PIKKU2 KEVÄT
Kommentit (240)
ovislimat?! Voisko olla ovulaatio 13 päivää kaavinnasta? :) Jos on, niin eilen hyödynnetty.. :D
Haamun sain OneStepin liuskatestillä (herkkyys 10) ja tänään dpo13 ClearBluen testillä selvä plussa =)
Lugeja jäljellä vielä pariksi päiväksi ja sitte pitäisi lopettaa. Hirvittää mitä sitten tapahtuu. Monella klinikallahan tapana, että raskauden alkaessa Lugeja jatketaan monta viikkoa, mutta tällä mun klinikalla ajatellaan, että tässä vaiheessa raskaus kyllä jatkuu jos on jatkuakseen ihan ilman tukeakin. Taidan kyllä silti vielä maanantaina soittaa lääkärille ja kysyä asiaa. Ja hengailla täällä, kunnes Lugejen lopetuksesta on ainaki muutama päivä menny.
Roma: Onko kaikki hyvin? Olen ihan huolissani sinusta, kun olet kadonnut täältä!
NöpönÄiti: kyl varmaan vois olla ovis. Eihän se kaavinta itsessään vaikuta munaarjoihin, kai en tiedä. Näin vaan järkeilen.
Missäs Roma? Mikä tilanne?
Punkkua jouduin lanttaan vedellä kun oli aika tuhtia. Vai mikä se on oikea sana.
Nyt vaan odotellaan. Laskujeni mukaan dpo 4 menossa.
paljon onnea lippulaiselle!! hienoa!! :D!
nyt on jo toinen plussa pienen ajan sisällä, et ehkä me muutkin aletaan tästä saamaan jo sopivaa vauvapölyä ilmaan ja plussia alkaa tulemaan!!
Ja sitten omaa avautumista..
aamulla tein ovis testin, tuli haalea viiva näkyviin.. testin ohjeiden mukaan se on sillon negatiivinen. no sit tein päivällä uudelleen, ja viiva oli sit jo selkeä.. eli juuri niinkuin pelkäsin et lauantaina tulee ovis plussa.
Voiko oikeesti olla niin p* tuuri, et nyt ei sit inseminaatiota voi tehdä?!?
Lekuri käski testaamaan vain aamuisin, mut mä sit testasin ekstran päivällä ja siinä se plussa oli.. mahtaisko ne silti sit kuitenkin tehdä inssin ma vai onko se sillo myöhäistä..
miten te ootte laskenu noita aikoja?
mä katoin netistä et munasolu irtoaa n.24h ovis plussan jälkeen, ja on sen jälkeen "elävä" n. 24h. sen perusteella se ois toiminnassa vielä maanantai aamulla, mutta ei enää iltapäivällä..
kyl menee tarkaksi sit, et ehdinkö sinne vai en..
Ja toinen pointti.. kun mennään inssiin, niin isännän pitää säästää spermaa min 2pv, max 5pv, eli ei voida ees yrittää nyt vkl ite, muutoin mömmö olis liian "uutta" tai vähäistä.
Eli jos lekuri ma aamuna sanoo, että liian myöhäistä on ja turha tulla inssiin, niin meidän koko kierto on sit ohi ilman omaa yritystä ja ilman inssiä.. voi vehje sentään!!
ja niin oli odotukset tässä kierrossa..
mä viel toivon et tunnit riittäis, ja inssi ois mahdollinen maanantaina..
Ootteko muuten olleet tietoisia tosta max 5päivästä..? mä en tienny.. sillon kuulemma mömmö on sit taas liian vanhaa ja siittiöiden on vaikea liikkua, niin kannattaa ajoittaa normi yrityksetki niin, ettei lastina ole paria viikkoa vanhaa tavaraa..
Tsu-ku: en ollutkaan tota simppa asiaa ajatelut tolta kannalta että 5päivää niin liikuvuus olis huonompaa. Meillä sit mennään niillä hitaammilla... Kinkki tilanne ton oviksen kanssa.
Netissä roikun. Pistäis mennä nukkuun.
pakko jatkaa samaa avautumista vielä..
jatkoin testailua,
sunnuntai aamulla taas haalea,
ja päivällä sit tumma viiva.. siis mitä ihmettä?!? miksi viivat on erisuuria aamulla tai päivällä, ja millon se ovis on sit ollu?!?
aamul kans vihloi aika huimasti oikealta puolelta munarakkulan kohdalta.
otettiin sit varmuuden vuoksi peti erät aamulla,
mut aion silti soittaa lekurille ja kysyä et miten noita tikkuja pitäis tulkita. Sit ois kyl simpat liian tuoreita inseminaatiossa, mut epäilen vahvasti et tää kierto oli nyt tässä..
ja alan olla jo huolissaan romasta..
mitä sulle kuuluu? toivottavasti kaikki on hyvin!
jos vaikka tietokone olis rikki?
pelkään et sul kävi samoin ku viime kierrossa..? toivottavasti ei!!
Hienoa, että tännekin tulee plussia!
Mitäs Romalle kuuluu, toivottavasti kaikki tosiaan on hyvin.
ON: kp3 ja silleen. No eipä ole mikään yllätys. Toiveet on täällä jo siirretty syksyyn ja hoitoihin.
Aurinkoista viikkoa!
Harmittelut tatjuskalle :(!
meilläkin sit tosiaan meni niinku arvasinkin, inssi siirty kuukaudella eteenpäin.. normi tuuria. pöh..
luomuun en enää usko vaikka sitäkin taas yritettiin.
Ihanaa! :)
Pahoittelut Tatjuskalle ja Tsu-kulle. :( Tulin vain pikaisesti käväsemään ja katselemaan teidän kuulumisia. Omaan napaan ei uutta.
