Parhaimmat ostoksesi LUONTAISTUOTELIIKKEESTÄ?
Haluaisin itselleni varmaankin jotain joka hillitsisi ehkä makean himoa, detox-juttuja, muuten vain terveyttä edistävää sekä hiukset ja kynnet parantavaa.
Laittakaapa omia ostoksianne ja miksi ne ovat olleet niin hyviä?
Kommentit (9)
huomannut tehon?
extra virgine kookosöljy. Pistää aineenvaihdunnan liikkeellä. Tietenkin parempi vaikutus aamulla tyhjään mahaan.
varovaisia niitten luontaistuotteiden kanssa mitä tulee ravintolisiin niissäki on kemiallisia aineita mitä todistettavasti ei kaikki ole hyväksi terveydelle itse en käytä
Googlaa sitä ja lue sen vaikutuksista.
Olen tilannut myös kalkkijauhetta, chiasiemeniä ja nautin joka ilta pakurikääpäteetä.
Nämä ne perusjutut.
-LC-
niin aromikasta! Sötin-makeutusaine, luonnon ainetta, ei mitään keinotekoista eli tää on sokeritonta sokeria.
Ei tarvitse pelätä lisäaineita, kun ovat kotimaisista marjoista valmistettuja...tykkään myös mm. kookosvedestä! Näitä kaikkia saa ainakin Ruohonjuuresta ja osaa Ekolosta tai Punnitse & Säästä-liikkeestä.
Varsinaisia pillereitä tms. en syö, mutta Life-myymälässä ollut Detox-litku (http://www.verkkokauppa24.com/images/Ortis-MethodDraine-Detox.jpg) toimi oikeasti! Pisti ihon paremmaksi, vauhtia laihdutuksen jumivaiheeseen jne.
Tiedän, siis mutta ihmettelenpahan vaan.
-LC-
Laitan aamukahviin sitä. Mulla ollut aiemmin ongelmia aineenvaihdunnan kanssa. Nyt kun loppui öljy ja alkoi taas tulla ongelmia asian kanssa, oli pakko uskoa sen toimiminen. Mietin nimittäin jo että kuvittelen tms. mutta pakko uskoa kun tulokset itse koin. Tietysti ei voi sanoa kaikille, mulla ainakin toimi niin.
huomannut tehon?
extra virgine kookosöljy. Pistää aineenvaihdunnan liikkeellä. Tietenkin parempi vaikutus aamulla tyhjään mahaan.