Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Prinsessoistaan ylpeät"

Vierailija
28.02.2011 |

On se jännä, kun pitää niin kovasti todistella sitä ylpeyttään, kun on jo kahden (tai peräti kolmen) "prinsessan" isi ja äiti. Poikien vanhempien ei tarvitse ylpeyttään hehkuttaa - kaikki tietävät sen muutenkin :-)

Tämä seikka tuli mieleeni eilen kun lueskelin Aamulehden Ihmiset-osion uutisia.

Ja nyt jäädään odottamaan milloin ensimmäinen kateuskortti lentää keskusteluun.

Oikeasti olisi vaan kiva tietää, mitä näiden mammojen päässä liikkuu, kun noin nolosti mennään laittamaan lehteen? Asiallista keskustelua lienee kuitenkin turha odottaa.

Kommentit (125)

Vierailija
81/125 |
28.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tämäkin keskustelu - kuten arvasin.

Joku sanoi mua sukupuolirasistiksi ja vaikka miksi, ja kuitenkin vain ihmettelin niitä noloja ilmoituksia?

Jessus.

Ap

Vierailija
82/125 |
28.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

johtuen ihan siitä että sattuvat olemaan jostain syystä kovin ylivilkkaita ja aggressiivisia. Fakta elävästä elämästä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/125 |
28.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä te poiksatytöt olette olleet sitten isällenne niitä poikia olisi halunnut teistä poikaa....

Mulla on kaksi veljeä, joten oli niitä poikiakin (olen siis perheen ainoa tytär). Ei mua ole kasvatettu poikatytöksi, kasvoin sellaiseksi ihan itse. Mun isä ei ole mikään äijäkulttuurin edustaja, ei harrasta metsästystä, joukkueurheilua tai autoja, vaan lukemista, kulttuuria ja koiran kanssa lenkkeilyä.

Ehkä tavallaan olen isälle mieluisin lapsi sillä tavalla, että olen meistä sisaruksista eniten kiinnostunut lukemisesta ja tiedon omaksumisesta.

Oikeasti, voisko nää jutut lapsellisemmaksi mennä?

Vierailija
84/125 |
28.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun täytyy olla sokea tai lukutaidoton mikäli et ole niitä nähnyt...ettei vaan olis lukijassa nyt vika eikä ilmoittajassa?

Vierailija
85/125 |
28.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisko enemmän hyväksyttävää siis ihannoida metsällä käyvää tytärtä kuin mekoista tykkäävää tytärtä? Kyllä mun mies ainakin tykkää kun tytöt meillä ovat tyttömäisiä ja tykkää kun tuovat sen esillekin....onko tässä taustalla se että perinteisesti kaikki poikamainen mielletään paremmaksi kuin tyttömäinen? Mä en ainakaan haluaisi että tyttäreni tykkäisivät metsästämisestä sen voin sanoa ihan suoraan eikä tykkäis mieskään.

Vierailija
86/125 |
28.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti, voisko nää jutut lapsellisemmaksi mennä?

Aika maksimissa ollaan, tsemppaamalla voidaan vielä vähän alemmaksi päästä!

Vierailija
87/125 |
28.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna kaikkien kukkien kukkia.

Monilla menee kenties hieman överiksi lasten hellittely nimittäminen, mutta onkos tuo ihme, rakkaus saa ihmeitä aikaan.

En nyt tarttuisi sanaan, vaan olisin tyytyväinen, että lapsiaan rakastavia vanhempiä vielä löytyy, sillä sitä kolikon kääntöpuolta löytyy ihan kylliksi.

Ja miksei saisi olla ylpeä? Miksei se oma rakas lapsi saa olla prinsessa? Vahingoittaako tämä jotain? Tytöillä muutenkin tulee n 3-6.v prinsessavaihe, pitääkö sekin eliminoida.

Nolosti laittamaan lehteen? Miksi tunteitaan pitäisi piilotella, ihana muisto tuollainen lehti-ilmoitus on jälkeenpäin. Minusta noloa olla noin sairaalloisen ihmeissään muiden tekemisistä. Se oma tyyli toimia kun ei välttämättä ole se ainoa ja oikea.

Ei voi mitään, mutta kyllä se kateus tästäkin kirjoituksesta jotenkin huokuu. Se pieni tyttönen, sun oma prinsessa jäänyt kuitenkin syntymättä? Niin tai näin, minä olen oikein ylpeä jokaisesta murusestani ja en häpeä sitä maailmalle ilmoittaa, ikävä jos toisten onni saa sinulle kasvimaa nenään ilmiön aikaan. Vedä happea ja avarra maailmaasi, tapoja on monia :)

Vierailija
88/125 |
28.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

se mieluisin lapsi kun osas olla tietynlainen...samaan syssyyn halveksii toista isukkia joka ihailee tyttäriään koska nämä ovat tyttömäisiä. Melkoinen ´ristiriita!

