Lue keskustelun säännöt.
Muistaako kukaan omasta lapsuudestaan penaalia
28.02.2011 |
jossa oli molemmin puolin kynille paikat ja erilaisia lokeroita. Magneetilla pysyi kannet kiinni. En osaa tarkemmin selittää...
onkohan niitä enää olemassakaan? en meinaa edes googlesta löytää kuvaa...
Kommentit (62)
Saispa vieläkin sellaisen kovakantisen monitoimipenaalin! Ai niin ja Tiimarin takas.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Mistä näitä saa nykypäivänä? Jostain amazon.com tms?