Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletteko nähneet ohjelmia tai lukeneet sellaisista teorioista, että

Vierailija
07.03.2011 |

ihminen esim. voisi olla monessa paikassa ja ajassa yhtäaikaa?

Eilen meni ohi joku dokumentti, mutta kiinnostaa mua ja jotenkin tajuan tätä.

Tajuaako kukaan muu?

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
08.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

menneen, olevan ja tulevan yhtäaikaa, sillä Hän ei ole aikaan eikä paikkaan sidottu. Ihmiselle se on mahdotonta tässä ajassa. Demonit ja henkivallat voivat aiheuttaa ihmiselle illuusion kaikkivoipaisuudesta ja useamman todellisuuden kokemisesta yhtäaikaa.

Vierailija
2/23 |
08.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyse ei nyt olekaan siitä, että ne rinnakkaistodellisuudet näkisimme. Emmehän me näe tai koe muita todellisuuksia kun tämän yhden. Kyse on siitä, että ne ovat olemassa huolimatta siitä, ettemme niitä näe tai koe.

Vain Jumala voi nähdä kaiken menneen, olevan ja tulevan yhtäaikaa, sillä Hän ei ole aikaan eikä paikkaan sidottu. Ihmiselle se on mahdotonta tässä ajassa. Demonit ja henkivallat voivat aiheuttaa ihmiselle illuusion kaikkivoipaisuudesta ja useamman todellisuuden kokemisesta yhtäaikaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
08.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen nähnyt samanlaista, mm. Star Trekissä ja Matrixissä.....

Vierailija
4/23 |
08.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen kyllä lukenut kvanttifysiikka ja astrobiologiaa kansantajuisesti Enqvistiltä ja Valtaojalta. Kiinnostavaa.

Vierailija
5/23 |
07.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tajuamista siinä on?

Eikä ole siis kyse mistään kotiäidin monen asian hoitamisesta yhtäaikaa, vaan monissa ulottuvuuksissa olemisesta samaan aikaan maailmankaikkeudessa.

Vierailija
6/23 |
07.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä ole siis kyse mistään kotiäidin monen asian hoitamisesta yhtäaikaa, vaan monissa ulottuvuuksissa olemisesta samaan aikaan maailmankaikkeudessa.

no enpä nyt tuollaista ajatellutkaan. Tajuan sen noin kuten sanoit, että on rinnakkaistodellisuuksia, jossa ihminen voi olla samaan aikaan kuin vaikka tässä todellisuudessa minkä itse näen. Miksipä se ei olisi mahdollista.

Vierailija
7/23 |
07.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

KOska unissa pystyy liikkumaan vaikka minne, mutta herättyään sitä jotenkin pettyy....Mulle käy usein näin.

Olenko ainut?

Itse näen unia, jossa on kyse aina paikoista, matkustamisesta. Sitä vaan kulkee paikasta paikaan, on oltu avaruudessa, taivaassa, paikoissa, joita en ole koskaan nähnyt ja sitten usein hukassa esim. Lontoossa, jossa joskus vietin vuoden. Aina etsin jotakin niissä unissa.

Miltä kuulostaa?

Vierailija
8/23 |
07.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

KOska unissa pystyy liikkumaan vaikka minne, mutta herättyään sitä jotenkin pettyy....Mulle käy usein näin.

Olenko ainut?

Itse näen unia, jossa on kyse aina paikoista, matkustamisesta. Sitä vaan kulkee paikasta paikaan, on oltu avaruudessa, taivaassa, paikoissa, joita en ole koskaan nähnyt ja sitten usein hukassa esim. Lontoossa, jossa joskus vietin vuoden. Aina etsin jotakin niissä unissa.

Miltä kuulostaa?

että nuo unet on vertauskuvia eikä mitään oikeita paikkoja. Etsit siis oikeassa elämässäsi jotain mitä et ole löytänyt.

Vierailija
9/23 |
07.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitatko rinnakkaistodellisuuksia?

En ole asiaan niin hyvin perehtynyt, mutta kerro sä, mitä tarkoittaa?

ap.

Vierailija
10/23 |
07.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

KOska unissa pystyy liikkumaan vaikka minne, mutta herättyään sitä jotenkin pettyy....Mulle käy usein näin. Olenko ainut? Itse näen unia, jossa on kyse aina paikoista, matkustamisesta. Sitä vaan kulkee paikasta paikaan, on oltu avaruudessa, taivaassa, paikoissa, joita en ole koskaan nähnyt ja sitten usein hukassa esim. Lontoossa, jossa joskus vietin vuoden. Aina etsin jotakin niissä unissa. Miltä kuulostaa?

että nuo unet on vertauskuvia eikä mitään oikeita paikkoja. Etsit siis oikeassa elämässäsi jotain mitä et ole löytänyt.

Ja se on sielunrauha, jota en ole löytänyt missään, koska aina joku tekee mulle jotain pahaa tai on tehnyt historiassa.

ap.

Vierailija
11/23 |
07.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja se on sielunrauha, jota en ole löytänyt missään, koska aina joku tekee mulle jotain pahaa tai on tehnyt historiassa.

ap.

Vierailija
12/23 |
08.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samalla tavalla kuin voimme katsoa kuolleen tähden valoa uskon, että jokaisen meistä syntymä ja kuolema ovat läsnä yhtäaikaa. Kaikki hetket ovat jo olemassa. Kuten myös kaikki ne valinnat, joita emme tehneet tai emme tule tekemään ts. rinnakkaistodellisuudet.

Vierailija
13/23 |
08.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samalla tavalla kuin voimme katsoa kuolleen tähden valoa uskon, että jokaisen meistä syntymä ja kuolema ovat läsnä yhtäaikaa. Kaikki hetket ovat jo olemassa. Kuten myös kaikki ne valinnat, joita emme tehneet tai emme tule tekemään ts. rinnakkaistodellisuudet.

Vierailija
14/23 |
08.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei riitä luonnontieteilijällä mielikuvitus. Sori.

Vierailija
15/23 |
08.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikö luonnontieteilijän pitäisi nimenomaan tajuta tuollaisia juttuja?

Vierailija
16/23 |
08.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap.

pitää keskittyä siis sielunrauhan löytämiseen, eikä se tosiaan ole muista ihmisistä riippuvainen.

Vierailija
17/23 |
08.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meille opetettiin siellä yliopistossa tiedettä, ei rajatietoa.

ap

Vierailija
18/23 |
08.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meille opetettiin siellä yliopistossa tiedettä, ei rajatietoa.

ap

Vierailija
19/23 |
08.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/i

Ja miksi se ei niin voisi olla?

Vanhat sielut ovat hiljaa ja vaikenevat tässä hullussa maailmassa, ovat taiteilijoita, työttömiä, eraakoja tms, kun taas uudet sielut ovat niitä mahtailevia pyrkyreitä, jotka eivät osaa edes kohdella muita ihmisiä arvostavasti, kun kuvittelevat olevansa niin suuria ja mahtavia, että muiden pitäisi heitä kunniottaa:)

Ei kaikki voi olla vain geeneistä kiinni!

Vierailija
20/23 |
08.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja havaittiin ettei idea pidä vettä. Harmi etten enää muista miksi. No ainakin siksi että maailma olisi sitten staattinen paikka. Hyvästi vapaa tahto.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme seitsemän