Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Syyskuun sydämet 2011 maaliskuussa

Kommentit (84)

Vierailija
1/84 |
28.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uutta listaa pukkaa. Ne joilla ei vielä lasketut ajat näy listalla, niin reilusti vaan kertomaan :)

Rv 11, vielä kolmen tunnin ja viiden minuutin ajan.

Vierailija
2/84 |
01.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se olis maaliskuu sitten, kyllä aika menee nopsaa.. Kohta se ihana kevät tulee, nyt jo ollut aivan ihania kelejä ulkona! :) Aurinko piristää kummasti.

Täällä voidaan ihan hyvin, ei mitään ihmeellistä. pitäs vaan saada itteensä niskasta kiinni et lähtis kuntosalille tai johonkin jumppaan. Vaikka kotona saakin koko ajan "juosta" ton esikoisen perässä kun on oppinut konttaamaan, niin menee aina sellasiin paikkoihin mihin EI SAA mennä! :D no eipä se nyt tässä vaiheessa haittaa, mut kiva sitten kesällä juosta mahan kanssa sen perässä ympäri pihaa... :D Välillä tulee vielä huono olo.. mutta hyvin harvoin.

Mun piti tänää päästä hierojalle, mutta se hieroja olikin tullut kipeäksi, niin en pääsekään :(

Torstaina olis taas neuvola, siellä kuullaan ekaa kertaa sydänäänet! :)

mimmi ja "kerttu" 12+1

Sisältö jatkuu mainoksen alla
3/84 |
01.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heips kaikille pitkästä aikaa!

Oon välillä käynyt lueskelemassa teidän toisten kirjoituksia mutten ole saanut itse aikaiseksi kirjoitella kuulumisia. Nyt siis jotain. Kävin viime viikolla ultrassa ja kyllä siellä ihan oikeasti näkyi ihka elävä pieni potkuttelija ja sydämen sykkeenkin näin ja kuulin. Uskomatonta! Se on joka kerralla yhtä ihmeellistä, vaikka tämä onkin meillä jo kolmas ihme. Huonovointisuus on jo enimmäkseen muisto mutta väsymys ei...joka päivä tartten päikkärit muuten oon niin väsynyt ja pahalla tuulella, ettei mitään rajaa.

Tällaisia mietteitä tällä kertaa täältä...niin, ja laskettu aika oli 4.9. ja luultavimmin Kättärille oon menossa synnyttämään.

Lizzy ja muru 13+2

Vierailija
4/84 |
01.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heipparallaa täältä meiltäkin!

Mä oon "päässyt" avautumaan työkavereille tästä meidän kolmannesta... Ihan mukavaa on palaute ollut. Jopa ihan esimiehenkin palaute/kommentti tähän uutiseen oli ihan mukava, että eipä tässä sitten muuta kuin vatsaa oikein kunnolla kasvattamaan! ;)

Meidän esikkoa jännittää kovasti uusi vauva, on höpöttänyt siitä jo vaikka mitä isälleenkin. Haluaisi jo kovasti tuntea miten vauva liikkuu mun vatsassa. :D Sanottu on, että pitää vähän odottaa... odottaminen on vain niin kamalaa 5 veen mielestä.

Tänään olin lääkäriultrassa, pituutta oli taas tullut sentti lisää, tarkalleen ottaen ollaan 12+3 viikoilla. Niskapoimuturvotusta ei ollut ns. yhtään. Veriseulaan en ole menossa, en vain halua tulla raskausaikana ylimääräisiä pistellyksi. Ei siihen oikein muutakaan selitystä ole... Se vuotokin on lähes kokonaan tyrehtynyt, en saa enää nostella mitään painavaa. :( Mutta iloinen asia oli se, että mitenkään kohtuun, sikiöön tai istukkaan se ei ole vaikuttanut, kaikki on niin kuin pitääkin. Mikä on hyvä asia. :)

