Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kyllä mulla on niin paha mieli teinityttöni puolesta

Vierailija
01.03.2011 |

Tyttö 15-v on kamalan ujo ja arka sekä kärsii kasvojen finneistä. Muuten on kaunis kasvonpiirteiltään ja hoikka. Tuntemattomat ihmiset vi***ilevat tyttärelleni ulkonäöstä ja koska on niin ujo. Tyttö oli elokuvissa lippujonossa niin jotkut hänen arvionsa mukaan parikymppiset sällit olivat alkaneet tönimään häntä jonosta pois ja kyselleet, että oletkohan nyt ihan varmasti oikeassa jonossa, vessajono on tuolla toisaalla.

Kommentit (68)

Vierailija
61/68 |
02.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tyttösi syö?

Katso, että hän syö enemmän c-vitamiinia, kasviksia ja lihaa.

Ja jättää pois einekset ja karkit ja muut paljon lisäaineita sisältävät tuotteet.

En sano, että iho näillä keinoin parantuisi kokonaan mutta omasta kokemuksestani tiedän, että ruokavaliolla on väliä. C-vit. on aivan erinomainen ihovitamiini.

Vierailija
62/68 |
02.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni oli nuoruusvuosina kauhea akne, joka levisi poskista otsaan kun aloin säännöllisesti käyttämään clearasilia. Itselleni ei siis vaikuttaneet kaupan mitkään tuotteet ja aamuin/illoin naaman pesut tai kosmetologilla käynti lisäsi vaan näppyjen määrää.

Äitini kanssa käytiin sitten yksityisellä ihotautilääkärillä ja söin 3kk kuurin joitan nappeja, jonka jälkeen finnit hävisivätkin puoleksi vuodeksi, mutta tulivat sitten pikkuhiljaa takaisin tosin ei niin voimakkaana vaan näppy siellä toinen täällä tyyliin.

Sinuna kääntyisin hyvän ihotautilääkärin puoleen vaikka tosin siellä käynti ja lääkkeiden hinta yhteensä on mielettömän kallis, mutta kannattaa jos tällaista ongelmaa on ja tyttöäsikin häiritsee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/68 |
02.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sebamedin "nuorten"sarja ihonpuhistukseen(apteekista) ja humektan apteekista kasvorasvaksi. Akneiko tarvitsee myös kosteutta.

Vierailija
64/68 |
02.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erikoista.

Vierailija
65/68 |
02.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihotautilääkäreuden kanssa yhteistyössä kehitettyjä.

Moni ihotautiläkäri suosittelee näiden tuotteiden käyttöä.

Vierailija
66/68 |
02.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

käytti melkein puolivuotta eikä mitään apua.

Roaccutan kuuri aika vahvana melkein 5 kk toi avun

Tyttö söi sitä ennen melkein 2v putkeen antib-ei apua. Kahta rasvaa(skinar?, ac...?) oli käytössä myös yli 2v.

Kuurin lopusta nyt kohta 2v ja iho edelleen hyvä. Muutamia näppylöitä on tullut e pillerien alotuksen jälkeen(eipä likka huomannut aknestaan lääk mainita kun iho on hyvä)

Vierailija
67/68 |
02.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiusaamisesta, varsinkin nuorten miesten taholta, sen sijaan on omakohtaista kokemusta.

Ei haittaa yhtään ruveta boheemiksi ja antaa vastauksia, joita ne ei osaa odottaa. "Hyviä tapoja" on esim. kiljua hullunhuutoa ääneen niin lujaa kuin ääntä lähtee ja kiljua tuollaisissa tilanteissa apua ja poliisia ja Jumalaa, ja samalla "NOI NIMITTELEE JA YRITTÄÄ KÄYDÄ KÄSIKSI NAISEEN, APUAAAA, POLIISIIII". Treenatkaa kotona! Tyttösi saa olla ujo, mutta hänen pitää osata nostaa meteli JA OPETELLA OIKEAT VASTAUKSET. Jos joku aukoo nykyään päätä, olen pyörähtänyt takaisin ja antanut kuulua ja lujaan ääneen mitä tyypistä ajattelen. Kerran olin 7. kuukaudella raskaana ja lenkillä, kun bussipysäkillä sellainen 16-18 v. lauma alkoi haukkua "lihava akka, vastenmielinen ja ruma". Käännyin kuin kettu ympäri ja tokaisin että "MINÄ sitä oon saanut kunnolla munaa pesään MIEHELTÄ, ja odotan nyt lasta. Mutta te surkeat VÄTYSKÄRPÄSET olette saaneet pelkät mulkunkuvan päähänne JA NAISEN PELKÄSTÄÄN RUNKKARIN MITÄTTÖMIIN UNELMIINNE, kun ette tunnista raskaana olevaa naista. PAINUKAA VITTU NYT LAPSET LUJAA KARKUUN KOSKA ENSIN MÄ SOITAN POLIISIN ja sitten mä KOHTA LYÖN ja huudan APUA!" Lauma lähti juosten karkuun. Sellaisia sankareita.

Kamerakännykkä on myös hyvä keksintö nuorelle. Ottaa kiusaajista kuvan/videofilmiä ja mailaa sen heti äidille/kaverille, ennenkuin avaa suunsa ja alkaa huutaa. Sen avulla selvittää, keitä ne on. Ilmestyy kotioven taakse vanhempien kanssa ja alkaa vaatia selitystä. Siinä on myös poliisille todistetta.

Tyttöäsi ei saa enää töniä. Meidän suvussa kaikki kolme tyttöserkkuani on käyneet karatekurssit, minä judon. Oman poikani vein painiin. Kadulla sitä ei saa käyttää, voi saada potkut seurasta, mutta jos on ihan välttämätön pakko suojella itseään, niin on pakko. Siitä saa myös paremman itsetunnon ja muutakin hyötyä, minut se pelasti kerran kallonmurtumalta, kun kaaduin pahasti pyörällä ja osasin harjoitellusti kaatua oikein.

Jätkät oli parikymppisiä, voit ehkä nostaa syytteen kiinnikäymisestä. Kai siellä joku kameravalvonta oli. Ketään ei saa töniä, se on lievä pahoinpitely, samaten kuin luunapit ja tukkapöllyt.

Vierailija
68/68 |
02.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että jos ei kiusata niistä finneistä niin sitten jostain muusta. Se, millä asia kaikista tehokkaimmin muuttuu, on aika. Kun tyttösi pääsee peruskoulusta ja pääsee toisen asteen kouluun. Yläasteella kaikki muksut laidasta laitaan on samassa koulussa, mutta seuraavaan kouluun on valikoitunut samanhenkisiä ja samasta asiasta kiinnostuneita ihmisiä.

Toivottavasti nuoret joutuvat myös vähän kasvamaan kun toisella asteella odotetaan oppilaalta enemmän.

Ja kyllä, teini-ikäiset ovat juuri näin julmia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme neljä