa. Pitäisikö mt-ongelmaisilta kieltää netin käyttö? Senhän saatte aikaan, jos ilmoittelette ylläpidolle. Oletteko arvon mammat nettikiusaajia. Miettikääpä nyt hiukan.
mutta onko mielestäsi oikein, että tuo henkilö kirjoittelee kaikenlaisia juoruja tuttavistaan ja naapureistaan? Joskus on laittanut esim. sukunimen alkukirjaimen tai muita tunnistetietoja. Eiköhän näilläkin henkilöillä ole oikesu yksityisyyteen, vaikka sattuvatkin olevan mt-ongelmaisen tuttuja.
Niin mä teen. Ei mulla ole mitään mt-potilaita vastaan, mutta joku raja se pitäis olla noiden kirjoittelujen kanssa. En ymmärrä, miten tuo "veljeni Tommi"-ketju saa jäädä, kyllähän siitä helposti tunnistaa, kuka on kyseessä, jos sattuu ihmiset tuntemaan.