Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä noloa teidän matkaseuralaiset on tehneet ulkomaanreissulla?

Vierailija
01.03.2011 |

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
01.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta loman kunniaksi päätti vetää röökin heti kun pääsimme kohdemaan lentokentältä ulos.

Siitä tupakasta tuli tietysti ihan helvetin huono olo, ukko meni ihan valkoiseksi ja veteläksi ja oksensi roskikseen. Kyllä hävetti!

Vierailija
2/26 |
01.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kerran Thaimaassa aloin huutaa respalle. Tiedän, ettei itämaisessa kulttuurissa saisi koskaan alkaa huutamaan, mutta en vaan enää pystynyt hillitsemään itseäni. Olimme hotellissa 10 yötä ja respa vänkäsi kalenterin kanssa, että hinta on 11 päivästä. Laski kalenterista päiviä tulosta siihen lähtöaamuun. Ja minä hoin päälle, että hinta on per vuorokausi eli ei voi laskea sekä tuloiltaa yhdeksi päiväksi ja lähtöaamua toiseksi. Ei millään meinannut tajuta. Siihen tuli kaksi muutakin laskemaan...

Mies vaan hoki vieressä: "älä hermostu, ole rauhallinen, nää menee vaan lukkoon, jos alat huutaa, ota rauhallisesti, älä huuda, yritä selittää vaan"... Ja minä huusin lopulta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
01.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

istui aina aterian niin että ruuan hinta oli kasassa ruokaliinan paikalla lautasen vieressä koko aterian ajan... Siis kolikkoineen kaikkineen. Ja tasaraha. Ja tietenkin tippausmaassa. Ja he siis maksoivat aina erikseen, eli mahdollisimman vaikeasti. Hauskaa oli, siis minulla ja miehelläni jälkeen päin.

Vierailija
4/26 |
01.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tunki takkinsa taskut täyteen kananmunia aamiaisella, ettei lounaaseen turhaan mene rahaa.

Vierailija
5/26 |
01.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kerran Thaimaassa aloin huutaa respalle. Tiedän, ettei itämaisessa kulttuurissa saisi koskaan alkaa huutamaan, mutta en vaan enää pystynyt hillitsemään itseäni. Olimme hotellissa 10 yötä ja respa vänkäsi kalenterin kanssa, että hinta on 11 päivästä. Laski kalenterista päiviä tulosta siihen lähtöaamuun. Ja minä hoin päälle, että hinta on per vuorokausi eli ei voi laskea sekä tuloiltaa yhdeksi päiväksi ja lähtöaamua toiseksi. Ei millään meinannut tajuta. Siihen tuli kaksi muutakin laskemaan...

Mies vaan hoki vieressä: "älä hermostu, ole rauhallinen, nää menee vaan lukkoon, jos alat huutaa, ota rauhallisesti, älä huuda, yritä selittää vaan"... Ja minä huusin lopulta.

Minä olen huutanut parikin kertaa. Tai no, korottanut ääntäni respassa kun palvelu on ollut ihan /c:stä. Ensin otan sellaisen brittityylisen oktaavin ylennyksen ääneen ja kohotan desibelejä n. 20, sen jälkeen jos ei ala virkailijalle juoni selvitä, otan valitut haukkumasanat mukaan. Yleensä on toiminut, ja ainakin itselle tulee parempi mieli kun saa kiukkunsa purettua oikeaan kohteeseen.

Vierailija
6/26 |
01.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kerran Thaimaassa aloin huutaa respalle. Tiedän, ettei itämaisessa kulttuurissa saisi koskaan alkaa huutamaan, mutta en vaan enää pystynyt hillitsemään itseäni. Olimme hotellissa 10 yötä ja respa vänkäsi kalenterin kanssa, että hinta on 11 päivästä. Laski kalenterista päiviä tulosta siihen lähtöaamuun. Ja minä hoin päälle, että hinta on per vuorokausi eli ei voi laskea sekä tuloiltaa yhdeksi päiväksi ja lähtöaamua toiseksi. Ei millään meinannut tajuta. Siihen tuli kaksi muutakin laskemaan... Mies vaan hoki vieressä: "älä hermostu, ole rauhallinen, nää menee vaan lukkoon, jos alat huutaa, ota rauhallisesti, älä huuda, yritä selittää vaan"... Ja minä huusin lopulta.

