Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi hitossa en laihdu ???

Vierailija
28.02.2011 |

Pari kolme kiloa pitäisi saada pois tai vähintään vatsamakkarat. olen 168 cm /60 kg. Olen aina painanut noin 57 kg ja huomaamatta olen nyt lihonut 60 kg. Olen pari viikkoa yrittänyt noudatta vähähiilarista ruokavaliota ( niin paljon kuin töissä voi sitä noudattaa). olen jättänyt kaiken leivät, pastan ja riisin pois. Ja vähentänyt syömistä. ei herkkuja.

Mutta silti paino pysyy about samassa

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
28.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kannatta lisättä liikuntaa ja juoda 2l vettä vuorokaudessa. Jättä leivät ja maidot myös pois. Tiiän mistä puhun, oon itse laihduttaja. Älä katso liika vaaka ettei massennu ku tuliksia ei näy heti. Tsempia!

Vierailija
2/22 |
28.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kannatta lisättä liikuntaa ja juoda 2l vettä vuorokaudessa. Jättä leivät ja maidot myös pois. Tiiän mistä puhun, oon itse laihduttaja. Älä katso liika vaaka ettei massennu ku tuliksia ei näy heti. Tsempia!

meillä on koira eli pakko liikkua

Maitoa en ole koskaan juonutkaan

Iltaisin en edes syö lämmintä ruokaa viikolla, ainoastaan lounaan töissä

kaljaa en juo enka siideriä, ainoastaan punaviiniä

Mutta en laihdu

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
28.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina ei huomaa kuinka paljon oikeasti syö. Kun parin päivän aijan kirjoittaa jokaisen suupalan ja annoskoon, voi huomata sellaisia asioita, joita ei muuten huomaa.

Vierailija
4/22 |
28.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä se pitäisi saada pois jos tahtoa vaan yhtään riittää. Tietenkin voi ns. opetella uusia elämäntapoja, lisäillä vähän liikuntaa ja syödä terveellisemmin. Mutta tulokset tulee hitaasti, jos tulee.

Minä ehdotan, että olet totaalisessa sokerilakossa kaksi viikkoa, kaikki sokeri, alkoholi ja keinomakeutetut pois. Ei myöskään muuta herkuttelua esim. sipseillä. Eikä tavallisen ruoan määrän lisäämistä, vaan aamulla puuro, kohtuullinen lounas ja kunnollinen iltaruoka. Kolme kiloa lähtee ihan että huis vaan ja vähän päällekin, jos pysyt tiukkana.

Jos et vaan laihdu, syy on siinä, että edelleen syöt enemmän kuin kulutat vaikket itse sitä tiedosta tai halua myöntää. Olipa laihdutettavaa vähän tai paljon, ei se lähde, jos selvää energiavajausta ei ole.

Terveisin 25 kiloa laihduttanut

Vierailija
5/22 |
28.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tekisin sen ensisijaisesti syömisiä säätelemällä. Liikunta on terveellistä, mutta esim. jonkun yhden suklaapatukan tai juustovoileivän kuluttamiseen saa rehkiä aivan yllättävän kovasti. Laihtumiseen tarvittavan energiavajauksen saa tehokkaimmin aikaan ruokavaliolla. Liikunta saattaa jopa lisätä ruokahalua. Eli eka kilot pois ja sitten liikuntaa kehiin. Tuo kolme kiloa on hoidettavissa pois parissa kolmessa viikossa, jos vaan itsekuria riittää.

Vierailija
6/22 |
28.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

aamulla kananmuna tai jugurtti

lounaaksi joko salaatti ilman leipää tai kasviskeitto ja yksi ruisleipä tai kanaa/kalaa salaatilla

illalla kotona syön harvoin mitään. Jotain pientä

Pari lasia punkkua max

koiran kanssa lenkkeilen päivittäin

Vierailija
7/22 |
28.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse 166/62kg eikä millään enää pääse alle 60 kilon. Alkuvuosi mennyt herkuttomalla ja tipattomalla linjalla eikä mitään vaikutusta painoon. Kyllä pännii!! Ehkä jos lopettas liikunnan niin lähtis lihaksia ja painokin putoais mutta sitä en kuitenkaan halua. Kai tässä on vaan hyväksyttävä tosiasiat ja opittava elämään yli 60 kiloisena.