Käsitöistä täällä on puhuttu jo viimekuussa kovasti. Mä oon kans käsityöihmisiä, pidän kutomisesta ja ompelusta (sistustustekstiilejä olen viimeaikoina vain ommellut). Mutta lapset ovat kyllä hyvin vieneet sen ns. ylimääräisen ajan, mikä on joskus ollut sille ompelulle, joten en oikeastaan enää mitään tee. Tälle uudelle tulokkaalle ajattelin kyllä virkata oman villapeiton vaunuihin, mulla on tosi kaunis malli jo valkattuna samoin langat etsittynä, mutta energiaa iltaisin virkkailuun ei ole ollut. Kun lapset ovat menneet nukkuun, niin menen minäkin! ;)

Me myös uidaan kesäisin paljon. Oonkin päätäni vaivannut sillä, että mistä saan kivan äitiysuimapuvun kesäksi! En nimittäi ole koskaan kesällä ollut näin tukavasti raskaana kuin nyt tulen olemaan! Olenkin katsellut netistä englannista ja jenkeistä uikkareita, on aikaslailla erilaiset markkinat kuin täällä meillä!! Kun vaan saisin aikaiseksi tilattua, tai osaisin lähinnä päättää että mikä olisi se kivoin malli... Mä siis kun ihan mielelläni haluisin, että olisi sellainen vatsan peittävä toppi (tankini?) ehkä joku kiva kokouikkari, en haluis meidän pirpanoiden kanssa olla rannalla ihan vatsa paljaana vanhoissa venyneissä bikineissä. Ja en oo edes ajatellut itse tehdä sitä uikkaria. :)

Mun ilta-yö pahoinvointi ei oo vieläkään ihan loppunut, se on tullut takaisin. Sitä odotellessa, että iltaisin olisi vähän pirteämpi olo niin mieskin tykkäis. :D

t. k@hden+1 äippä rv 12

Vierailija
5/84 |
01.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä menin helmikuun keskustelusivulle automaattisesti, kun sivuhistoria sitä ehdotti ja sitten ihmettelin, kun kukaan ei oo päivitelly kuulumisiaan :D. Kunnes sitten tajusin, että tosiaan, maaliskuu....

Mulla olo jatkuu ihan entisellään, ällöä oloa on ainakin iltasin, mutta muutenkin se muistuttelee kyllä. Joskus auttaa syöminen, toisinaan ei mikään. Väsymyksestä huolimatta työpäivät oon jaksanu hyvin, mutta vapaapäivät on kyllä aikaslailla menny sohvalla maaten. Tänään rv:t on 11+2.

Torstain ultraan tuntuu olevan niiin pitkä aika.

Mä en oo vielä miettinyt mitään mammavaatteita, mutta vatsa alkaa kyllä jo pikkasen pullottamaan, joten täytyy niitäkin tässä alkaa katsella :).

6/84 |
01.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin alkuun se että pentsin arvioitu toimitus aika on se 8.9 kun se tuolta listasta vielä puuttuu.

Väsymys alkaa onneks vähän helpottamaan. Viime torstaina oli ultra ja kaikk oli hyvin. Koon mukaan mennään muutamaa päivää pidemällä mutta la:aa ei muutettu. Esikoisen kanssa sama juttu eli mulla ovis on vähän keskivertoa aikaisemmin, "normi"kiertoon nähden. Niska poimua tuskin ollenkaan ja veriseulat negatiiviset. Varsinainen vastarannan kiiski siellä kasvaa kun ei ois milään suostuntu näyttämää niitä puoliaan mitä ois pitänyt.

Mä siirryi viime viikolla äityis vaatteisiin. Maha on jo aika selvä, ja mulla on hyvin herkkä kohtu joka kipeytyy helposti jos esim housut painaa. Ultran jälkeen oli kohtu tosi kipeä pari päikvää kun kätilö yritti saada pentsiä kääntymään suotuisampaan asentoon.

Mullehan noi käsityöt ei ole pelkästään harrastus vaan ihan virallinen "tutkinto" nimike. amk tutkintokin oli halusessa mutta nyt kyllä on todettava että se jää kesken, muita itressejä liikaa. Nautin ompelemisesta ja suunnittelemisesta, neulominen ja virkkaaminen on oivaa helpotusta käsien turhautumiseen. Niitä pääseevain liian harvoin toteuttmaan. Suunnittelu rattaa tosin raksuttavat päässä ihan kokoajan.

vähän oon tunnustellut että jotain liikennettä ois mahassa havaittavissa mutta niin hentosta että en voi olla vielä varma. Esikoisesta liikkeet tuntu ennen rv16, mutta silloin oli istukka takana nyt aika selvästi kasvamassa eteen eli vaimentaa tuntemuksia.

