Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Prinsessoistaan ylpeät"

Vierailija
28.02.2011 |

On se jännä, kun pitää niin kovasti todistella sitä ylpeyttään, kun on jo kahden (tai peräti kolmen) "prinsessan" isi ja äiti. Poikien vanhempien ei tarvitse ylpeyttään hehkuttaa - kaikki tietävät sen muutenkin :-)

Tämä seikka tuli mieleeni eilen kun lueskelin Aamulehden Ihmiset-osion uutisia.

Ja nyt jäädään odottamaan milloin ensimmäinen kateuskortti lentää keskusteluun.

Oikeasti olisi vaan kiva tietää, mitä näiden mammojen päässä liikkuu, kun noin nolosti mennään laittamaan lehteen? Asiallista keskustelua lienee kuitenkin turha odottaa.

Kommentit (125)

Vierailija
41/125 |
28.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tyttöjä niin niistä kasvatetaan ansarinkukkia.

Vierailija
42/125 |
28.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt ei olla saatu kuin vasta yksi tehtyä eikä toista kuulu :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/125 |
28.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tärkeä mutta meillä ainakin mies on hyvin ylpeä tytöistään :) siinä missä pojastakin. Ja olenpa huomannut senkin että mitä enemmän tytöillä prinsessamekkoa päällä sitä enemmän isukilla pyörii sukat jaloissa...on ihan ääneen monesti sanonut että miten kivaa on kun tytöt ovat niin tyttömäisiä pojan poikamaisuuden vastapainoksi...elämä on!

tytön prinsessamekoista. Pedofiiliainesta...

Vierailija
44/125 |
28.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tärkeä mutta meillä ainakin mies on hyvin ylpeä tytöistään :) siinä missä pojastakin. Ja olenpa huomannut senkin että mitä enemmän tytöillä prinsessamekkoa päällä sitä enemmän isukilla pyörii sukat jaloissa...on ihan ääneen monesti sanonut että miten kivaa on kun tytöt ovat niin tyttömäisiä pojan poikamaisuuden vastapainoksi...elämä on!

kun likat murrosiässä ajavat pään kaljuksi ja pukeutuvat lökövaatteisiin?

Vierailija
45/125 |
28.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tainnu unohtua aamulääkkeet kaappiin?

Vierailija
46/125 |
28.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja vaikka tekisivätkin niin varmasti isukille kelpaavat vaikka tuskin ihastuksesta sukat pyörii jaloissa...ei pyöris mullakaan.

Vierailija
47/125 |
28.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että tyttöjään pitää kuin kukkaa kämmenellä ja ovat miehelle silmäteriä...toki poikakin hänelle yhtä rakas mutta vähän eri tavalla...

Huomaat sen sitten. Tytöt ovat isälleen kuin kukkia kämmenellä ja sitten vasta ovatkin kun alkaa poikaystäviä lappamaan ovista ja ikkunoista:)

Mutta ne isän ja poikien jutut on sitten ihan muuta kun pojat kasvavat. Poikia ei pidetä kuin kukkaa kämmenellä vaan se on ihan erilainen suhde.

t. kahden tytön ja kahden pojan äiti

kun poika luo uraa ja vähät välittää vanhasta papparaisesta. Tämäkin on niin nähty.

Vierailija
48/125 |
28.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäiskö sun hommata se hoitoon ennen kuin pollarit vie?

Vierailija
49/125 |
28.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

saa kuulla kunniansa. Miksi en saisi olla ylpeä omista prinsessoistani, jos he kerran perivät puoli valtakuntaa?

Vierailija
50/125 |
28.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on yksi tyttö ja tiedän miehen toivoneen poikaa. Itse toivoin tyttöä. No, nyt on sanonut että ihan sama kumpi se toinen lapsi on kun meille on tulossa. Että hänestä tyttölapsen isänä olo on ollut tosi kivaa ja paljon kivempaa kuin etukäteen oletti. Ihan rehellisen kuuloisesti sanoi, että hänen käsityksensä ovat muuttuneet. Meidän tyttö tosin on reipas ja iloinen tapaus, oikeasti ihana luonne. Eli uskon, että ne tyttölasten isät ihan oikeasti voi olla ylpeitä ja onnellisia ettei se mikään peittely-yritys ole. Osalla näinkin voi olla.

Minulla on pari naispuolista kaveria joilla on kaksi poikaa ja kummatkin kyllä avoimesti minulle itkivät, että olisivat toivoneet tyttöä toiseksi lapseksi. Voihan niitäkin olla jotka eivät tyttöä edes toivo, mutta minusta esim. tuo aloittajan teksti on aika karmivaa. Kuinka joku voi omaa sukupuoltaan tuolla tavalla lytätä?! Taustalla ei voi olla muuta kuin huono itsetunto ja arvottomuuden tunne. Sääliksi käy.

