PIKKU2 KEVÄT
Kommentit (240)
Romalle pahoittelut tädistä ja tsemppiä tuleviin koitoksiin. Toivottavasti tärppäis tosiaan ekalla kerralla.
Tänne ei myöskään mitään uutta. Voisin toistaa noi Tsu-kun kommentit, niin tutulta kuulostaa...
Roma.................... 3/25-29.....yk18
Vacsuli75.............. 8/28-34.....yk4
Iippulainen........... 14/35-40.....yk6
Fibsu..................... 14/21-.....??
Horsmankukka.... 21/24-28.....yk10
Cherrypie.............. 21/28.....yk2
Tsu-ku................... 23/30.....yk12
Tatjuska................ 27/26-29.....yk18
Pienitoive.............. 35/26-30.....yk6
Cherrypie..............luomuilua
Fibsu.....................Clomifen + Terolut
Horsmankukka....luomuilua
Iippulainen..........luomuilua + ovistikut
Pienitoive..............luomuilua
Roma....................1. IUI 11/10-, 2. 01/11-, 3. 02/11-, 1. IVF 04/11
Tatjuska................Terolut
Tsu-ku...................luomuilua + ovistikut
Vacsuli75.............luomuilua
Eli tänään kävin tosiaan lääkärissä kuulemassa labratulosten analyysin. Alkukierron kokeissa kaikki arvot olivat kunnossa, mutta se loppukierron keltarauhashormoniarvo oli liian matala (ilmeisesti ovis tapahtuu, mutta raskaus ei voi alkaa). Luget nyt siis käyttöön tässä kierrossa (voi lisätä listaan) ja mikäli ei raskaus ala niin seuraavasta kierrosta jo heti Femar tukemaan ovulaatiota. Munatorvien huuhtelukin tehtiin nyt samalla käynnillä eikä oikeastaan tuntunut miltään. Hyvin olivat auki molemmin puolin.
Plussatuulia erityisesti Tsu-kulle ja Tatjuskalle! Romalle !!!!
Hei vaan kaikille, voi olla että liityn pian seuraanne taas. Tänään piti olla siis viikkoja kasassa 8+1 ja aamulla kipuja ja vuotoa, kirkasta verta. Soitin äitiyspolille ja kävin päivystyksessä. Ultrattiin ja kaksi alkiota löytyi, ja toiselta ei löydetty sykettä ollenkaan ja toisen oli tosi heikko ja vastasi viikkoja n 6? Viikon päästä uusi ultra jolloin selviää ollaanko tässä enää raskaana vai ei.
Voi NöpönÄiti, olen pahoillani sun puolesta. Toivottavasti se toinen alkio jaksaa jatkaa kasvua.
Kp 15 menossa ja illalla alkaa Terolut-kuuri. Ens viikon lopulla sitten varmaan clomifenit kehiin, kunhan menkat alkaa. Toinen vaihtoehto olisi aloittaa terot vasta kp 35-42 ja odotella vielä luomuovista. En taida malttaa kuitenkaan sitä tehdä.
Voi NöpönÄiti, tosi paljon tsemppiä. Toivottavasti toinen alkio jaksais pysyä matkassa mukana.
Täällä kahden päivän jälkeinen tuhru muuttui ihan oikeiksi menkoiksi. Ihan outo kierto kun ei ollu yhtään menkkaoireita ja mulla ei juuri koskaan tule tuhrua ennen menkkoja vaan menkat alkaa aina samantien. Ens kierto saa olla sit kyl se vika täällä, se on päätetty nyt! :)
Plussatuulia kaikille!
kerron teille tiistaina miten ultrassa meni! :) Tsemppiä kaikille ja plussatuulia.
Tatjuska................ 2/26-29.....yk19
Roma.................... 5/25-29.....yk18
Vacsuli75.............. 10/28-34.....yk4
Iippulainen........... 16/35-40.....yk6
Fibsu..................... 16/21-.....??
Horsmankukka.... 23/24-28.....yk10
Cherrypie.............. 23/28.....yk2
Tsu-ku................... 25/30.....yk12
Pienitoive.............. 37/26-30.....yk6
Iippulainen..........ovistikut + Lugesteron
NöpönÄiti: voi ei! Paljon voimia sinne ja komppaan tässä muita sanomalla että toivottavasti toinen alkio jatkaa kasvuaan.
Iippulainen: toivotaan että ne Luget tuo nyt heti avun eikä tarvitse sen enempää apuja. Ja hieno homma että tuubat on auki! :)
fibsu: tsemppiä loppukiertoon, toivottavasti Terolut + Clomifen-kuuri auttaa. :)
Tatjuska: isot, isot pahoittelut tädistä. Miten se ei tajua jättää sua rauhaan?? Kyllä nyt vois olla jo sun vuoro tärpätä, sen vain sanon.