Vierailija
89/125 |
28.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. yhden prinssin ja kahden prinsessan ylpeä äiti

Vierailija
90/125 |
28.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tämäkin keskustelu - kuten arvasin. Joku sanoi mua sukupuolirasistiksi ja vaikka miksi, ja kuitenkin vain ihmettelin niitä noloja ilmoituksia? Jessus. Ap

Toi otsikon lause lähinnä kopsahti. Toisaalta noloa sulle, noloa mulle? Kukin taplaa tyylillään. Inhottava ketju vaan tuli. Lapset ovat saatuja, ei hankintoja. Ei prinsessat eikä prinssit:)

Vierailija
91/125 |
28.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja nyt täällä siis joku joku jo kehuskelee sillä että oli isälleen se mieluisin lapsi kun osas olla tietynlainen...samaan syssyyn halveksii toista isukkia joka ihailee tyttäriään koska nämä ovat tyttömäisiä. Melkoinen ´ristiriita!

mä en puhu menneisyydestä vaan nykyisyydestä. Enkä mä yritä isäni takia olla mitään, olen tällainen ihan luonnostani. Ja missä kohdassa halveksin ketään muita?

Vierailija
92/125 |
28.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mistä ap saanut päähänsä ettei poikalasten vanhemmat julista? REPS

Vierailija
93/125 |
28.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

etkö juur kertonut että olit isukin lempilapsi kun olit tietynlainen (halukas oppimaan ja lukemaan)? Etkö tuolla aiemmin ihmetellyt kun mies ihailee prinsessamaisia tyttäriään (ikään kuin se merkkais ettei toisenlainen kelpais)?

Vierailija
94/125 |
28.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

"prinsessa" kun taas moni toivoo pojan olevan "miehekäs"...minusta ihan luonnollisia toiveita eikä se tarkoita sitä etteikö se toisenlainenkin olis yhtä rakastettu silti.

Vierailija
95/125 |
28.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta siksi kai tyttöperheiden tytöt onkin niin hirviöitä kun kukaan ei pidä heille kuria ja aidosti välitä heistä, eikä aseta rajoja kun he ovat vain prinsessoja, jotka pyörittää vanhemmat pikkusormen ympärille.

Surullista.

Onko sinulla noin kova tyttölapsen kaipuu, että täytyy tähän ketjuun suoltaa tyttövihaisia viestejä ja poikahehkutusta? Olen niin saletti, että näistä suurin osa on yhden ja saman kirjoittajan näppikseltä, kirjoitustyyli on ihan sama.

Vierailija
96/125 |
28.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta siksi kai tyttöperheiden tytöt onkin niin hirviöitä kun kukaan ei pidä heille kuria ja aidosti välitä heistä, eikä aseta rajoja kun he ovat vain prinsessoja, jotka pyörittää vanhemmat pikkusormen ympärille.

Surullista.

Onko sinulla noin kova tyttölapsen kaipuu, että täytyy tähän ketjuun suoltaa tyttövihaisia viestejä ja poikahehkutusta? Olen niin saletti, että näistä suurin osa on yhden ja saman kirjoittajan näppikseltä, kirjoitustyyli on ihan sama.

Vierailija
97/125 |
28.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin neitiä että...lähes 2v tyttö kun tykkää mekoista ja koruista ja käy itseään pyörittämässä peilin edessä ilman että kukaan olis opettanut. Halventaako tää nyt sit mun lapseni jotenkin kun isukki tykkää näistä piirteistä? Tarkoittaako nyt tää muka sitä että kun ja jos tyttö muuttuukin poikatytöksi isukin rakkaus loppuu? Voi teitä eräitä kun osaatte olla niin hakusessa...

Vierailija
98/125 |
28.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se pikkusormivertaus on vain kuvaannollinen vertaus ei siis tarkoita sitä että tyttö saa kaiken tahtonsa läpi...tarkoittaa lähinnä sitä että isukki ihastelee tytön kaunista mekkoa, kiharoita ja tuntee ylpeyttä siitä että on saanut prinsessan aikaisekssi...tämän tajuamiseen tosin tarvitaan jo vähän tunneälyä sitä ei kai kaikilla palstalaisilla ole? Ja sulle joka vertasit tätä ihailua pedofiliaan HOMMAA LÄÄKITYS TAI HOITO PIAN!

Vierailija
100/125 |
28.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsi oliis sukupuoleensa suuntautunut eikä tuleva homo tai rekkalesbo...tätä on ihan turhaa kieltää se on elämää ja karua sellaista mutta mikäli lapsi ei olekaan sitä mitä toivottu ei se meinaa sitä ettei olis yhtä rakastettu useimmiten...siksi niitä prinsessoja ja prinsejä ylistetään. Sillä halutaan korostaa sitä sukupuolta missä ei ole mitään pahaa!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kolme