Vierailija
7/26 |
01.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lomaosake Thaimaasta, jihuu.

Vierailija
8/26 |
01.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

...cappuccinon päivällisen jälkeen.

Kyllä hävetti.

Vierailija
9/26 |
01.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

nussi hotellin kerrossiivoojaa ja hissipoikaa ja rannalla paria muuta. Koko ajan sai kulkea hotellissa seinän vierustoja kun kaikki tiesivät, että tuossa se huoralauma nyt menee :(

Vierailija
10/26 |
01.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

...cappuccinon päivällisen jälkeen.

Kyllä hävetti.

Olen juntti enkä tajua. En kyl oo koskaan tilannut cappuccinoakaan että silleen.

Vierailija
11/26 |
01.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli koko loman ihan tillin tallin, mitä lie nappeja veri kun kuitenkin pystyi kävelemään jne. Vaikka puhe sammalsi ja puhui ihan omituisia. Yritti antaa sitten tippiä esim. Vatikaanissa ihan kaikille jne. Tosi nolo.

Vierailija
12/26 |
01.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

...cappuccinon päivällisen jälkeen. Kyllä hävetti.

päivällisen jälkeen tilataan espressoa. Siis tuolla maailmalla.. =0)

Vierailija
13/26 |
01.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei oo pakko tykätä espressosta. EIkä oo pakko tykätä punaviinistä lihan kanssa ja valkoviinistä kalan kanssa ja niin edelleen. MAAILMALLA saa juoda mitä haluaa.

Vierailija
14/26 |
01.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja vietti sen kanssa koko loman. Ja minä sit hengailin yksin

Vierailija
15/26 |
01.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähdimme "tyttöjen lomalle" tarkoituksena rentoutua rannalla, lukea kirjoja ja syödä hyvin.

Tuloksena se, että ystäväni sekstaili kolmen paikallisen miehen kanssa viikon aikana ja antoi ymmärtää vielä useammalle, ties jos niitäkin kävi kiksauttamassa jossain välissä.

Loppujen lopuksi en kehdannut enää kulkea hänen kanssaan (miehet huutelivat perään minullekin), vaan vietimme loppuviikon erillämme. Olipa tosi hauskaa tulla illalla hotellihuoneelle ja löytää joku (taas uusi) adonis sieltä sängystä, huoh.

Ystäväni on melko vapaamielinen normaalielämässäkin, mutta meni tosiaan ihan sekaisin lomalla.

Vierailija
16/26 |
01.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Italialainen ruokakulttuuri on kyllä hallussa, mutta cappuccino nyt vain on parempaa kuin espresso, joten moukkamaisesti tilaan sitä vaikka keskellä yötä, jos mieli tekee. Ja asiansa osaava tarjoilija sellaisen tekee ja tuo ilmeenkään värähtämättä.

Vierailija
17/26 |
01.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä sillä, vaan vastasin tuohon ihmettelyyn että mikä siin oli moukkamaista.

Itse olen moukkamaisesti jättänyt sen jälkiruokaespresson Italiassa juomatta, kun en pystynyt..

Vierailija
18/26 |
01.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihmisiä siitä, mitä kahvia voi ruuan jälkeen tilata??? Vai kuuluko kyseinen täti-ihminen johonkin 1930 - 50 -luvulla syntyneiden joukkoon, joka puhuu Suomen ulkopuolella käymisestä "maailmalla olona"? Päivän naurut sai kyllä tuosta cappucino-jutusta. Kuulkaa voi ihan sitä kaffea juoda, mitä mieli tekee ;)

Vierailija
19/26 |
01.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

EIpä taida onnistua missään. Taisi olla siis PROVO.

Vierailija
20/26 |
01.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

EIpä taida onnistua missään. Taisi olla siis PROVO.

No kuule ihan missä maassa tahansa.