Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

PIKKU2 KEVÄT

Kommentit (240)

Vierailija
81/240 |
12.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa mukaan Solveig! Meidän esikoinen on kuukauden verran nuorempi, kuin teidän.

Kolme päivää viidestä on nyt clomeja nappailtu. Alavatsaa turvottaa ja välillä ketuttaa, öisin pientä kuumotusta ja valvomista. Siinäpä ne oireet. Ensi maanantaina on vasta ultra. Sitä ennen ei paljon kannata kammarin puolella tehdä nukkumista kummempaa.

Plussatuulia ja keväistä mieltä!

Vierailija
82/240 |
14.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

NöpönÄidille toivon voimia ja jaksamista.

Romalle tsemppiä hoitoihin!

Me on innostuttu viime aikoina heilutteleen peittoja oikeen urakalla, vaikka ovis taitaa olla vasta tulossa. Mutta ihan mukava välillä, kun ei joka kerta ajattele vaan sitä, että onnistuko nyt. Jos se sitte onnistuukin ku sitä ei ajattele. Niin meillä eka kerralla kävi.

Plussia kaikille!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/240 |
14.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa Solveig!

ON: Hätähousuna jälleen aamulla testasin ja puhdas negahan se taas kerran sieltä tuli. Eipä sitten Luget tepsineet. Alkaa hiljotellen v..tuttaa tämä tilanne. Luget valvottaa mua edelleen, mutta 6 vrk olis vielä kuuria jäljellä. Ärsyttää sekin jos Luget entisestään venyttää kiertoa. Olen lukenut, että joillain täti tulee vasta viikonkin viimeisen annoksen jälkeen. Sepä tietäisi mulle liki 50 päivän kiertoa.... Päähän tässä hajoaa.

Vierailija
84/240 |
14.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iippulaiselle kestämistä kierron suhteen. Voi kyllä vähän turhauttaa tuo odottelu.

Mä vetäisin äsken viidennen eli viimeisen clomin. Iltaa kohti olo aina huononee, laatattaa ja turvotus on maksimaalista. Maanantain ultraa odotellessa. Hyvää viikonloppua kaikille!

Vierailija
85/240 |
14.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen jouduin ottamaan jo toistamiseen Cytotecit, kun ensimmäisistä ei ollut mitään tehoa. No nämä sitten todella tehosivat ja aikamoista oli olla 1v4kk esikoisen kanssa kahdestaan kotona, kun vuotoa tuli sitten mielettömät määrät ja heikotti, oksetti ja supisteli. No onneksi tämä alkaa olemaan jo ohi, ja parin viikon päästä testaan ja jos näyttää negaa ja jälkivuoto on lakannut niin uudelleen yrittämään. :) Liityn sitten taas seuraanne toukokuun puolella!

Plussatuulia kaikille!!!

Vierailija
86/240 |
15.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

NöpönÄiti voi kurja kun olet joutunut noi syömään vielä uudestaan.

Solveig: tervetuloa!

Käyttääkö kukana muu mitään ovis-ohjelmaa, tietokoneelle tai kännykälle? Mä aloin just käyttämään Androidille Ovuview:ta, merkkaillaan limat yms. merkit. Olen tykännyt! Esikkoa yrittäessä käytin Fertility Friendiä mutta en ole sitä jaksanut virittää ja toi kulkee mukana taskussa.

ON: meillä vaihteeksi hyvä uutisia. Tämä kierto saatiin hyödynnettyä. *jeee* Ilmeisesti tänään oli ovis kipujen mukaan ja eilen heilui peitot. Nyt lipittelen punkkua, vain lääkkeeksi ;-)

Vierailija
87/240 |
15.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa solveig!

Ja pahoittelut vielä kerran nöpön äidille.. en osaa ees kuvitella miltä susta tuntuu :(!

tääl olis ovispäivät kans käsillä.. kai ne sit pitää hyödyntää vaikka leikkuri odottaakin parin viikon päästä.. mutta eilinen (pv14) jäi jo väliin.. ehkä sit tänään..?!

oon vähän mieli maassa ku menetin rakkaan lemmikkini eilen, ja siitä on vaikee päästä yli.

asiasta nakkiin.. meneekö kukaan lapsimessuille hesaan? me ollaan menossa huomenna lauantaina elämäni ekaa kertaa :)!

Vierailija
88/240 |
18.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Solveig................... 11/30.....yk1

Fibsu..................... 12/21-.....??

