PIKKU2 KEVÄT
Kommentit (240)
Tervehdys.. mäkin palstaa päivittäin luen,
mut jostain syystä sit jää kirjoittaminen, ku ei oo mitään uutta kerrottavaa..
Ennaninilla on vielä havaittavissa tuota ihailtavaa "toivoa", kun monet muut meistä on jo vähän luopuneet toivosta. :(
Mä en enää jaksa seurata sitä, voinko ottaa paukun vai en, vaan otan jos siltä tuntuu. Just viime vkl tuli juotua kolme.. hih..
Kiertopäivät lähetelee loppuaan, viikonloppuna pitäis alkaa taas menkat..
harmi kun roma ei päivitä enää kiertokalenteria, on itekki ihan pihalla päivistä, heh..
ja tervetuloa uusille!
toivottavasti saadaan palsta piristymään uusien voimin!
niin, kieltämättä vähän harmitusta herättää, jos joku vaan "jättää" pillerit pois ja raskautuu heti, mut semmosta tää elämä sit on.. välillä vähän epäreilua joitakin kohtaan.
mäkin useasti jo mietin sitä et ehkä toi yks ihana rakkaus pakkaus sit riittää.. mut nyt tosiaan ku päästäis vihdoin siihen ekaan inssiin, niin pieni toivonkipinä meinaa palata takaisin.
Ylläri ylläri, sain kunnalliseltakin puolelta jo lähetteen, ja eka tutkimuskäynti on heinäkuussa!
Ehkäpä sitä kautta sit alkaa tapahtua, eikä tartte maksaa itteään kipeäksi yksityisellä.
toivon että ne vaan jatkaa samasta kohtaa ku yksityiselle päästiin, eikä keksi alottaa jostain alkumetreiltä.
viikonloppuna meikä pääsee laivalle, tyttöjen risteilylle. Toivon tietenkin että olis mulle selvä matka, mut arvatenkin viikonloppuna pärähtää täti, tai sit vaan se nega tikkuun. Oon päättänyt että pelkkä negakin antaa mulle vapauden juoda, en aio venata sit päivää ja jättää juhlintaa väliin sen takia et menkat alkaa seuraavana päivänä.
olen jo pidemmän aikaa seuraillut ja lukenut taustalla.. No nyt sitten pikkuhiljaa voin jo tulla mukaan.. :) Alkaa vaan näyttää siltä, että täällä on kovasti hiljentynyt.. no, toivottavasti johtuu plussista.. :)
Ei nyt vielä yrittämällä yritetä, mutta saa tulla jos tullakseen.. vaan enpä tiedä koska voi edes tärpätä kun imetän vielä esikkoa, eikä menkkoja ole näkyny..vaikka eihän se sitäkään katso välttämättä.. eli en oikein voi kiertoja laitella..mutta sanotaan nyt näin että yritys aloitettu kesäkuussa.. ja luomuna mennään..
Heippa, kiva saada uusiakin mukaan, vaikken itsekään tässä niin kauaa ole ollut. Meillä vielä odotellaan yrityksen alkamista, kun en ole varma tästä... Perhe tuntuu tllaisenakin niin mukavalta tällä hetkellä ja epäröin ajankohtaa opiskeluiden takia (kaksi vuotta jäljellä). Mitä enemmän nyt venyttää, sitä pidellä ehdin opiskelujen kanssa.l Ja kun vauvakuume ei ole vielä yltynyt aivan kauheaksi niin...
Kesällä on nyt tarkoitus miettiä asiaa uudelleen ja vaikka aloittaa yritys. saa nähdä miten kesän mittaan meistä tuntuu.
Romaa kaipailen, mitä kuuluu??
Hyvää kesäkuuta kaikille!
Eipä tässä mitään erikoista.
Mietein vaan että pitäiskö aloittaa kesä-ketju?
Voin sellaisen pykätä pystyyn ja laittaa alkuun ton kautta aikojen listan ja miks ei sen esittelynkin, mutta en kyl pysty sitoutumaan päivittämään esittelyjä. Toki jos joku muu kokee himoja ylläpitoon niin siitä vaan.