Vierailija
8/22 |
28.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

teitä fysiikan lakeja uhmaavia laihduttajia vaan riittää...

Vierailija
9/22 |
28.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta syötkö ap liian vähän? Säännöllinen ruokarytmi pitää aineenvaihdunnan käynnissä. Itse laihdutan parhaillaan ja urakkaa ei ole 3kg vaan 30kg! ;)Nutraamalla aloitin ja nyt on rukattu vähähiilarinen säännöllinen ruokarytmi kasaan. Syön aamupalan, lounaan, välipalan, päivällisen ja iltapalan+päivän mittaan juon yli 2l nesteitä. Kun syö säännöllisesti, ei annoskoon tarttee olla iso. Tsemmppiä sulle ja hyvää alkavaa kevättä, kyllä sä onnistut!

Vierailija
10/22 |
28.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

epäilen että ap syö liian vähän. Lisää nyt ainakin kasviksia ruokavalioosi, niitäkin saat liian vähän.

Ja itsellä on kyllä kävely ollut todella tehokasta laihduttamiseen, vaikka aina sanotaan että sen suklaapatukan kuluttamiseen pitää liikkua ties kuinka kauan.

Yksi kesä tuli käveltyä tavallista enemmän, ja vaikka söin koko kesän epäterveellisesti niin paino vaan putosi. Kun lopetin syksyllä kävelyn, paino alkoi samantien nousta.

Vierailija
11/22 |
28.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

1.syöt aamupalaksi 2 ruisleipää ja päälle laitat mitä haluat + pari kuppia kahvia, vettä ( itse laitan leivänpäälle kinkkua, avocadoa, juustoa, kurkkua, tomaatia ja

salaattia ).

2. klo 12 -14 välillä 1-2hedelmää ja kahvia, vettä, iso kourallinen pähkinöita, gojimarjoja..

3. klo 18 lasten ruuan jämät lautaselta, esim. pari palaa tomaattia, parsasiivu, kenties 1 lihapulla tai kalanpala ja ehkä 1 lisäksi vaikkapa 1 tomaatti - tai joskus en syö mitään.

4. illalla n. klo 21: rahkaa ja marjoja, banaani, pari pala suklaata

Jos syöt noin, takaan, että paino tippuu. Mulla on ruokahau jotenkin vähän kadonnut ja syön suurinpiirtein noin - ja paino on tipunut tämän vuoden aikana n. 4kiloa.

Vierailija
12/22 |
28.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

1.syöt aamupalaksi 2 ruisleipää ja päälle laitat mitä haluat + pari kuppia kahvia, vettä ( itse laitan leivänpäälle kinkkua, avocadoa, juustoa, kurkkua, tomaatia ja salaattia ). 2. klo 12 -14 välillä 1-2hedelmää ja kahvia, vettä, iso kourallinen pähkinöita, gojimarjoja.. 3. klo 18 lasten ruuan jämät lautaselta, esim. pari palaa tomaattia, parsasiivu, kenties 1 lihapulla tai kalanpala ja ehkä 1 lisäksi vaikkapa 1 tomaatti - tai joskus en syö mitään. 4. illalla n. klo 21: rahkaa ja marjoja, banaani, pari pala suklaata Jos syöt noin, takaan, että paino tippuu. Mulla on ruokahau jotenkin vähän kadonnut ja syön suurinpiirtein noin - ja paino on tipunut tämän vuoden aikana n. 4kiloa.

kannattaa ajatella hieman terveyttäkin! tuosta ei kyllä häävisti kaloreita kerry.

Vierailija
13/22 |
28.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

- kananmunan

- salaatin

- 2 lasia punaviiniä

Ja sit ihmettelet miksi sun kroppa käyttäytyy epätoivotusti.

Etsipä se maalaisjärki taas jostain esille, kun näytät sen hukanneen jo kauan aikaa sitten. Ala syömään kunnolla.