Horsmankukka.... 16/24-28.....yk11

Tsu-ku................... 18/30.....yk13

Tatjuska................ 20/26-29.....yk19

Roma.................... 23/25-29.....yk18

Pienitoive.............. 25/29.....yk7

Vacsuli75.............. 28/28-34.....yk4

Iippulainen........... 34/35-40.....yk6

Cherrypie.............. 41/28.....yk2

Cherrypie..............luomuilua

Fibsu.....................Clomifen + Terolut

Horsmankukka....luomuilua

Iippulainen..........ovistikut + Lugesteron

Pienitoive..............luomuilua

Roma....................1. IUI 11/10-, 2. 01/11-, 3. 02/11-, 1. IVF 05/11

Tatjuska................Terolut

Tsu-ku...................luomuilua + ovistikut

Vacsuli75.............luomuilua

Vierailija
89/240 |
18.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pitänyt tietoisesti hieman palstailutaukoa, pahoittelut ettän päivitys on tästä kärsinyt. Oli vain pakko vähän lomailla tästä kuumeilusta, harmitti niin se ivf:n epäonnistuminen.

No, nyt taas katse on suunnattu eteenpäin, kohtahan tässä pääsee taas uuteen kiertoon. Lugeja olen lääkärin määräyksestä käyttänyt vaikka en olisi halunnut kiertoa pidentää, oltaisiin päästy uuteen yritykseen hieman nopeammin. Mutta tehdään nyt ohjeiden mukaan, näin ei myöskään pääsiäisen pitäisi sekoittaa uuden hoidon aloitusta.

Solveig: tervetuloa mukaan! Ilmoitathan tietosi, mikäli haluat mukaan tuohon esittelyyn. :)

Iippulainen: pahoittelut negasta. :( Dpo 10 on aika aikainen, toivottavasti testi olisi nyt plussaksi muuttunut. Peukut on pystyssä!

fibsu: mun pitäis aloittaa Clomit heti ens kierron alusta. Noi sivuoireet ei kuulosta kovin houkuttelevilta... No, pakko se on vain kestää. Toivottavasti tänään saat hyviä ultrakuulumisia. :)

Vacsuli: mä olen käyttänyt FertilityFriendia, se on ihan huippu kun mittaa lämpöjä.

Tsu-ku: meidän piti mennä lapsimessuille mutta jäi väliin sitten kuitenkin. Oliko hyvät messut?

Paljon plussatuulia kaikille!

Vierailija
90/240 |
18.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vacsuli: toivottavasti tulee vastetta ässäilyille.

Roma: oireet oli kyllä tosi lievät, joten en voi sanoa niistä kärsineeni. Toivottavasti pääset yhtä vähällä.

On: kävin ultrassa äsken. Yksi munarakkula siellä kasvaa. Oli nyt 12 mm eli muutaman päivän se vielä kasvaa ja ovis voisi olla pääsiäisenä. Mutta eikös ne munat kuulukin juuri pääsiäiseen?! Hoito-ohjeena oli touhuilla joka toinen päivä. Vähän hankalaa, kun lähdetään viikoksi reissuun tuttavien kanssa. No, kaipa sitä jotain keksitään.

Eli meillä mennään nyt toukokuun puoliväliin saakka joko menkkoja tai raskautta odotellen.

Hyvää pääsiäistä ja plussamyrskyjä kaikille! +++

Vierailija
91/240 |
18.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fibsu: Onnea matkaan oviksen hyödyntämiseen =)

ON: Testasin jälleen negan dpo 13, joten kyllä se on siinä. Tänään ja huomenna pitäisi Luget vielä tuikata ja sitten tätiä odottamaan. Onko sulla Roma vuoto alkanut aina heti Lugejen jälkeen vai oletko joutunut monta päivää odottelemaan? Mä nyt kyllä eniten odotan sitä, että saan taas nukkua kunnolla. ja nyt sitten pitäisi päättää otanko Femarin ensi kertoon jo käyttöön... Onko teillä kenelläkään ko lääkkeestä kokemuksia?

Plussatuulia kaikille!!!

Vierailija
92/240 |
19.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Solveig................... 12/30.....yk1

Fibsu..................... 13/21-.....??