ON: eilen oli sitten 1. ultra. Hyvin oli molemmilla puolilla lähtenyt munarakkulat kasvuun, molemmilla puolilla oli muutama selvästi kasvamaan lähtenyt. Tänään aloitan Gonal-F pistokset, 1 pistos / päivä. Se on sellainen kynämallinen laite, joten helpompi kun ei tarvitse itse sekoitella aineita ampulleista. Ensi maanantaina uusi ultra. Niin, ja punktio on näillä näkymin puolentoista viikon päästä maanantaina. Puhuin eilen pitkät tovit sekä lääkärin että hoitajan kanssa tuosta mun punktionpelosta, olivat ihania molemmat ja rauhottelivat mua. Tuli vähän parempi olo mutta kyllä mä vieläkin jännitän ihan kauheasti. Ihan typerää, ihminen on 39-vuotias ja pelkää piikkejä kuollakseen...
Mutta hei, mitä kuuluu pienitoiveelle?? Olisiko plussa päässyt yllättämään kun kp:t on jo noin komeat. Toivottavasti.
Paljon plussatuulia kaikille ja erikoistoivotukset Tsu-kulle! :)
Tatjuska................ 3/26-29.....yk19
Roma.................... 6/25-29.....yk18
Vacsuli75.............. 11/28-34.....yk4
Iippulainen........... 17/35-40.....yk6
Fibsu..................... 17/21-.....??
Horsmankukka.... 24/24-28.....yk10
Cherrypie.............. 24/28.....yk2
Tsu-ku................... 26/30.....yk12
Pienitoive.............. 38/26-30.....yk6
Nyt on sitten huhtikuu alkanut ja toivoisin nyt kaikilta mielipidettä siitä, peustetaanko uusi pino vai jatketaanko tällä vanhalla. Mulle käy kumpi vain. :)
ON: eilen pistin lääkkeen ensimmäistä kertaa, ei mitään kummempaa siinä. Pistoskohta oli illalla vähän kipeä ja tänään on munasarjojen kohdalta juilinut. Ehkä siellä jotain kasvua tapahtuu.
mun puolesta voitais perustaa se puolivuositainen ryhmä, tai saatko tän pinon nimestä ton maaliskuun pois?
ja suuren suuret toiveet nöpönäidille, että pikkuinen jaksaa siellä masussa!!
Täällä tapahtui jotain kummallista, ja menkat siis alko tänään.. whaaat? eli laskujeni mukaan 4-5 päivää liian aikaisin.. ja ei oo kyl näin käynyt ennen..
tää on jotain kohtalon ivaa.. nyt ku lasken sitä mun leikkausajankohtaani, niin tietty se on just kuukauden päästä silleen et menkat pitäis olla päällä.. ja sitä tähystystä ku ei voi tehdä vuodon aikana. V*tuttaa suuuresti, en tiiä mitä tehdä.. pitää varmaan soittaa sairaalaan ja kysyy voiko aikaa siirtää.. varmaan voi joo taas kuukausien päähän.
oikeen varsinainen oikea aprillipila mun kropalta itselleni. p******
Nöpön äidille ensin, että minäkin toivon kovasti, että toinen vauva jaksaa kasvaa.
Tsu-ku: Pahoittelut tädistä ja toivottavasti menkat ei oo taas sillon, kun sulla on se tähystys.
Minä oon enempi kuukausittaisen pinon kannalla, tai kahen kuukauden. Kun minusta lyhyempää ketjua on helpompi lukea kuin pitkää.
ON: Mulla on ollu vähä erilaiset oireet ku yleensä ennen menkkoja, mutta enpä uskalla toivoa ihmeitä (vaikka välillä tietysti pakosta miettii, että mitä jos sitteki...). Mun sairastamisen takia tämän kierron ainoat peitonheiluttelut oli kp 8, ja onhan se melko aikainen ajankohta näillä mun kierroillakin...
NöpönÄiti: komppaan minäkin muita että toinen vauva jatkaisi kasvuaan loppuun asti.
Toivottavasti Roman ei tarvisi olla täällä enää kuin tämä kierto ja pääsisi jatkamaan matkaa tuonne odottajien puolelle. :)
Itse olisin vuosineljännes pinon kannalla (kevät, kesä, syksy, talvi)
ON: Täti tuli ajallaan, mutta en ole ehtinyt täällä käymään kun tuli tuollainen yllätysmuutto yhtäkkiä. Kauan ollaan etsitty isompaa asuntoa ja yllättäen löytyi. :) Kiertopäivistä en ole nyt aivan varma, mutta luulisin että nyt on 10/29 yk7... Kierto on nyt pysynyt tossa 29 päivässä niin sen voi siihen laittaa. Ei oikein tuo laskupää toimi tänään. :)
Plussatuulia kaikille!