Meillä tosiaan on se dobleri lainassa, ja kyllä mä sitä käytän, mutta ymmärrän sen että kyllähän sillä sen äänen kuulee mutta ei se mulle mitään kerro onko sielä kaikki hyvin. Eniten siitä on mulle iloa kun se sykkeen kuunteleminen rentouttaa mua hyvin voimakkaasti

Pamppis: näytät olevan kans päksin alueelta, ootko synnyttänyt aikaisemmin täällä? mulla kaveri on synnyttänyt täällä ja lievästi traumatisoitunut synnytyksistään, joten tarinat täältä on vaan kovin negatiivisia. Toki osaan olla neutraali kun on vaan yhdestä ihmisestä kyse mutta ois kiva kuulla jonkun muunkin fiilis.

Xarda ja pentsi 12+5

Vierailija
7/84 |
01.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikka.

Kävin tänään np-ultrassa ja la siis muuttui. elikkä nyt se on 5.9. ja olen jo viikolla 13+1. hurjaa :D huomenna kerron asiasta vanhemmilleni kun on tuoreet kuvat uudesta tulokkaasta todisteena :) jännittää hieman.

joku kyseli/pohti, että kannattaako vauva-lehteä tilata. minä olen ainakin tykännyt lehdestä kovasti vaikka kyllähän siinä samat aiheet pyörii vuodesta toiseen. mulle on tullut lehti pari vuotta. eniten tykkään lehden tosi tarinoista, jotka ovat välillä todella koskettavia. ja kyllähän siitä saa tietoakin irti. ainakin silloin kun esikoista odotti ja kaikki oli uutta ja ihmeellistä.

ostin tänään muutamia vaatteita itselleni kun kaupunkiin pääsin. olisi ihanaa osata ja ehtiä itse väsätä vaatteita, mutta eipä taida minun taidot riittää :D löysin ale-rekeistä muutaman mamma-vaatteenkin ja nyt vaan odottelen että maha kasvais.

pojalle löytyi lindexiltä ihania vaatteita ja olisin voinut ostaa vaikka kaupan tyhjäksi :D tiedän kyllä mihin suuntaan sitten uudelle tulokkaalle ostaan vaatteita kun aika koittaa.. ;)

tästäpä tulikin mieleeni, että oletteko vielä miettineet äitiyspakkauksen ottamista..? etenkin te, joilla on jo lapsia ja varmaan vaatteitakin kertynyt jonkin verran.

ihanaa maaliskuuta kaikille!

Vierailija
8/84 |
02.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käväsin eilen katselemassa vaatetarjontaa ja pakko oli jo kesäksi ottaa ihanan kevyen oloiset kangashousut + kotia kunnon lököcolleget :D

Lainasin kaverilta astetta isompia farkkuja jotka vielä menevät päälle ilman että ahdistaa, ostaisi sitten vasta oikiat äitiysfarkut. Onneksi tuntui kyllä malleja löytyvän moneen makuun, ainakin Oulusta.

Itse kyllä tilaan sitten ton äitiyspakkauksen, kun ensisynnyttäjänä ei tuota tavaraa oikein vielä ole.

Huomenna olis sitten lääkäri-neuvola aika, saas nähhä mikä siellon tuomio :)

Nyt on ihmeen paljon ylimääräistä virtaa, johtuu varmaankin siitä, kun olen talvilomalla, mutta kauhee nurkkiensiivonta meininki on kuitenkin meneillään..hyvä näin ^^

Vierailija
9/84 |
02.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotettu doppler saapui postista. sitä sitten eilen illalla mallailtiin mahalle vaikka mistä kulmasta. Kahdenkymmenen minuutin etsinnän jälkeen löytyi vihdoin elämää. :)

ekat mammafarkutkin on ostettu, kun vanhat menin syksyllä myymään ystävälle :/

Äitiyspakkaus otettiin esikoiselle, mutta ei sitten kakkoselle. Mies kovasti haluaisi pakkauksen kun ei aiemmin sellaista ole saanut (esikoiseni ei siis hänen lapsi). Olen nyt harkinnut että tekisin miehelle ennemminkin isyyspakkauksen sillä 140€. En oikein tykkää muutenkaan pakkauksen sisällöstä ja siitä ettei tuotteet ole kotimaisia. Haluaisin mielummin ostaa jotain kotimaista ja sellaista mitä varmasti tarvitsemme.

