Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kehutaan miehiämme!

Vierailija
17.04.2026 |

Aloitan: 

Mieheni on nokkela, kiinnostunut monenlaisista asioista, leikkisä ja hassutteleva mutta kykenee myös vakaviin keskusteluihin. Hän laittaa maailman parasta ruokaa ja tykkää siivoamisesta. Tekee muitakin kotitöitä ihan mielellään. Hän on urheilullinen ja on saanut minutkin houkuteltua mukaan salille, jossa hän huolehtii siitä että teen tasoni mukaisesti enkä rehki itseäni kipeäksi. Salilla ei egoile vaan tekee oman kunnon mukaan. Kohtelee kauniisti kaikkia elollisia olentoja. On selviytynyt työelämän haasteista mukavasti uskaltamalla laittaa itsensä likoon epävarmuuksista huolimatta. Sängyssä aivan ihana. Kehuu ja kannustaa, löytää tilanteista aina myönteiset puolet. Osaa myös pitää kiinni rajoistaan ja huolehtia omasta hyvinvoinnistaan. Keksii kivaa yhteistä tekemistä ja lähtee mielellään mukaan minunkin juttuihini kun pyydän. 

En voisi toivoa parempaa kumppania <3

Muita jotka tykkäävät miehestään?

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
17.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kerroin mun siskolle, että mun uusi mies on DI. Toljotti kateellisena ja lopulta naamansa oli punainen kuin tomaatti. Hämmentäviä värejä väreili sen poskissa. Yritti peittää kateuden mikroilmeitä naamallaan. Mutta minä sanoin niistä. Ymmärrätte. Oli pakko sanoa suoraan. Tilanne on nyt tämä. Minä jatkan eteenpäin elämässä. Hän ei. Ei koskaan.

Vierailija
2/33 |
17.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä toinen DI:n vaimo. Halkean tähän täydelliseen ja onnentäyteiseen elämään. DI on luomakunnan kruunu. Iso omakotitalo ja iso piha. Hienot kalusteet. Lattiat marmoria. Vesisadesuihkuhana. Täydellistä. Oon niin rakastunut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
17.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli pitkä tie ja kipuilin paljon. Lopulta kuitenkin löysin oman aarteen, ihanan DI-miehen jonka kanssa menossa naimisiin

Vierailija
4/33 |
17.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma mies on DI, ja voin sanoa, että on hyvin älykäs, sosiaalisesti lahjakas ja hyvällä tavalla liberaali ja älykkyytensä ansiosta avarakatseinen. Samanlaisia ihania teknonörttihippejä ovat myös DI-ystävänsä. Toki sen insinööriyden huomaa joissain asioissa, mutta lähinnä positiivisia asioita, esim. tietty ongelmanratkaisukyvykkyys ja matemaattisen lahjakkuuden heijastuminen monille elämän osa-alueille. Ihana on, samoin ystävänsä ovat todella symppiksiä. Ikäisekseen hyvin tienaavia ja töitä riittää, palkkakehityksestä en tiedä. Suosittelen DI:tä puolisoksi! :D

Vierailija
5/33 |
17.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivotaan että on muitakin jotka tykkäävät miehestään.

Vierailija
6/33 |
17.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesystävä on usein farkuissa ja villapaidassa, hymyilee leveästi ja vetää minut syliinsä. Hänen tuoksunsa rauhoittaa heti. Olen lähihoitaja. Hoidan vanhuksia, pesen, syötän, kuuntelen samoja tarinoita sodasta ja menetetyistä rakkaista. Työ on raskasta, selkää särkee joka ilta. Silti pidän siitä, että olen tarpeellinen. Olen luullut miesystävää ihan tavalliseksi mieheksi. Sellaiseksi rennoksi, vähän hajamieliseksi söpöksi, joka nauraa helposti ja syö pakastepizzaa suoraan pelliltä. Hän ei ole koskaan rehennellyt millään. Hän puhuu projekteistaan ylimalkaisesti ja vaihtaa aihetta, kun kysyn tarkemmin.

