Syyskuun sydämet 2011 maaliskuussa
Kommentit (84)
Ajattelin näin maaliskuun viimosena päivänä liittyä joukkoonne. Eka odotus menossa ja ja oli todellinen pommi ilmoittaessaan itsestään, lapsukaisia kun ei omin avuin luvattu kaikkien operaatioiden että keskenmenojen ym jälkeen. Nyt menossa 15.viikko eli tarkalleen 14+3. Perjantaina käytiin Terveystalolla ultrassa/niskapoimumittauksessa ja kaikki on aivan kohdallaan. Tää on kyllä upeeta :)
LA 26.9
Tinttamaria, tervetuloa joukkoon! Kiva saada mukaan lisää ihmisiä, joilla laskettu aika loppukuusta, jotta mun ei tartte ihan yksin sitten masuni kanssa tuskailla, että kaikki muut on jo saaneet synnyttää. Nimittäin minä olen ihan varmana siellä viimeisten joukossa, ellei sitten lääkärit suostu aiemmin käynnistämään. Jo kolme käynnistettyä synnytystä takana ja aina on päästetty yliaikaisiksi. Jopa silloin kun raskausmyrkytys kehittyi :( Syynä se, että mulle on yksi sektio tehty, ja sen vuoksi käynnistämisiä yritetään ihan viimeiseen asti välttää.
Olen jatkanut siivousta "apinan raivolla". Päätin tehdä juttuja, jotka olleet rästissä jo pidemmän aikaa. Tänään on sitten tullut putsattua viemäreitä, lavuaarien hajulukkoja, pyykinkuivurin kondensaattori ym mielenkiintoista. Pyykinkuivuri olikin niin karmeassa sotkussa, että ihme ettei ollut hajonnut! Hyi minua, kn olen ollut laiska siivoamaan.
Korvalääkäristä ei saatu hyviä uutisia. Tulehdus oli kyllä parantunut, mutta liimakorvaa nyt epäillään. Kuuden viikon päästä kontrolliin ja sen jälkeen mahdollisesti putkitukseen.
-Severooni
Musta tuntuu etten ole ees raskaana.. et olisin vaan turvonnut. :( Ei tunnu vieläkään liikkeitä, mä oon jo nähnyt painajaisia ettei siel olekaan enää vauvaa. Vaikka eiköhän se siellä ole :) Maanantaina onneks neuvola niin pääsee sydänäänet kuulemaan. Mulla menee kans hermot joka asiaan... ARGH! kauhulla odotan sitä kun mun pitää mennä toukokuussa töihin että miten mä kestän siellä :D Asiakkaat osaa välillä olla niin aaseja et huh huh :P vähän mä olen ylpee nyt itestäni, mutustan tässä porkkanoita ja mies lähti ostamaan namia itelleen.. ja kysy et haluanko mä, ni sanoin et "en" :D Ja se on ihme et pystyin hillitsee itseni! Noooo, mä stressaan aina painosta olin raskaana tai en.. mut viime raskaudesta tuli tosiaan niitä kiloja 27kg, ja sairaalaan jäi joku 4kg... niin olin ihan et "voi PRKL näinkö paljon mulle jäi näitä kiloja" mutta sitten 4kk synnytyksestä ei ollut enää ku 5kg lähtöpainoon! Enkä siis tehnyt yhtään mitään, paitsi vaunuilua :) Ja 2kg oli tosiaan enää ennen tätä uutta raskautta. Mutta parempihan se olis että ei tulis niitä kiloja liikaa.
Mutta eipä tänne siis kuulu mitään. Huoh.
Mimmi ja kerttu viikot jotain... en ees tiiä. 16+ jotain kai :D
Nyt ei ole enempää aikaa kirjoitella, mutta tsemppiä meille kaikille!! Ollaan me aika terästä! Pomoista ja arjen vääntämisesta huolimatta! Häntä pystyyn, aurinko alkaa ihan pian paistamaan!!
t. k@hden äippä :D