Tsu-ku................... 3/30.....yk13
Tatjuska................ 5/26-29.....yk19
Roma.................... 8/25-29.....yk18
Pienitoive.............. 10/29.....yk7
Vacsuli75.............. 13/28-34.....yk4
Iippulainen........... 19/35-40.....yk6
Fibsu..................... 19/21-.....??
Horsmankukka.... 26/24-28.....yk10
Cherrypie.............. 26/28.....yk2
Tein tästä nyt sitten Pikku2 Kevät-pinon, eli jos mennään suunnilleen neljännesvuosittain, niin pino ei pääse ihan hurjan pitkäksi mutta ei vaihdukaan usein. Kiitos kaikille ehdotuksista. :)
Tsu-ku: pahoittelut tädistä. Ja todella ikävää, jos nyt et pääsekään tutkimukseen, toivottavasti niin ei käy. Soita ihmeessä sinne sairaalaan ja kysy voisko sitä aikaa vaikka viikolla siirtää tai jotain.
horsmankukka: paljon tsemppiä piinailuun, toivotaan kovasti että tärppi olisi nyt käynyt. :)
pienitoive: onnea uuteen kotiin! :)
ON: huomenna lääkäri ja ultra. Mulla on aivan tajuttoman kipeä alaselkä, johtuukohan noista piikeistä? Ehkä huomenna selviää.
Paljon plussatuulia kaikille!
Roma, että päivitit ketjun otsikon. Tämä on varmasti hyvä näin ja toivotaan mahdollisimman monelle plussaa, ennen kuin otsikko vaihtuu kesäaikaan. Tsemppiä sulle lekuriin ja ultraan.
horsmankukka: piinaviikot menossa sulla, toivottavasti niiden jälkeen odottaa toivottu palkinto.
Kp 19 siis menossa ja 5. päivä Terolutia. Viimeksi menkat alkoivat kp 21, eli 7:ntenä terolut-päivänä. Käyn vieläkin kamppailua itseni kanssa, että aloitanko clomit jo tässä kierrossa. Oikeastaanhan meillä on vasta 7 kk yritystä takana. Toisaalta taas viimeisimmästä varmasta ovulaatiosta on kohta 12kk. Lääkärikin sanoi, että luomuoviksen todennäköisyys on mulla tosi pieni. No, menkkoja odotellessa ja niiden kp 3 sitten täräytän clomit naamaan, jos niin päätän tehdä. Tänään oli jo vähän menkkamaista jomotusta, että eiköhän se tätsy kohta kolkuta ovelle.
Tässä viikonlopun aikana sain taas kuulla parin tuttavan olevan siunatussa tilassa. Eihän se heidän hyvä tuurinsa tässä asiassa multa ole pois, mutta silti tuli vähän apea olo omasta tilanteestani. Hyvää uutta viikkoa kaikille!
Olis kyllä paljon helpompi, jos ei olis mitään oireita, täti vaan tulis sit ku tulee. Ei kuvittelis mitään, että tuntuupa nyt erilaiselta ku ennen.
Ei muuta ku kaikille muille kovasti plussatuulia!
No höh, horsmis.. pahoittelut :(!
Noi kuvitelmat ja tuntemukset on kyl niin pepusta.. ainainen toivo mikä sit sortuu..
Roma - mitäs ultrassa.. onkos soluja jo kasvamassa kovasti :)!
Mä soittelin tänään sairaalaan.. hoitsu lupas kysellä lekurilta tuota leikkaus & menkka ajankohtaa. Oottelen huomiseksi soittoa siitä. Kaveri sanoi et semmosia "menkkojen siirto" lääkkeitäkin on.. ehkä mä sit saisin niitä, mut tää kierto on varmaan sit yrityksetön, jos jotain nappuloita pitää popsia sit just viimeisellä viikolla.
Tsemppiä Romalle, vähän jännää!! Toivottavasti menee sit tää ekalla kerralla läpi :)! Tosin sua kyl tulee täällä palstalla ikävä.. ;)!
Täällä ei mitään erityistä.. yritän lopettaa mielikuvituksen laukkaamisen, mut silti välillä yllättää ittensä ajattelemasta, et mitäs jos nyt kuitenki olis tärpännyt..
muutaman kaverin vauvakuvia katsellessa on täs taas kyyneleet valuneet.. alkaa tää yrittäminen näköjään jo ottaa vähän koville..