rv12

Vierailija
10/84 |
02.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sydänäänet oli vahvat, kaikki arvot hemoglobiinia lukuunottamatta kohdillaan ja suureksi yllätykseksi paino oli vähän pudonnut ekasta käynnistä. Liekö aamuisella ajalla ja vaatetuksella osuutensa asiaan, olen mielestäni kyllä syöny ihan reippaanlaisesti. Nyt sitten aloittelen lisäraudan syöntiä, josko väsymyskin vähän helpottaisi. Löytyykö muita alhaisesta hemoglobiinista kärsiviä? Mitä merkkiä suosittelette? Itse aloittelen nyt neuvolasta saadulla Obsidanilla.

Kyllä välillä ajatuksissa tulee teidän joidenkin hankkimaa kotidoppleria ikävä! Ehkä se "todistusaineiston kaipuu" helpottaa kunhan liikkeet alkaa tuntua. Vaikka kyllähän toi pömpöttävä vatsakin jo jostain kielii.. Nyt alkaa ensimmäiset tutut huomata paisumisen ja huomenna olisi tarkoitus paljastaa ylläri myös työpaikalla. Saa sitten syyn kanssa avoimemmin olla pahoinvointinen tai väsynyt - joskin aika helpolla olen päässyt.

Äitiyspakkauksen ottamista on jonkin verran kommentoitu. Meillä kun edellisestä vauva-ajasta on pian se 10 vuotta, ei jäljellä ole oikeastaan mitään. Siksi äitiyspakkaus on aika luonnollinen valinta. Onneksi lähipiirissä on paljon vauva-aikaa lopettelevia, joten tarvikkeita saadaan varmasti käytettynä ostettua jonkin verran. Vielä en kuitenkaan ole antanut itselleni lupaa innostua liikaa.. :)

Rentouttavaa lomaa lomailijoille! Oma parin viikon loma alkaa nyt jo olla muisto vain.. Mutta onneksi hyvä sellainen!

rv 14+0

Vierailija
11/84 |
02.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko kellään tietoa koska mahdollisesti julkasevat kuvat vuoden 2011-pakkauksesta? Pitäis kuulemma ihan lähiaikoina tulla uusi paketti. Meillä ainakin vaikuttaa päätökseen myös se mitä mahtaa pitää sisällään. Onhan sen saaminen kuin aikainen joululahja. Molemmille olen sen ottanut, ja uskon kyllä nytkin valitsevani paketin rahan sijaan.

Uutena vaivana supparit, yök. Ei kipeitä, toosi kireitä vain. Ei tarvii paljon painaa housunreuna, tai olla pissahätä, kun alavatsa pingottuu kireäksi.En muista aikasemmista vielä näillä viikoilla olleen näin pahana. Myöskin on verenpaineet järkkyalhaalla, kamalia huimaus-pahaolo-tuskanhiki-kohtauksia ihan kauppareissuilla ja kuumassa suihkussa. Valivali:)

Muuten tää on I-HA-NAA!! Eikä enää edes nukuta:)

linnea 13+6 vielä kolme tuntia

Vierailija
12/84 |
02.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt tuntuu, että aika lentää niiin siivillä ettei ehdi täälläkään käydä kuin lukemassa jutut pikaisesti..

viime viikolla oli np-ultra ja kaikki oli juuri niinkuin pitääkin..ihana helpotus! sen jälkeen olikin sitten jotenkin luonnollista kertoa lapsille, suvulle ja työpaikallakin..nyt tuntuu niin helpottuneelta kun ei tarvitse salailla keneltäkään..uutinen on otettu ihanasti vastaan!

lapsista on jännittävää saada vauva taloon, joskin 5 ja 4 wee eivät vielä oikein ymmärrä kuinka kauan pitää odottaa..innoissaan ovat siitä, että syksyllä heidän ei tarvitse mennä päiväkotiin vaan pääsevät kerhoilemaan.

