Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kävin äsken hyvästelemässä siskoni...

Vierailija
28.02.2011 |

hoitokodin lääkäri sanoi, että tunneista, korkeistaan päivistä kiinni enää elämä :( on lähes tajuton mutta reagoi kuitenkin jollain tapaa kun menin lähelle kuiskaamaan...toivottavasti tunsi ja huomas mut. Itkettää ja pitäis nauttia lasten kanssa hiihtolomasta.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
28.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä siskollasi on ja minkä ikäinen?

Voimia sinulle ja perheellesi, elätte rankkaa aikaa.

Vierailija
2/12 |
28.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surua ei voi siirtää toiseen ajankohtaan, se on elettävä tässä ja nyt. Käy vielä katsomassa, jos mahdollista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
28.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei sun oikeesti tarvi nyt mistään nauttia, teillä on nyt tällainen surullinen hiihtoloma.

Vierailija
4/12 |
28.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

rintasyövästä levinnyttä aivokasvainta...pitkään on jo taistellut já hyvin jaksoikin taistella...häviö tuli kumminkin. Sisko ollu mulle hirveen rakas aina...sellainen äidin korvike ollut kun on mua 8v vanhempi ja huolehtinut aina. ap

Vierailija
5/12 |
28.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

osanottoni!

kovasti voimia!

kyllä lapsikin sen tajuaa,ettet kovin nauravainen pysty nyt olemaan..

Vierailija
6/12 |
28.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kovasti voimia jokaiseen hetkeen!

Vierailija
7/12 |
28.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli varmasti tilanteista vaikein. En voi edes kuvitella millaista on hyvästellä rakas ihminen, sillä oma tilanteeni on ihan toinen kuitenkin. Minun lapsellani todettiin 2 kk sitten syöpä ja meidän taistelu on vasta alkanut.

Lämpimiä ajatuksia sinulle, anna surun tulla.

Vierailija
8/12 |
28.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapset ovat kaikista parhaita taistelijoita ja paranevat näistäkin käsittääkseni helpommin kuin me aikuiset.Lämmin halaus täältä sulle... JA KIITOS TEILLE KAIKILLE OSANOTOSTA! On se erikoista muuten miten vaikeaa tää edelleen on vaikka tätä osannut odottaa jo useamman vuoden ajan...AP

Vierailija
9/12 |
28.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sairaudesta kuin sairaudesta selvitään... Multa kuoli läheinen niinikään rintasyövän jälkiseuraamuksiin.

Tilanteet ovat aina erilaisia, eikä sinula ole helppoa nyt eikä kovin piankaan. On tosi kolkkoa yrittää hyväksyä kuolemaa rankan taistelun seurauksena.

Voimia sinulle ja perheellesi, myös tottakai siskollesi.

Vierailija
10/12 |
28.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka tiedossa olisi toisen ihmisen poismeno, ei siihen kai voi silti ikinä kuitenkaan varautua..tai tietää etukäteen miltä se tuntuu. Minä näin yksi yö unen, jossa menetin lapseni ja siitä herätessäni tunsin niin suurta ahdistusta etten voi sanoin kuvailla, koska se mahdollisuus tässä kuitenkin on..vaikken sitä ikinä voi edes ääneen kunnolla sanoa.

Voimia!

Vierailija
11/12 |
28.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ihan samanlainen suhde siskooni kuin sullakin, enkä voi kuvitellakaan, kuinka hirveä olo sulla on:(

Yritäthän kuitenkin ottaa jotenkin aikaa itsellesi, jos se vain suinkin on mahdollista, älä yritä esittää urheaa, jos tuntuu siltä, että et vain jaksa.

Vierailija
12/12 |
28.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

muistan miten lääkäri kertoi siskolle että nykyään syövästä paranemisen ennuste niin hyvä että on hyvin todennäköistä että siitä selviää ja harvinaisempaa ettei...mun sisko vaan sattui nyt kuulumaan siihen vähemmistöön jolle kävi huonosti. Rintasyöpä kun on niin ärhäkkä leviämään. Tsemppiä teille ja voimia taisteluun. Rankkaa tulee olemaan mutta erittäin todennäköisesti se teilläkin loppuu hyvin! Mä uskon, että lapsen elimistö osaa taistella tätä tautia vastaan ihan eri tavalla kuin aikuisen... AP

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä neljä