Vierailija
51/125 |
28.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

viis veisaavat sitten kun pitäis vuorostaan vastuuta kantaa omista vanhemmista....tyttölapset jäävät hoitamaan. Olen saanut tämän karvaasdti huomata monta kertaa...

Vierailija
52/125 |
28.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän oli isänsä kanssa kaikkein läheisin ja tasavertaisin.

Mutta sitä ei tajua jos perheessä ei ole poikia.

että tyttöjään pitää kuin kukkaa kämmenellä ja ovat miehelle silmäteriä...toki poikakin hänelle yhtä rakas mutta vähän eri tavalla...

Huomaat sen sitten. Tytöt ovat isälleen kuin kukkia kämmenellä ja sitten vasta ovatkin kun alkaa poikaystäviä lappamaan ovista ja ikkunoista:)

Mutta ne isän ja poikien jutut on sitten ihan muuta kun pojat kasvavat. Poikia ei pidetä kuin kukkaa kämmenellä vaan se on ihan erilainen suhde.

t. kahden tytön ja kahden pojan äiti

kun poika luo uraa ja vähät välittää vanhasta papparaisesta. Tämäkin on niin nähty.

Vierailija
53/125 |
28.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tyttöjä niin niistä kasvatetaan ansarinkukkia.

ei vaan enemmänkin selviytyjiä. Naisten keskellä oppii selkäänpuukotuksen ja kynsimisen ihan kivasti.

Vierailija
54/125 |
28.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

poikalapsia niiä kuin tyttöjäkin ja niin vaan aina tytöt/naiset olleet niitä jotka jäävät hoitamaan kun pojilla/miehillä ei riitä mielenkiinto...niin se yleensä menee!

Vierailija
55/125 |
28.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jaksatte riehua ja jossitella LASTEN SUKUPUOLESTA? Tää on kyllä jollain tapaa järkyttävin ketju pitkään aikaan.

Vierailija
56/125 |
28.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että isäni olisi pitänyt minua kämmenellä prinsessana ja sukat olis pyörineet jaloissa, mitä naisellisempi olisin ollut :D

Onneksi isäni hyväksyi minut muuna kuin prinsessana. Hrrr, oikein kylmät väreet kulkee selkäpiitä kun ajattelen noita sovinistimiehiä, joille nainen on vain prinsessamekkoihin pukeutuva prinsessa.

No, en ottanut mieheksenikään sellaista miestä, joka pitää naista ja tyttöä hörselöihin pukeutuvana objektina.

Vierailija
57/125 |
28.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettäö tulevat isänsä kaltaisiksi jos poika osoittaa muunlaisia piirteitä tämä lakkaa usein olemasta niin mahtava ylpeydenaihe.

Vierailija
58/125 |
28.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua, mää en vois kyllä ees kuvitella että isäni olisi pitänyt minua kämmenellä prinsessana ja sukat olis pyörineet jaloissa, mitä naisellisempi olisin ollut :D

Onneksi isäni hyväksyi minut muuna kuin prinsessana. Hrrr, oikein kylmät väreet kulkee selkäpiitä kun ajattelen noita sovinistimiehiä, joille nainen on vain prinsessamekkoihin pukeutuva prinsessa.

No, en ottanut mieheksenikään sellaista miestä, joka pitää naista ja tyttöä hörselöihin pukeutuvana objektina.

eikä varmaan pelkästään siksi, että olin lapsena poikatyttö.

Mä olen ainakin ensisijaisesti ihminen, en sukupuoli.

Vierailija
59/125 |
28.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ikään kuin se mies ei rakastaisi tyttöjään vaikka olisivat mitä tahansa poikamaisia syljeskelijöitä! Pointti on se että on ihan normaalia ja inhimillistä ihailla myös sitä toisenlaista lasta (tyttömäistä prinsessaa) eikä vaan omankaltaistaan poikalasta! Ja minusta on ihan ymmärrettävää että moni mies tykkää tyttömäisistä tytöistä just sen takia kun ovat niin erilaisia kuin mitä isukki itse!

Vierailija
60/125 |
28.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ikään kuin se mies ei rakastaisi tyttöjään vaikka olisivat mitä tahansa poikamaisia syljeskelijöitä! Pointti on se että on ihan normaalia ja inhimillistä ihailla myös sitä toisenlaista lasta (tyttömäistä prinsessaa) eikä vaan omankaltaistaan poikalasta! Ja minusta on ihan ymmärrettävää että moni mies tykkää tyttömäisistä tytöistä just sen takia kun ovat niin erilaisia kuin mitä isukki itse!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi yksi