äitiyspakkauksen kuvia kanssa odottelen kelan sivuilla; uskon kyllä, että pakkauksen otan, joku puhuikin kuin joululahjasta! kolmen viime vuoden aikana olen laittanut kiertoon lähes kaikki vauvatarvikkeet..tosin yksi työkaveri jo tarjosi vaunuja eli kierto taitaa toimia myös tähänkin suuntaan..

ällötysolotila on melkein kokonaan poissa mutta väsymys on melkoinen; taitaa määrätä rautakuurille neuvolasta.

niin ja laskettu aika siirtyi parilla päivällä aiemmaksi eli nyt se on 8.9. masuasukki vielä ilman varsinaista tekonimeä mutta eiköhän tuokin kohta keksitä..

nyt nukkumaan, öitä! j apahoittelut tämä oli hyvin pitkälti omaa napaa-kirjoittelua!

Vierailija
13/84 |
02.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitiyspakkauksesta, viime vuonna se uusi eli (2010) vuoden pakkauksen kuvat tuli vasta joskus kesäkuussa tai jotain :/ Me ei kyllä varmaan oteta sitä pakkausta nyt kun , esikoinen on tosiaan kohta 8kk, niin ei oikein tartte. Just sopivasti käy pieneks kaikki ennen kuin uus syntyy :)

Mä kävin salilla tänää oli ihan jees, tosin mua ahisti kun siellä oli kamala "ruuhka" ja joutu venailee kaikkiin laitteisiin niin en sitten jaksanut odotella ja tein vaan jotain. -_-

Huomenna olis neuvola meilläkin, saas nähä mitä on tullut painoo ja onko hemoglobiini alhaalla..

Joku tuossa kyselikin alhaisesta hemoglobiinista, niin mulla oli esikoisesta tosi alhaalla koko ajan, se obsidan on ihan hyvä, mutta mulla tuli siitä maha ainakin tosi kipeeks, kannattaa ottaa se iltasin ennen ku menee nukkuu. Loppu raskaudesta mä jouduin ottaa myös nestemäistä sen tabletin lisäks, ku piti synnytykseen saada se nousemaan. No synnytyksen jälkeenhän mä meinasin sitten pyörtyy samantien, ni hemppa oli sellanen 73... :( Sain sitten 2 pussii verta. Et kannattaa kyllä sitä hemppaa koittaa nostaa ihan tosissaan.. jos mä en olis saanut sitä nousemaan sillä mega rauta kuurilla, niin olisin ollut ihaaaan kuollut synnytyksen jälkee. :D

sori, meni vähä sekavaks :DD

Kirjottelen huomen lisää noita neuvola kuulumisia! :)

Mimmi ja kerttu 12+3

Vierailija
14/84 |
03.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äippäpakkauksesta. Me otettiin se aikoinaan esikoiselle, mutta ei kakkoselle. Silloin meillä oli kaikki säästössä ja kaikki vielä niin hyväkuntoista, että enemmän oli käyttöä sille rahalle. Tosin, lasten vaatteet ja tarvikkeet on niin kalliita, vaikka ei mekään mitään himo-kuluttajia olla että tarvitsisi olla kalleinta ne tarvikkeet, niin tuntui ettei se kakkosen 140€ tuntunut paljon missään sitten loppujen lopuksi...

Nyt siis otetaan taas pakkaus, sillä mä tuossa jo viimekesänä julistin, että meidän lapsiluku on tässä kahdessa! Ja tavarat lähti kiertoon. Vanhasta äippäpakkauksta ei taida olla muuta kuin makuupussi jäljellä. :)