Pahoittelut niille, jotka ovat tädin saaneet kylään.
Romaa kaipailen minäkin tänne.
Eilen taas ultrattiin ja niin se vaan on, että ovis oli silloin pari viikkoa sitten. Hyödyntämättä jäi, ikävä kyllä. Nyt sitten odottelen menkkoja alkavaksi. Ja sitten uuteen clomi-kiertoon. Kyllä se tärppää syksyyn mennessä! Usko on nyt kova.
Tänään alkoivat kuukautiset, kp1 menossa siis. Oli helpotus, että jotain tapahtuu. Ovulaatio oli siis kaksi viikkoa sitten, mutta se meni totaalisen ohi, kuten aiemmin jo kirjoitin.
Tässä kierrossa ei sitten pidetä useampaa päivää väliä hommissa. Jaksaa jaksaa...
Koko palstalla uutena ilmoittaudun varovaisesti tähän ketjuun. :) Esikoinen on syntynyt 04/10 ja nyt alkaa pikkuhiljaa taas vauvakuume nostelee päätään (tai on mulla ollu jo jonkin aikaa mut mies on lämmenny vähän hitaamminen).
Missä Roma ja muut?? Kertokaas muutkin kuulumisia!
ON: Kaavinnasta kolme viikkoa. En oikein tiedä milloin odottaa kuukautisia. Tai milloin testata jos ei niitä kuulu...? 2-4 viikon kuluttua alkaa kuulemma yleensä.
Sarkkuli tervetuloa mukaan.
ON: elämä on kiireistä, eikä täällä palstalla jaksa ykisn huudeella ;-). Säännöllisesti kyl tsekkailen mitä tänne kirjuteltu, viime aikoina tosi hiljaita ollu. Huomenna ajattelin testata dpo 12. Ei kyl ole yhtään sellainen olo että olisin raskaana. Usien tuntuu ei olemitään rapostoitavaa.
Enpä oo taas pitkään aikaan käyny täällä... En oo Iippulaistakaan tainnu onnitella vielä. Eli paljon onnea, jos vielä käyt täällä ja näet tämän! :) Sarkkulille tervetuloa.
ON: kp 8 jo menossa, vaikka piti olla niin hyvä ajoitus. Kyllä se jo ihan oikeesti tuntuu, että ei meille enempää lapsia tule. Oon pistäny koko ajatuksen vauvasta vähän taka-alalle, niin kauas ku sen nyt pystyy laittamaan. Eihän sitä tiiä, jos se onnistuiskin, kun ei ees ajattle koko juttua. Tai yrittää olla ajattelematta.
Plussatuulia!
eli eiköhän tää kierto ollu tässä ku on jo dpo 12 oletetusta oviksesta ja tasan yks peiton heiluttelu takana. Eli en ollut mitenkään yllättynyt.
Ei mitään henkilökohtaista kellekkään, mulla kateuden ruma peikko on alkanut nostaa päätää, kun luin yhdeltä palstalta ja alkoi oikein ärsyttämään ku oli laitettu viesti yritys osioon: "Lopetin pillerit, menkat ei alkaneet, raskaana." Argh! Että on joillekin helppoa.
Onnea Lippulaiselle! Ihanaa, että tärppäsi.
ON: Soitan papa-tuloksen huomenna. Psyykkaan itseni, että en huolestu jos tulos on se kakkos-luokka. Hieman vaikeampaa nyt kun lähipiirissä tullut ilmi kaksi syöpä-tapausta, ei tosin kohdunkaula.
Ovulaatiota odottelen loppuviikkoon. Informoin jo miestä, että peitot heiluvat torstaina ja lauantaina. Romanttista...Mies mutisikin, että pitääkö tässä kelloon tuijotella, lohdutin että kalenteri riittää, mutta aamu olisi siittiöiden liikkuvuuden kannalta parempi :-D
Voin kyllä katua tuota aamu-toivetta vielä, jos aamuvirkku mies ottaa sen tosissaan. Esikoinen kun herää melkolailla kellon tarkasti 6.50 ja jos meinaa ennen sitä ehtiä...
Kerroin hänelle myös tuon ylempänä olleen tiedon siitä, että simppojen ei olisi syytä olla viittä päivää vanhempia. Virnisti ja lupasi hoitaa asian.
Tiedän jo nyt, että lataan ihan liikaa odotuksia tähän ensimmäiseen yrityskiertoon. Äääh, no 21 päivän päästä sitten kadutaan.
Ennalin: kakkos luokkahan voi tulla papasta toooosi helposti. Totta kai toivotaan parasta ykkös luokkaa, niinkuin me ollaan ;-)
ON: täti on the house. Itse asiassa voi sanoa onneksi, kun sitten meni oma arvio oviksesta nappiin. Luteaali vaihe mulla vakaasti 12pv. Kierron pituuskin pysyi inhimilisenänä eli 32 pv. Uuteen kiertoon ja juhannus vauvaa tekemään,kuten esikkokin on, ja mä olen.
Toivottavasti vahvistuu!! :) Kerrothan meille heti!
Roman kuulumisia odotan minäkin.
Vacsuli75: Olen myös kuullut punaviinin vaikutuksesta, kannattaahan sitä ainakin kokeilla? Itsehän olen punkun ystävä ja otan usein lasillisen iltaisin, ja raskautunut olen kolme kertaa 3kk sisällä... Tiedä häntä...? ;)
ON: Päätin nyt sitten että ei ehkäistä. En usko että tulisin raskaaksi jos kohtu ei ole siihen vielä valmis? Jälkivuodot ja antibiottikuurit on loppuneet, että eikun hommiin! :D