Saako miehesi sinut nauramaan?
Meillä mies ei ole mikään kauhea vitsi niekka,joskus kyllä hyviä juttuja tulee mutta ei ole varsinainen supliikki mies. Itse taas olen sellaista piirretta aina miehessä ihaillut ja esim ystävieni kanssa nauran joskus mahat kippurassa..mutta mieheni kanssa en oikeastaan ikinä. Meillä on muutamia yhteisiä kiinnostuksen kohteita, mutta välillä tuntuu että olemme ihan eri maailmoista..miettii ja pohtii...
Kommentit (25)
Miehelläni on valtavan hyvä huumorintaju..ainakin minun mielestä. Sen avulla olemme selvinneet pitkälle myös vastoinkäymisissä.
Olemme kumpikin muuten aika hajuttomia ja mauttomia kansalaisia, mutta kun ollaan kahdestaan, niin saatetaan nauraa ihan räkä poskella.
Huumorintajumme on täysin samanlainen, ja usein naurammekin ihan vedet silmissä.
Yhdessä 15 v.
Viime viikolla tulivat toistemme parhaat puolet puheeksi ja tuo hauskuus oli molempien listalla heti ekaksi:-)
Me räkätetään kun pahaset kakarat tilannekomiikalle ja mustaa huumoria myös viljellään aika rutkasti meidän perheessä :)
Oli ehkä yksi tärkeimmistä syistä, miksi häneen rakastuin! Huumori on meillä ihan peruskauraa.
Täällä siis mamma 42v. ja aviossa "huumorihousun" kanssa 14v.
saa :)