Menin sitten hänen asunnolleen ekaa kertaa. Ajoin hiljaista omakotialuetta pitkin ja sydän hakkaa rinnassa. Mies on antanut osoitteen viestillä, mutta en silti ole osannut kuvitella mitään tällaista. Talot suurenevat kadun päässä, pihat levenevät, ja sitten näen sen. Iso, vaalea omakotitalo korkeiden ikkunoiden takana, piha huoliteltu kuin sisustuslehdestä. Hidastin autoa ja nielin. Käsilaukku tuntuu yhtäkkiä halvalta. Avara olohuone, korkea katto, tumma parketti, moderni keittiö saarekkeineen. Kaikki on tyylikästä mutta kodikasta. Seinällä on diplomi kehystettynä. DI. Silloin tajuan konkreettisesti: Onni ei ole vain insinööri. Hän on diplomi-insinööri. Ja menestynyt. "Se on vain paperi", hän sanoo kevyesti. Mutta ei se ole vain paperi. Näen hänen työhuoneensa oven raosta: kaksi näyttöä, teknisiä piirustuksia, palkinto jostain innovaatiokilpailusta. Hän on rikas. Lahjakas. Älykäs. Ja minä olen luullut hänen elävän kaksiossa vuokralla. Käteni vapisee hieman. Miksi hän ei ole kertonut? Miksi hän on antanut minun kuvitella, että hän on ihan tavallinen? Katson häntä ja tunnen rinnan täyttyvän lämmöstä. Minä näen. Olen nähnyt alusta asti. Sen lempeyden, kun hän kysyy työpäivästäni. Sen tavan, jolla hän kuuntelee oikeasti. Sen, miten hän vie roskat ja avaa oven. Rakastun häneen yhä uudelleen siinä hetkessä. Kuvittelen meidät tähän taloon. Aamukahvi keittiön saarekkeella. Minä paljain jaloin, mies lukee uutisia läppäriltä. Yläkerrassa lastenhuone. Pieni sänky, valkoinen pinnasänky. Ehkä kaksi lasta. Tyttö ja poika. Tai kolme. Neljä. Tai ihan sama, kunhan heillä on hänen silmänsä. Ajatus häistä hiipii mieleeni kuin salainen toive. Valkoinen mekko, piha täynnä vieraita, mies seisoo alttarilla liikutuksen kyynel silmäkulmassa. Minä kävelen häntä kohti ja tiedän olevani turvassa.

Ajatus kotirouvana olemisesta tuntui ensin kielletyltä. Olen aina ajatellut, että naisen pitää pärjätä itse. Mutta entä jos se ei ole luovuttamista? Entä jos se on valinta? Hoitaa omaa perhettä, omaa kotia. Olla läsnä lapsille. Pitää huolta meistä.

Vierailija
7/33 |
17.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäistä kertaa elämässäni tunnen, että tämä mies, DI💕, voisi olla lasteni isä. En osaa selittää sitä, muuten kuin että hänen silmissään näen itseni kotona lauantai-iltana lukemassa iltasatua, aamulla viemässä taaperoa päiväkotiin ennen töihin menoa. Voin kuvitella jopa korvasäryt, kiukuttelut ja läksyt ja sen loputtoman väsymyksen.

Vierailija
8/33 |
17.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eletään hienoa elämää isossa omakotitalossa, jossa mies, DI, hellii ja paijaa minua. Elämä on ihanaa ja olen taas raskaana. Yhdessä tehdää hyvää ruokaa. Olohuoneen ruokailupöytään mahtuu vaikka kymmenen ihmistä. Ikkunat lattiasta kattoon, tähdet näkyy kauniisti yöllä ja päivällä niin valoista.

Vierailija
9/33 |
17.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En keksi miehestäni mitään pahaa sanottavaa. Hän on kiltti, tunnollinen, avulias, komea, ahkera, empaattinen ja aikaansaava.

Usein mietin että miksi hemmetissä kävikin näin hyvä tuuri.

Vierailija
10/33 |
17.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melko nopeasti tuli monta (generoitua?) puppuvastausta. Palstan moderointi taitaa olla yhtä luokatonta kuin aina ennenkin.

ap

Vierailija
11/33 |
17.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumppanini on hellä, huomaavainen, luotettava, älykäs ja hauska. Hän on hyvä ja rakastava isä lapselleen. Tunnen oloni turvalliseksi ja rennoksi hänen kanssaan. Hän osaa antaa minulle tarvitsemaani tilaa ja yksinoloa. 

