Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

KOLMOSTEN maaliskuu 2011

28.02.2011 |

Ajattelin aloittaa uuden pinon, kun en mielestäni uutta nähnyt. Kohtahan helmikuu on jo ohi tämän päivän jälkeen, joten siirryin suoraan maaliskuuhun, jos se vaan käy? =)

Aurinkoista maaliskuuta kaikille! Ja paljon plussapuhureita!! :) ~~~~~~~~+++

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
21.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei kaikki! Minä haaveilen kolmannesta pienestä, puolisen vuotta olen jo haaveillut. Meillä on kaksi poikaa ennestään, pian 5 v. täyttävä ja kolmevuotias. Esikoinen on melkoisen haastava lapsi temperamentiltaan, välillä tuntuu, että vastaa ainakin paria lasta, ja vilkkaita poikia ovat molemmat. Palasin syksyllä töihin reilun neljän vuoden kotonaolon jälkeen, ja silloin jostain syystä iski vauvakuume. Varmasti osansa on kolmenkympin kriisillä, täytän pian 32, ja tunnen itseni vanhaksi. Haluaisin vielä kerran kokea raskauden ja vauva-ajan, ja olla vielä kotona lasten kanssa! Mies ei innostu asiasta yhtään, hänen mielestään meillä on talo täynnä meteliä ja leluja jo nyt eikä enempää kaivata. Alunperin haaveilimme molemmat kahdesta lapsesta, mutta jostain syystä minä nyt haluaisin sen kolmannen. Järjellä ajateltuna mies on oikeassa, vaikeampi on saada kolmea lasta hoitoon, kun isovanhemmat ottavat vain yhden kerrallaan yökylään, vaikeampi ja kalliimpi on harrastaa matkustamista, josta kovasti tykkäämme, rahaa menee enemmän, juuri kun on vähän helpottanut, että saattaa saada hetken lukea lehteä sohvalla, niin haluaisin aloittaa taas alusta yövalvomiset sun muut. Mutta kun mä tahtoisin! Kyselenkin nyt teiltä jo pidemmällä haaveilussa olevilta, että miksi haluatte vielä kolmannen lapsen, ja miten saitte miehen suostumaan yritykseen? Plussatuulia ja kiitos kovasti vastauksista jo etukäteen!

Minttuli79

Vierailija
2/8 |
21.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika hiljaista täällä meidän kolmosten ketjussa mutta yritetään aina silloin tällöin pitää keskustelua yllä;)

Me ollaan miehen kanssa haaveiltu kolmannesta jo vuoden päivät, joten kohta alkaa tuntua, että tuleekohan tästä enää mitään...

En oikeastaan osaa neuvoa sua miehen suostuttelussa, koska meillä mies oli se, joka suostutteli mut vielä kolmannen yritykseen;) Itse mietin paljon juuri samoja asioita kuin tekin eli yövalvomisia, hoitoon saamista, matkustelua ja yleensä liikkumista jne... Mulla ikää on jo 38, joten mua mietityttää myös kaikkien riskien lisääntymiset raskauden ja vauvan terveyden suhteen. Mutta voihan toi ikä tehdä myös sen, ettei enää raskaaksi tule, joten sittenhän ei tarvi enää miettiä...mutta odottavan aika on pitkä, sanotaanko nyt näin;)

Toivottavasti saat miehen suostuteltua kolmanteen vauvaan! T. Wilpuri yk12

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
22.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haamuplussa!! Kp32 nyt ja normaalisti 28-29. En sitten malttanut olla testaamatta ja haamu sieltä tuli, aavistus väriä kuitenkin. Pitää testailla huomenna vielä aamupissasta uudelleen. 2 testiä tein ja molempiin tuli samanmoinen viiva.

eleanora

Vierailija
4/8 |
23.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eleanora: Varovaiset onnittelut plussasta!! :)

Todella hiljaista täällä on. Mutta koitetaan nyt jotain päivittää. Kevään myötä kaikilla varmaan erilaista hommaa. Ja ulkonakin paremmin viihtyy kuin talvella. :)

Tulin vaan tässä nopeasti kertomaan että menkat alkoivat taas ja nyt mennään kp 10/n.28. Se hyöty tuosta vyöhyketerapiasta oli että pidensi luteaalivaihetta. Mutta kierron loppuvaiheen kipuja ei helpottanut (siis vähän ennen menkkoja). Mutta kuulemma ensin oireet pahenee ja sitten helpottaa.

Tällä viikolla en ole voinut käydä ollenkaan vyöhyketerapiassa kun lapsi on ollut kipeä ja minulla on korvatulehdus. :( Katsotaan nyt miten sinne pääsee, kun nyt pitäisi mennä ennen ovulaatiota. Ensi maanantaina olisi minun laskujeni mukaan ovis. Ja minulla on nenä ihan tukossa... :/ Olisikohan siitepölyjä tullut jo Suomeen tuulten mukana..?

Mutta tällaista. Tulen sitten taas kertomaan kun jotain tapahtuu.