Vacsulille pahoittelut tädistä :(. Ja tervetuloa sissi!
Voithan sinä, Vacsuli, kesäpinon pystyttää. Ja kp-listojahan voi päivittää vaikka vuorotellen, aina se, joka ensin kerkiää :). Ihmettelen kyllä jo kovasti, missä Roma on! Toivottavasti kuullaan vielä hänestä!
Täälläkin on päällä kova kateus kaikkia helposti raskaaksi tulevia kohtaan. Ja kaikkia raskaana olevia. On se hyvä, että on tämmönen paikka, jossa sen voi sanoa, ja jossa on muita, joilla on samanlaiset tunteet. Oltiin eilen yhessä lastentapahtumassa, jossa näin nuoren naisen, joka valmistu mun kans yhtä aikaa kuus vuotta sitte ja meni sinä kesänä naimisiin. Erääseen tiettyyn herätysliikkeeseen kuuluu, eli sillon ei vielä lapsia ollu hänellä. Nyt oli neljä mukana ja viides masussa. Eipä siinä muuta voinu ajatella kuin että kyllä se Luoja toisille lapsia suo... Eiköhän tässä ollu jo riittävästi vuodatusta... Kovasti plussia toivon kaikille meille!
Vacsuli75: Ensinnäkin, pahoittelut tädistä. Ja hyvä idea, laita kesäpino pystyyn vaan! :)
Ihmettelen myös Roman katoamista... :/
Tervetuloa uusille!
ON: Kaavinnasta huomenna neljä viikkoa. En tiedä koska sitä tätiä pitäisi tosissaan odotella? Hmph.
Mukavaa ja kesäistä viikonloppua kaikille!! :)
Morjensta Sissille ja tervetuloa!
ON: Torstai-aamuna ennen seitsemää ja esikoinen hihkui aika ajoin omasta huoneestaan heräilyn merkkejä. Oli kyllä mukavampaa kuin miltä kuulostaa :-D Olo on tosi raskas, mutta varmistetaan vielä huomen aamulla.
Puolen päivän jäljestä tulee toista kymmentä vierasta juhlimaan esikoisen 1-v synttäreitä. Piti pitää vain pienet juhlat, mutta homma lähti lapasesta. Tämän päivän olenkin touhunnut keittiössä tehdän sitä ja tätä.
Mäkin kannatan uutta ryhmää.. kesähän nyt jo on :)! Jos me vaikka aktivoiduttais uudesta ja saatais isot kasat plussia aikaan kesähuumassa :D!
Vasculille unohdin viimeks laittaa pahoittelut.. höh sellaisia tätejä, saisivat pysyä poissa!
Ja toivottavasti Nöpönäidin kierto kohta selkeytyis, että pääsis taas vähän harjoituttamaan lapsen tekoa!
Mulla taitaa olla huomenna kiertopäivä 29, eli aion nyt tehdä huomenna aamulla testin, ku la illal olis tarkotus lähteä vähän juhlimaan laivalle.. Voi kun tulis kaks viivaa..
Ja aurinkoista viikonloppua myös munkin puolesta kaikille, ja tsemppiä!
Pienitoive.............. 7/26-30.....yk6
Vacsuli75.............. 12/28-34.....yk3
Taide80................. 14/28-35....yk4
Horsmankukka.... 16/24-28.....yk9
Cherrypie.............. 21/28.....yk1
Iippulainen........... 24/35-40.....yk5
Tsu-ku................... 25/30.....yk11
Tatjuska................ 26/26-29.....yk17
Roma.................... 27/25-29.....yk16
NöpönÄiti.............. 30/28.....yk3
Sämpylä09............ 46/27-39.....yk5
Kastehelmi82...... 47/35.....yk2
Cherrypie..............