HelmiOlivian kanssa en oo kyllä samaa mieltä siitä, että etteikö pakkauksessa olisi "kotimaista". Itsekin olen suunnitellut tähän uuteen v. 2011 pakkaukseen tuotteita, jotka siellä on, ja kyllä tuotteista ainakin osa on hyvinkin kotimaisia siinä suhteessa kun miettii missä se aivotyö, tuotekehitys ja testaus on tapahtunut. Tuotannosta en kommentoi mitään, sillä Kelakin kilpailuttaa tuotteet aika rankasti, ei kenelläkään ns. kotimaisella tuotemerkillä ole yksinkertaisesti varaa tuottamiseen täällä, koska työnhinta on niin korkea. Kuitenkin se sama laatu ja osaaminen pyritään takaamaan, vaikkakin itse ns. kokoonpanotyö tehtäisiin ulkomailla. Olen itse siis pitkään ollut töissä tektiili- ja vaateteollisuudessa, mikä on aika kuoleva ala täällä Suomessa, mutta ei me muuten saada meidän lapsille sopivia ja säihin käypiä vaatteita, ellei niitä Suomalaiset kehitä. Siksi en kyllä dissaisi äitiyspakkausta sillä argumentilla, ettei se olisi kotimainen. Etunahan se on myös aivan ainutlaatuinen! :)

Oma napa voi hyvin ja on alkanut kasvaa, mutta mäkin odotan kyllä malttamattomana tietoa siitä, että mitä muuta siellä uudessa ä-pakkauksessa on kuin ne mitä jo tiedän. ;)

t. k@hden+1 äippä pian viikolla rv 13..

Vierailija
15/84 |
03.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

viikko ja tuloksena se että minut voi poistaa syys mammoista =( Tänään selvisi lääkärissä että pieni ei ole kehittynyt ensimmäisten viikkojen jälkeen ja raskaus joudutaan keskeyttämään =( Viikkoja ehti kertyä 11+1..

Parempaa onnea muille odottajille ja hyvää loppu kevättä..

Vierailija
16/84 |
03.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi ette ole mua vielä listoilta poistanut. Lupaan kirjoitella useammin jatkossa.

Mun on tää alkuvuosi mennyt kuin sumussa. Isäni vointi huononi tramaattisesti alkuvuodesta ja istuin sitten sairaalassa hänen rinnallaan viimeiset päivät. Sitten tuli hautajaisjärjestelyt sun muut siihen asiaan liittyvät. Ja kaiken kruunasi vielä meidän muutto isompaan asuntoon. En ole paljon edes ehtinyt/jaksanut teidän kirjoituksia lukea mutta nyt jaksan taas keskittyä palstailuun.

Ultrassa kävimme muutama viikko sitten ja kaikki oli kunnossa. Tosi vilkas pikkukaveri siellä esitteli kuperkeikkojaan. Viikkoihin nähden oli viikkoa isompi mutta la ei silti muutettu.

Muutaman kerran olen tuntenut oudon "muljahduksen", joka sit ultrassa osoittautui kuperkeikaksi. En silti vielä ole varsinaisia liikkeitä tuntenut ja nuokin ihan satunnaisesti.

vauva-10 ja kuutti 14+3

Vierailija
17/84 |
03.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi kurja kuulla, että sinulle kävi noin. Toivottavasti kaikki sujuu hyvin, eikä vaikeuta mahdollisia jatkosuunnitelmia. Jaksamista!

Vierailija
18/84 |
04.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meille paljastui eilen ultrassa, että onkin kaksi alkiota. Mittojen mukaan ikää oli toisella 3 päivää, toisella 4 päivää enemmän kuin kierrosta laskettuna, joten aika hyvin näyttävät porskuttavan.

Omissa kalvoissansa ja omilla istukoilla ovat, joten sen puolesta on kuulemma "matalan riskin kaksosraskaus". Tosi hurjalta tuntuu!

Vierailija
19/84 |
04.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea tuplasti, ihania uutisia! Ei olekaan muita tuplia vielä kuulunut :)

Minzalle voimia ja jaksamisia.

20/84 |
04.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elikkäs me käytiin uudelleen ulrassa jossa niska oli 0,5% eli ei tarvitse menettää yöunia, toisaalta laskettu palasi takaisin ekaan suunnitelmaan eli 12.9. Siellä se vain kölli, että piti hyppiä tasajalkaa että alkoi heräilemään.

Mä miettisin myös tuota dopleria, mistä ostit ja mitä maksoi?

Meidän vauva oli vasta tooosi pieni, 5,5cm. Mutta, eipä tuo esikoinenkaan ollut jättiläinen, vaikka meni yli lasketun niin oli vain 50cm :) Ehkä voi vähän liittyä siihenkin että olen sukuni pisin nainen, 165cm :)

12+4