Kovasti peukutuksia kaikille!!! bdbdbdbd! :) Ja aurinkoista viikkoa! :o)

Kp 10/n.28

Vierailija
5/8 |
28.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nopeasti taas vaan piipahdan täällä. Kävin viime maanantaina siellä vyöhyketerapiassa. Painelu sattui enemmän niissä akupunktiopisteissä missä kohtaa kropassa on "ongelmiakin" (välillä lähes sietämätöntäkin tuo kipu). Aika jännää. Ovulaatio todellakin tuntui tällä kerralla; olisko sitten tuon vyöhyketerapia käsittelyn ansiota..? Munasolun puhkeaminen lauantai aamuna jomotti niin kovin, että meinasi taju lähteä, siis pyörrytti ja oksetti. :/ Ja keltarauhasen(?) jomotusta kesti melkein koko päivän. Mutta se täytyy sanoa, että vyöhiksen jälkeen oli tooosi rento olo vaikka kesti vain 30 min. Ei ole ainkaan hirveästi vielä jomotellut alavatsaa. Tänään on toinen käynti vyöhyketerapeutille. Ja mukavalta vaikutti siis vyöhiskin. :)

Ovulaatio oli lauantaina ja se on hyödynnetty jokatoinenpäivä-tekniikalla, että jos nyt jotain tapahtuisi. Mutta en tiedä sitten pitääkö tuolla vyöhiksessä ensin käydä pari-kolme kuukautta ennen kun alkaa olla vaikutusta. Katsotaan. Voin kyllä suositella tuota vyöhyketerpiaa; tuli niin rento olo että hyvä kun jaksoin/pystyin enää ajamaan takaisin kotiin. Ja olin paremmalla tuulella koko päivän, mieskin sanoi tuota. Ja sai myös hyvin nukuttua. :)

Mitäs kaikille kuuluu?? :) Tulkaas nyt ilmoitelemaan itsestänne. :))

Kp 17/26-31

Vierailija
6/8 |
28.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon enemmän ollut tuolla kk-pinoissa kirjottelemassa, mutta vaihteeks tännekin kuulumisia. :)

Kiva kuulla susta 2pojanäiti. :) Mä jo välillä ajattelin että oot vetäytynyt kokonaan taustalle, mutta kiva kun jaksat täällä kertoa kuulumisias. Ja kiva että toi vyöhyketerapia toimi. Nyt peukut pystyyn, että saisit vihdoin sen plussan. Mä NIIIIIN toivoisin sitä sulle. Mut siis ne peukut: bd ;)

Tänne ei kummempia kuulu, nyt toinen yk menossa. Ovis oli joskus viime viikon lopulla-viikonloppuna, nyt sit odotellaan piinaviikkoa. (Menis nyt ÄKKIÄ tää viikko!) Ei oo kyllä ainakaan vielä yhtään raskausolo, saas nähä kuin käy. Ens kierto (jos/kun sinne mennään) jää välistä, koska en halua olla joulua synnärillä. L.a. osuis just sinne. Tyhmää, tiedän, mut en vaan halua. :D

Ihmettelen kyllä suuresti, jos tästä kierrosta mitään tulee, stressi on niin valtava. Nytkin PITÄIS lukea tenttiin, mutta en vaan saa aikaseks ja sit stressaannun siitä vielä enemmän. Uuh. Puuh. Ei jaksais.

Kiva ois jos tääkin pino aktivoituis taas pitkästä aikaa, sillon lähti kerralla niin paljon porukkaa menemään o-puolelle, että tää hiljeni aika täysin. Mut jos nyt tsempattais? :)

Mitä muuten, onko kukaan miettiny tätä kolmatta, että kuin sitä perhe-elämää jaksaa sitten kolmen tenavan kanssa? Mua se kyllä rehellisesti sanottuna jonkun verran mietityttää, mutta sit kuitenkin toive siitä kolmannesta on tosi iso. Ihan hullua! :D

Mukavaa viikkoa! t.VM kp mitä lienee, olisko 17/29

Vierailija
7/8 |
01.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä päätin etten seuraa enää kiertoani mitenkään, en vaan jaksa kun tuntuu aina tulevan pettymyksiä. Kun aikasemmat raskaudet ovat alkaneet hyvin helposti niin en ymmärrä missä mättää. Voiko tulla jokin "vika" vaikka aiemmin sellaista ei olisikaan ollut? Olen aika toivoni menettänyt tällä hetkellä. Ja kun sitä hormonaalista ehkäisyäkään ei ole ollut niin ihmetyttää.

Taustailen täällä varmasti vielä jatkossakin mutta en ehkä ole enää niin aktiivinen kirjoittaja. Nyt mennään sillä että tulee jos on tullakseen- periaatteella. Tuntuu vain niin toivottomalta.

Anteeksi omanapaisuus ja plussatuulia kaikille tasapuolisesti!

Eleanora

Vierailija
8/8 |
03.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

VadelmaMama: Piti vetäytyä vähän pidemmäksi ajaksi täältä, mutta kun eihän täältä voi olla pois. :) Jotenkin vaan on pakko tulla lukemaan teidän muiden kuulumisia. Ja ajattelin kertoa vähän miten tuo vyöhyketerapia on sujunut, vaikkei sitä ole ollut kun kaksi kertaa vasta. Vielä ei ainakaan ole kovempia kipuja ollut: ei ole tarvinnut ottaa vielä yhtään särkylääkettä. Mutta katsotaan nyt. Ensi viikon tiistaina on vielä yksi käynti ja sitten ajattelin etten kuukautisten aikana käy (jos nyt alkaa), kun silloin muutenkin niin kurja olo. Vyöhyketerapeutti sanoi että voi mennä kaksi-kolme kuukautta ennnen kun alkaa tuloksia syntymään.

Nyt on kauhea flunssa. :(

Todella aurinkoinen päivä tänään. :) Sieltä se kevät tulee vähitellen. =)

Hyvää maaliskuuta kaikille!! :0)

kp 20/n.28