Horsmankukka....luomuilua
Iippulainen..........luomuilua + ovistikut
Kastehelmi82.....luomuilua + ovistikut
Miina84.................luomuilua + ovistikut
NöpönÄiti..............luomuilua
Pienitoive..............luomuilua
Roma....................Arimidex + Menopur + Pregnyl + Lugesteron, ovistikut, 1. inssi 11/10-, 2. 01/11-, 3. 02/11
Sämpylä09............luomuilua
Taide80................luomuilua + ovistikut
Tatjuska................Terolut
Tsu-ku...................luomuilua + ovistikut
Vacsuli75.............luomuilua
Hyvää maaliskuuta kaikille!! :)
NöpönÄiti: sullahan alkaa jo olemaan hyvät kp:t, oletkos jo testaillut? Paljon plussatuulia sinne.
Mites kastehelmi, mitä kuuluu?
Tsu-ku: hyvin ehdit sitten vielä plussata ennen sitä operaatiota, eikö vain? :)
Taide: mähän olen tunnetusti suuri lääkäriinmenon kannattaja, kuten on varmasti tullut aiemminkin selväksi. Oma kokemus vain on ollut että viivyttelystä ei ole ollut meidän tapauksessa kuin haittaa. Eli mun mielipide on, että jos jokin asia mietityttää, niin se kannattaa tutkia ettei jää kaihertamaan mieltä. Mutta se on vain mun mielipide. Toi rahan meno on kyllä hurjaa yksityisellä kun käy mutta mä olen ajatellut että jos siitä vauva aikaiseksi saadaan, niin se on sitten sen arvoista. Ja jos ei saada, niin ainakin on yritetty.
ON: en osaa oikein mitään sanoa, samat oireet eli rintojen kipuilu ja ajoittainen vatsan nippailu, jatkuvat yhä. Jotenkin en kuitenkaan usko tärppiin, ei ole sellainen olo. Perjantaina testaan, jos täti ei ole sitä ennen kurvannut paikalle.
Paljon plussatuulia kaikille!
En ole testannut, ja päätin että testaan vasta torstaina. En oikeen osaa olla optimisti, vaan yritän pelata varman päälle, etten testaa liian aikaisin ja pety. :) Pidän Roma sulle peukkuja kans täällä, että se täti tajuaa pysyä poissa vihdoin!!
Mukavaa maaliskuun alkua kaikille! Tulen torstaina kertomaan kuulumisia, jollei menkat ole alkaneet jo aiemmin.
En malttanutkaan odottaa torstaihin....
Ja plussahan sieltä pamahti!!!!!!!!!!!! :) Tein digitestin, ettei tarvitse tulkita tulosta. Olen NIIIIN ILOINEN!
Plussatuulia muillekin!
Onnea NöpönÄidille! Toivottavasti tämä tietäisi nyt plussa-aaltoa pinoon =)
Taide: Mä mietin kanssa olinko liian hätäinen lääkäriajan varaamisen kanssa, kun esikoinen siis tärppäsi aikoinaan ekasta kierrosta ja nyt sitte vasta yk 5 menossa. Huolestuin itse koko ajan pitenevistä kierroista ja lisää painetta toivat ympäristön vauvauutiset. Ja tosiaan onneksi menin, kun sitten löytyi ne monirakkulaiset munasarjat. Rahaa kyllä palaa tähän hommaan. Ensikäyntiin meni 187euroa ja just soittelin läpi laboratorioita ja edullisimmassa paikassa hormonikokeet maksaa 272 euroa... Ja sitte tulee se tulosten kuuleminen lääkärin vastaanotolla, joka maksaa taas. Ajattelen, niin kuin Roma sanoi, että jos tällä se vauva saadaan, niin on sen arvoista. Mikäli pelkillä hormoneilla raskautta ei saada alkuun pitänee miettiä asiaa. Mähän olen edelleen esikoisen kanssa kotona, joten tulot on mitä on.
ON: Ovisplussan sain eilen, jälleen kp 23 kuten viime kierrossakin. Itselle vaan iski su iltana aivan kammottava oksennustauti, joten vähän on hiljaista peittojen heiluttelun suhteen. Sissinä kyllä eilen pikaisesti touhuttiin, jospa se riittäis!
Plussatuulia kaikille!!!!