Vierailija
14/22 |
28.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

- kananmunan - salaatin - 2 lasia punaviiniä Ja sit ihmettelet miksi sun kroppa käyttäytyy epätoivotusti. Etsipä se maalaisjärki taas jostain esille, kun näytät sen hukanneen jo kauan aikaa sitten. Ala syömään kunnolla.

Käsittääkseni kirjoittaja sanoi: lounaaksi salaatti ( jokainen joka on töissä tietää, että lounasssalaatti työmaaruokaloissa on salaatti+ kana/kala/liha/katkarapu eli periaatteessa kylmä ruoka ILMAN perunaa/pastaa jne)

TAI kanaa/kalaa jne ja kasviksia eli normituoka ILMAN perunaa ja pastaa

Mikä tässäkin on niin vaikea ymmärtää ?

Vierailija
15/22 |
28.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

minäkin söin tänään töissä "pelkän" salaatin:

-salaattia

-kurkkua

-paprikaa

-coleslawta

-kurpitsansiemenä

-vesimelonia

-2 kananmunaa

-ainakin desi kinkkua

-puoli desiä katkiksia

-salaatinkastiketta

ai että kun vähän :-)

Vierailija
16/22 |
28.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos hän on syönyt ennen enemmän, ja nyt pari viikkoa yhtäkkiä tosi niukasti - kulutus on kuitenkin sama, niin elimistö pitää kiinni epätoivoisesti kaikesta energiasta. Hiilarien vähentäminen on hyvä asia, mutta kannattaa syödä aamullakin enemmän, vaikka se muna/munakas (jos et puurosta tykkää) ja kasviksia - lounassalaatti on ok, jos siinä myös proteiiniä - illallinen myös kehiin, vaikka sitä lihaa ja kasviksia jossain muodossa. Tähän voit hyvin lisätä vielä välipalan ja iltapalankin, esim. marjoja ja rahkaa. Juo myös runsaasti vettä, tai vihreää teetä! Vesi pitää aineenvaihduntaa käynnissä. Noista aineksista tulee n. 1200 kcal päivässä, ja sen kulutat helposti.

Voi kuulostaa hullulta, mutta pitäisi toimia.

Vierailija
17/22 |
28.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinähän sanot tuossa ihan saman minkä ap jo sanoi. Mitä mun vielä pitäisi tuosta ymmärtää lisää?

- kananmunan - salaatin - 2 lasia punaviiniä Ja sit ihmettelet miksi sun kroppa käyttäytyy epätoivotusti. Etsipä se maalaisjärki taas jostain esille, kun näytät sen hukanneen jo kauan aikaa sitten. Ala syömään kunnolla.

Käsittääkseni kirjoittaja sanoi: lounaaksi salaatti ( jokainen joka on töissä tietää, että lounasssalaatti työmaaruokaloissa on salaatti+ kana/kala/liha/katkarapu eli periaatteessa kylmä ruoka ILMAN perunaa/pastaa jne) TAI kanaa/kalaa jne ja kasviksia eli normituoka ILMAN perunaa ja pastaa Mikä tässäkin on niin vaikea ymmärtää ?

Vierailija
18/22 |
28.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

minäkin söin tänään töissä "pelkän" salaatin: -salaattia -kurkkua -paprikaa -coleslawta -kurpitsansiemenä -vesimelonia -2 kananmunaa -ainakin desi kinkkua -puoli desiä katkiksia -salaatinkastiketta ai että kun vähän :-)

Jos tuo on sun mielestä koko päivän syömisiksi riittävästi, niin mitäpä me tässä sitten kiistelemään, kun ollaan asian kanssa ihan eri planeetoilla.

Vierailija
19/22 |
28.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksinkertaista, eikö totta! Ei ole oikotietä onneen.

Vierailija
20/22 |
28.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

siinä on todella paljon kaloreit. Aloita tehä iltaisin ja aamuisin mm vatsoja, kyykyä, punneruksia! Koiran kaa lenkeilly on tosi pientä. Ja myös ruokapäiväkirja käten!