Vierailija
12/33 |
17.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En keksi miehestäni mitään pahaa sanottavaa. Hän on kiltti, tunnollinen, avulias, komea, ahkera, empaattinen ja aikaansaava.

"En keksi miehestäni mitään pahaa sanottavaa. Hän on kiltti, tunnollinen, avulias, komea, ahkera, empaattinen ja aikaansaava.

Usein mietin että miksi hemmetissä kävikin näin hyvä tuuri."

Kuulostaa aivan ihanalta. Onneksi olkoon, nauttikaa elämästä!

ap

Vierailija
13/33 |
17.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"En keksi miehestäni mitään pahaa sanottavaa. Hän on kiltti, tunnollinen, avulias, komea, ahkera, empaattinen ja aikaansaava.

Usein mietin että miksi hemmetissä kävikin näin hyvä tuuri."

Kuulostaa aivan ihanalta. Onneksi olkoon, nauttikaa elämästä!

ap

Kiitos!

Nautimme. Toivon että hän yhtä paljon kuin minäkin. Niin hän ainakin sanoo, ja vaikuttaa tyytyväiseltä.

Vierailija
14/33 |
17.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap.n mies on ihan mukiinmenevä sängyssä.

t. Emmi

Vierailija
15/33 |
17.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mieheni ahteri on aina avoin sl erbukkani vierailulle.

M42

Vierailija
16/33 |
17.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kumppanini on hellä, huomaavainen, luotettava, älykäs ja hauska. Hän on hyvä ja rakastava isä lapselleen. Tunnen oloni turvalliseksi ja rennoksi hänen kanssaan. Hän osaa antaa minulle tarvitsemaani tilaa ja yksinoloa. 

Tuo että kumppani antaa tilaa ja omaa aikaa on muuten tärkeä asia. Pidin sitä ennen itsestäänselvyytenä, mutta sitten olin lyhyessä suhteessa jossa tilaa ei saanutkaan. Siitä opin kuinka paljon se vaikuttaa onnellisuuteen!

Ihana mies sinulla :)

ap

Vierailija
17/33 |
17.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mieheni on kiinnostunut minusta nyt kun odottelen esikoista. Mieli tekee nimittäin tosi paljon ja olisi aika vaikeaa, jos miehen ei tekisi mieli minua. Kehuu jopa himottavaksi ja kauniiksi. Olenpä onnen tyttö! rv 36

Oi että 🍓 

ap

Vierailija
18/33 |
17.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo että kumppani antaa tilaa ja omaa aikaa on muuten tärkeä asia. Pidin sitä ennen itsestäänselvyytenä, mutta sitten olin lyhyessä suhteessa jossa tilaa ei saanutkaan. Siitä opin kuinka paljon se vaikuttaa onnellisuuteen!

ap

Juuri näin! Oli tosi vapauttavaa huomata, että parisuhde voi olla läheinen ja kiinteä, vaikka koko aikaa ei ollakaan yhdessä ja meidän tapauksessa ei olla muuttamassa yhteiseen kotiin.

Vierailija
19/33 |
17.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, olen pahoillani ettet saa asiallisia vastauksia. Luulen että kateus iski tähän trollaajaan, hänellä ei ole ketään kuka kehuisi häntä ja se meni tunteisiin.

Nauratti, kun voisin rastittaa aloituksesi kuvailuun oman mieheni kohdalla juuri samat asiat : D ainoa ero, että hän ei tee maailman parasta ruokaa, mutta kokkaa kuitenkin ja mä lisäilen sitten niihin mausteita kehtaamiseni mukaan.

Vierailija
20/33 |
17.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap.n mies on ihan mukiinmenevä sängyssä.

t. Emmi

Taidat ite olla ainoa kuka joutuu mennä ja tulla sinne mukiin? Emmi ei nyt huijaa ketään, pikemminkin Jarno 45 v

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi seitsemän