Pienitoive.............. 8/26-30.....yk6
Vacsuli75.............. 13/28-34.....yk3
Taide80................. 15/28-35....yk4
Horsmankukka.... 17/24-28.....yk9
Cherrypie.............. 22/28.....yk1
Iippulainen........... 25/35-40.....yk5
Tsu-ku................... 26/30.....yk11
Tatjuska................ 27/26-29.....yk17
Roma.................... 28/25-29.....yk16
NöpönÄiti.............. 31/28.....yk3.....plussa 01.03.
Sämpylä09............ 47/27-39.....yk5
Kastehelmi82...... 48/35.....yk2
Cherrypie..............
Horsmankukka....luomuilua
Iippulainen..........luomuilua + ovistikut
Kastehelmi82.....luomuilua + ovistikut
Miina84.................luomuilua + ovistikut
NöpönÄiti..............luomuilua
Pienitoive..............luomuilua
Roma....................Arimidex + Menopur + Pregnyl + Lugesteron, ovistikut, 1. inssi 11/10-, 2. 01/11-, 3. 02/11
Sämpylä09............luomuilua
Taide80................luomuilua + ovistikut
Tatjuska................Terolut
Tsu-ku...................luomuilua + ovistikut
Vacsuli75.............luomuilua
NöpönÄiti: paljon onnea plussasta!! :D
Iippulainen: onnea ovisplussasta! Kyllähän se yksikin kerta voi riittää mainiosti, joten peukut on pystyssä että nyt tärppäisi. :)
ON: tein eilen testin = nega. En malttanut odottaa vaan päivällä sen tekaisin jossain mielenhäiriössä. No, eipä tässä muuta kuin tätiä odotellessa ja IVF-hoitoa kohti.
Voi ei Roma...
Pahoittelut negasta..
En ole huomannut tänne ilmoittaa kp:tä noh,nyt on menossa 23/28 yk1 ja siis luomulla vedetään !
ja Asuinpaikka: Uusimaa,riittänee.
Plussia +++++
Cherry
Aargh.. taas mä ihmettelen tuolla helmikuun jonossa et kui palsta taas hiljentyi täysin, ja täällähän te ootte!!
Kertokaa nyt oikeesti et mikä idea on luoda joka kuukausi uusi, onks se joku sääntö. Kun noi vanhat jutut sit niinku häviää, jos haluis joskus kerrata mitä jotkut on sanoneet.
Mutta ihanaa kuulla positiivisia uutisia!! Suuret onnittelut nöpönäidille!! hienoa!
Ja roman plussaa mä ootan vieläkin, jos sä vaan testasit liian aikaisin. kyl nyt pitäis olla sun ja mun vuoro tällä viikolla ;)!
Mullakin nippailee mahassa, mut se johtuu siitä et pakki meni sekaisin, heh.. mut toivossa on hyvä elää.
Tosiaan nyt taas, enemmän kuin koskaan toivon et tärppäis ku yks parhaimmista kavereista ilmoitti olevan raskaana. Olis ihanaa odottaa yhdessä!
Vacsuli75: Täti on kurja otus, hienoa kuitenkin, että ovisbongaus oli kohdallaan. KOhti juhannusta vaan. Japanilaiset uskoo, että revontulilla on hedelmällinen vaikutus. Kai keskiyön auringollakin voi sitten olla :-D
ON: Huh heijaa ja puhdas ykkönen oli papan tulos. Ei ainakaan tarvitse sitä murehtia.
Jätin eilen miehen tarjoaman flunssalääkkeen eli viski-paukun väliin. Hieman haikeana ajattelin, että juuri kun saattoi taas ottaa silloin tällöin lasillisen, niin ollaan ilman, toivon mukaan, vuoden verran.
Tuossa oli taas niin monta "jossia" että: jos tulen nyt heti raskaaksi, jos pystyn imettämään ja kuinka pitkään. Muistuttakaa minua tästä kirjoituksesta, kun tulen itkemään kuukautisten alkua parin viikon päästä. Kehottakaa ottamaan silloin se viski-paukku :-P
Esikoisen 1-v synttärit ovat lauantaina ja vieraita tulossa 15 henkeä. Pitäisi kokeilla yhtä suklaa-pikkuleipä reseptiä. Taidankin mennä niihin puuhiin heti, kun lapsi kerran nukkuu.
Hyvää alkanutta viikkoa!