Horsmankukka.... 17/24-28.....yk11

Tsu-ku................... 19/30.....yk13

Tatjuska................ 21/26-29.....yk19

Roma.................... 24/25-29.....yk18

Pienitoive.............. 26/29.....yk7

Vacsuli75.............. 29/28-34.....yk4

Iippulainen........... 35/35-40.....yk6

Cherrypie.............. 42/28.....yk2

Cherrypie..............luomuilua

Tsu-ku...................luomuilua + ovistikut

Vacsuli75.............luomuilua

Vierailija
93/240 |
19.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iipulainen: voi että, pahoittelut negasta. :(

Femarin ei ole mulle tuttu. Lugejen jälkeen mulla alkaa menkat 2-3 päivän päästä viimeisestä lääkkeestä. Kahden viimeisen inssin jälkeen tosin menkat alkoivat vaikka oli vielä kuuri päällä, se oli outoa. Millainen annostus sulla on ollut? Mulla oli alkuun 1 x 200 mg iltaisin, nyt on jo useamman kierron ollut 1 x 200 mg aamuisin ja iltaisin.

Fibsu: onnea oviksen metsästykseen! :)

Vierailija
94/240 |
19.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on Luget iltaisin 2 x 200 mg. Täytyy toivoa, että mullakin aika pian viimeisen annoksen jälkeen alkais, kun alkaa kp:t olla muutenkin jo aikamoiset. Lääkärin ohjeen mukaan mun pitäis aloittaa se Femar ens kierrossa, mutta jotenkin se hirvittää mahdollisten sivuoireiden vuoksi ja sitte tietty aina se vaara kun monirakkalainen, että kypsyykin liikaa niitä munasoluja. Ja ultrissa pitää käydä ja ne maksaa...

Vierailija
95/240 |
20.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iät: minä 22, mies 26

Esikoinen: tyttö 10/09

Yritys aloitettu: 08/10, aloitettu uudestaan 04/11 (mutta yrityskerraksi voi kyllä laittaa ykkösen)

Aloitin ovistikuilla testauksen eilen, jänskättää kun alkaa lähennellä mahdollinen aika!

Vierailija
96/240 |
21.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

..tai ehkä kp2, hieman tulkinnan varainen asia. Ja päätin mennä vielä tämän kierron pelkillä Lugeilla.

Vierailija
97/240 |
24.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas palsta hiljentynyt, onkos kaikki pääsiäislomilla?

Mä täällä oottelen ens viikon tähystystä.

ovisaikoihin tuli tasan yks touhukerta, et ei varmaan mitään odotettavissa.

tosin mahassa jotenki juiluu oudosti, oiskos menkat taas alkamassa vähän etuajassa..

en oikeen tiedä et pitäiskö jännittää sitä leikkausta, ennemminkin ehkä mietityttää et mitä tapahtuu sen jälkeen.

jos piuhat on kiinni, tai jos ne onki auki..

ikävä kuulla lippulainen et taas kierto alko alusta :(!

toivottavasti tää kevät nyt antais meidän hormoonien hyrrätä oikeaan suuntaan ja alkais tuleen jo positiivisia uutisia meille kaikille :)!

Vierailija
98/240 |
25.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieman tausta sektorilla olen ollut viime viikkoina.

Odottelen tässä näinä päivinä tätiä kurvavaksi kp35 menossa ja dpo 10 (oletetusta oviksesta). Oli siinä edellisenä päivänä peiton heilutusta, mutta olen tosi pessimistinen raskautumisen suhteen, mutta toisaalta rinnat ovat olleet arat kohta viikon(???) No odotellaan...

Esikkolta jätettiin tutti pois pitkänä perjantaina ja lauantaina alkoisit yskä ja flunssa. No tutteihin ei palattu, mutta yöt olleet erittäin levottomia. "Vähän" huono ajoitus oli.

Vierailija
99/240 |
25.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vasculi, toi tissien aristus vois kuulostaa lupaavalta.. :)!

Meillä kans jätettiin tutti pois vähän yli kuukausi sitten kun olin lomalla.. Päivän verran kyseli, mutta aina muistutettiin et hiiri oli sen rikkonut ja itse laitto sen roskiinkin, niin siinä suhteessa päästiin helpolla..

mutta nukahtamis levottomuutta on sit ollu siitä lähtien. Ennen nukahti tutin kanssa tosi nopeesti, ja nyt voi sit kiekua tunnin tai enemmän sängyssä ennen unia.. puuh..

Huome pitää varmaan tehdä testi varoiks, ettei sit leikkurille mene plussan kanssa. ja huomenna saa sit soittaa sairaalaan sen leikkaus ajankin.

Vierailija
100/240 |
26.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iippulainen........... 6/35-40.....yk7

Solveig.................. 19/30.....yk1

Fibsu..................... 20/21-.....??

Horsmankukka.... 24/24-28.....yk11

Tsu-ku................... 26/30.....yk13

Tatjuska................ 28/26-29.....yk19

Roma.................... 31/25-29.....yk18

Pienitoive.............. 33/29.....yk7

Vacsuli75.............. 36/28-34.....yk4